Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Laleia08 mar 2017, 23:57

 306
Ja, dat bedoel ik!
Bedankt voor de foto's!

De eerste is nog neutraal, maar op de tweede toon je wat ik bedoel. Het wordt zelfs nog een tikkeltje uitgesprokener vlak voor het beeld naar Robin wisselt.

Maar zonder frame by frame weergave is het onmogelijk om de exacte schermafbeelding vast te leggen.
Dit komt al aardig in de buurt. 😃
Gebruikersavatar

Frolva09 mar 2017, 08:57

 2204
Laleia schreef:Het wordt zelfs nog een tikkeltje uitgesprokener vlak voor het beeld naar Robin wisselt.

Maar zonder frame by frame weergave is het onmogelijk om de exacte schermafbeelding vast te leggen.
Dit komt al aardig in de buurt. 😃
Bij het tweede zag ik ook iets vreemds, inderdaad net voor het beeld naar Robin gaat.

Ik heb gewoon een print-screen genomen, dichter kwam ik niet in de buurt.
Maar best bekijk je (je in de zin van 'geïnteresseerde forummer') de bewegende beelden; ik weet niet of de expressie die je bedoelt (en die ik ook denk gezien te hebben) kan vatten in een stilstaand beeld. (dus afl. 3 vanaf 57:20).
Gebruikersavatar

Laleia09 mar 2017, 10:42

 306
Frolva schreef:Maar best bekijk je (je in de zin van 'geïnteresseerde forummer') de bewegende beelden; ik weet niet of de expressie die je bedoelt (en die ik ook denk gezien te hebben) kan vatten in een stilstaand beeld. (dus afl. 3 vanaf 57:20).
Doh! :oops: Dat had ik natuurlijk kunnen doen. De tijd erbij zetten!!!
Bedankt om wat ik opgemerkt had duidelijker te maken voor alle geïnteresseerden. Voor mij klopt daar echt iets niet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 10:50

 8153
Ik zal de bewegende beelden eens moeten bekijken want uit deze 2 printscreens kan ik eerlijk gezegd niets afleiden, hooguit dat Annelies het plezierig vindt dat Eline denkt dat zij het rode scherm had (en zij geen rood kreeg maar groen).
Als ik daar gezeten had en ik had toch een groen scherm, zou ik waarschijnlijk ook eens geniepig gelachen hebben (al zou ik dan wel schrik gehad hebben dat ik voorlaatste was).
Ik zie hier eerder Eline die een "Hanneke" doet: ze beschuldigt heel snel Annelies om de aandacht van zichzelf af te wentelen. Waarom ze precies Annelies eruit pikt? Misschien omdat dat de grootste zenuwpees van de bende is?

Maar pas op: jullie kunnen best gelijk hebben hoor!
Gebruikersavatar

Curio09 mar 2017, 10:54

 53
Ik ben het niet zeker en ik kan het nu ook niet controleren, maar ik meen mij te herinneren dat dit in de 4e aflevering in de intro gebruikt wordt: de vorige aflevering wordt kort samengevat en we krijgen beelden die eventjes stilstaan met de naam van de kandidaat er naast. Het is wel vreemd dat de makers dit moment er juist uitkiezen.
Gebruikersavatar

WIEISHET09 mar 2017, 11:08

 32
Curio schreef:Ik ben het niet zeker en ik kan het nu ook niet controleren, maar ik meen mij te herinneren dat dit in de 4e aflevering in de intro gebruikt wordt: de vorige aflevering wordt kort samengevat en we krijgen beelden die eventjes stilstaan met de naam van de kandidaat er naast. Het is wel vreemd dat de makers dit moment er juist uitkiezen.
Het loont misschien de moeite om na te gaan welke beelden er bij het begin van elke nieuwe aflevering herhaald worden uit de vorige aflevering? Misschien zit daar een tip verborgen...?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 11:35

 8153
Curio schreef:Ik ben het niet zeker en ik kan het nu ook niet controleren, maar ik meen mij te herinneren dat dit in de 4e aflevering in de intro gebruikt wordt: de vorige aflevering wordt kort samengevat en we krijgen beelden die eventjes stilstaan met de naam van de kandidaat er naast. Het is wel vreemd dat de makers dit moment er juist uitkiezen.
Om de kijker op het verkeerde spoor te zetten misschien?
Of toch een hint?

Zoals ik elders op het forum al zei: het kan weer beide kanten uit (en dat is natuurlijk ook de bedoeling van de makers).
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 11:42

 3483  Uma
Annelies is ook zo eentje die haar gezichtsuitdrukking op stijf zet gedurende de eliminaties (Robin ook maar dan een andere gezichtsuitdrukking). Maar bij Annelies is het dus altijd een uitdrukking van schrik en meestal met een hand half voor haar mond. Vandaar ook dat ze de indruk geeft zo zenuwachtig te zijn.
Gebruikersavatar

Laleia09 mar 2017, 13:09

 306
chicawah schreef:hooguit dat Annelies het plezierig vindt dat Eline denkt dat zij het rode scherm had (en zij geen rood kreeg maar groen).
Als kandidaat zou ze daar toch geen plezier in hebben? Dan wil je dat de juiste persoon met het rode scherm gevonden wordt. Ten eerste omdat je dan zelf het risico niet meer loopt om eruit te vliegen. Ten tweede omdat er dan geld verdiend wordt.
Voor mij is het alleen maar logisch dat ze daar plezier in heeft als ze de mol is, toch?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 13:14

 8153
Laleia schreef:Als kandidaat zou ze daar toch geen plezier in hebben? Dan wil je dat de juiste persoon met het rode scherm gevonden wordt. Ten eerste omdat je dan zelf het risico niet meer loopt om eruit te vliegen. Ten tweede omdat er dan geld verdiend wordt.
Voor mij is het alleen maar logisch dat ze daar plezier in heeft als ze de mol is, toch?
Juist. Zover had ik niet gedacht.