Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Andy8617 feb 2017, 18:39

 49
Wanneer in aflevering 1 de auto's in de hangar in een halve cirkel rondom het vliegtuig staan, is er op de grond rondom de auto van Annelies een omlijning zichtbaar. Dit is met de andere auto's niet het geval. Je ziet deze omlijning op het moment wanneer Annelies uit de auto stapt om op het vliegtuig te stappen en op het moment wanneer de auto van Hans de hangar verlaat. Is dit het teken dat Annelies de mol is of is deze omlijning een onderdeel van de hangar zelf?
Gebruikersavatar

michaël.ameloot17 feb 2017, 19:01

 29
Is gewoon waar de eerste wagen moet plaats nemen ivm camera standpunten
Gebruikersavatar

Andy8618 feb 2017, 23:46

 49
michaël.ameloot schreef:Is gewoon waar de eerste wagen moet plaats nemen ivm camera standpunten
Het is zo dat dat de eerste auto is die daar een plaats moet innemen, maar ben niet helemaal overtuigd van jouw mening...
Gebruikersavatar

michaël.ameloot18 feb 2017, 23:54

 29
Waarom niet? Word in de camera/theater wereld veel gedaan. Zaken afplakken waar iemand moet staan ivm belichting, camerahoek. Opzich logisch dat de eerste wagen afgeplakt word. Zo weet die waar te staan. Om daar iets achter te zoeken vind ik persoonlijk ver gezocht.
Gebruikersavatar

masterveecee18 feb 2017, 23:59

 3547  Sven
is toch idd voor de positie van de wagen ze
Gebruikersavatar

Andy8619 feb 2017, 00:08

 49
Een tegengestelde gedachte dat ik had was dat wanneer deze omlijning op de mol zou duiden, dit te gemakkelijk zou te zien zijn voor de tv-kijkers... dus misschien moet ik mijn mening toch bijstellen... en moet ik bij mijn gedachte blijven dat de mol Sam is...