Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 11:10

 8153
ex-molinator schreef:Ik ben er vrij zeker van dat (mocht Annelies de mol zjn) dit absoluut niet de bedoeling was. Trouwens, de mol kan ook niet weten dat Marzena als voorlaatste zou eindigen (noch dat het rode scherm niet gevonden zou worden).
Inderdaad. Je kan voor of tegen Annelies zijn - voor mij is ze ook niet een van de sterkste, sympathiekste deelnemers ooit - maar ik denk niet dat het een gemeen mens is.
Gebruikersavatar

Délégee06 mar 2017, 12:52

 99
ex-molinator schreef:Ik ben er vrij zeker van dat (mocht Annelies de mol zjn) dit absoluut niet de bedoeling was. Trouwens, de mol kan ook niet weten dat Marzena als voorlaatste zou eindigen (noch dat het rode scherm niet gevonden zou worden).
Ik denk dat de mol maar al te goed op voorhand weet wie hoeveelste eindigt, al was het maar om te weten wie hem/haar het meest verdenkt zodat hij/zij daar kan op inspelen.

Dat is trouwens bewezen bij één van de eerste 3 reeksen toen Marc de mol was. Die ging bij de eliminatie telkens vlak bij de afvaller zitten en raakte die ook telkens even aan na het rode scherm.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 13:08

 8153
Délégee schreef:Ik denk dat de mol maar al te goed op voorhand weet wie hoeveelste eindigt, al was het maar om te weten wie hem/haar het meest verdenkt zodat hij/zij daar kan op inspelen.

Dat is trouwens bewezen bij één van de eerste 3 reeksen toen Marc de mol was. Die ging bij de eliminatie telkens vlak bij de afvaller zitten en raakte die ook telkens even aan na het rode scherm.
Nu je het zegt!
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 13:15

 3483  Uma
Délégee schreef:Ik denk dat de mol maar al te goed op voorhand weet wie hoeveelste eindigt, al was het maar om te weten wie hem/haar het meest verdenkt zodat hij/zij daar kan op inspelen.
Amai, da's knap, nog voor de vragenronde weten hoeveelste iemand zal eindigen?
De vindingrijkheid van Woestijnvis blijft me verbazen. 😎
Délégee schreef:Dat is trouwens bewezen bij één van de eerste 3 reeksen toen Marc de mol was. Die ging bij de eliminatie telkens vlak bij de afvaller zitten en raakte die ook telkens even aan na het rode scherm.
Wow, dus de geëlimineerde aanrakenna het verschijnen van het rode scherm is een teken dat hij op voorhand weet wie zal afvallen?
Ik denk dat mijn prof logica zich ook in zijn graf keert. Dat hij daar niet aan gedacht had. 😲
Gebruikersavatar

Délégee06 mar 2017, 13:36

 99
ex-molinator schreef:Amai, da's knap, nog voor de vragenronde weten hoeveelste iemand zal eindigen?
De vindingrijkheid van Woestijnvis blijft me verbazen. 😎


Wow, dus de geëlimineerde aanrakenna het verschijnen van het rode scherm is een teken dat hij op voorhand weet wie zal afvallen?
Ik denk dat mijn prof logica zich ook in zijn graf keert. Dat hij daar niet aan gedacht had. 😲

1. Er zit altijd serieus wat tijd tussen het invullen van de vragen en de eliminatie zelf : Tijd genoeg dus om de mol op de hoogte te brengen.

2. Ivm Marc : dat was toen effectief zo. Het is toen (in de uitzending waarin ze alle tips e.d. gaven) bevestigd dat dat 1 van de tips was in het programma, waardoor je te weten kon komen wie de mol was.
Gebruikersavatar

Molliarty06 mar 2017, 13:39

 157
ex-molinator schreef:Amai, da's knap, nog voor de vragenronde weten hoeveelste iemand zal eindigen?
De vindingrijkheid van Woestijnvis blijft me verbazen. 😎


Wow, dus de geëlimineerde aanrakenna het verschijnen van het rode scherm is een teken dat hij op voorhand weet wie zal afvallen?
Ik denk dat mijn prof logica zich ook in zijn graf keert. Dat hij daar niet aan gedacht had. 😲
Maar het is BEWEZEN, lees je niet goed? :?
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 13:45

 3483  Uma
Délégee schreef:1. Er zit altijd serieus wat tijd tussen het invullen van de vragen en de eliminatie zelf : Tijd genoeg dus om de mol op de hoogte te brengen.

2. Ivm Marc : dat was toen effectief zo. Het is toen (in de uitzending waarin ze alle tips e.d. gaven) bevestigd dat dat 1 van de tips was in het programma, waardoor je te weten kon komen wie de mol was.
Excuses aangeboden, zeker voor punt 1 : ik dacht dat het ging over de situatie voor het invullen van de eliminatievragen, namelijk toen Annelies die kraal aan Marzena gaf.

Wat betreft punt 2: dat is duidelijk na het verschijnen van het rode scherm en is dus geen indicatie dat de mol de uitslag reeds kende. Wat ik dus wil zeggen is dat zonder voorkennis, Marc evengoed die handeling had kunnen verrichten.
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 13:59

 3483  Uma
Ik heb dit topic nog eens aandachtig doorgelezen en hoe ik het ook bekijk: het ging over het mogelijk louche gedrag van Annelies (het geven van die ketting) en dat is dus vóór de vragenronde. In dat opzicht lijkt mijn eerste reactie wel terecht. Of zie ik echt iets over het hoofd?

Hou er rekening mee dat Délégee geantwoord had door een bericht van mij te quoten
ex-molinator schreef:Ik ben er vrij zeker van dat (mocht Annelies de mol zjn) dit absoluut niet de bedoeling was. Trouwens, de mol kan ook niet weten dat Marzena als voorlaatste zou eindigen (noch dat het rode scherm niet gevonden zou worden).
gevolgd door:
Délégee schreef:Ik denk dat de mol maar al te goed op voorhand weet wie hoeveelste eindigt, al was het maar om te weten wie hem/haar het meest verdenkt zodat hij/zij daar kan op inspelen.

Dat is trouwens bewezen bij één van de eerste 3 reeksen toen Marc de mol was. Die ging bij de eliminatie telkens vlak bij de afvaller zitten en raakte die ook telkens even aan na het rode scherm.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 14:19

 8153
ex-molinator schreef:Amai, da's knap, nog voor de vragenronde weten hoeveelste iemand zal eindigen?
De vindingrijkheid van Woestijnvis blijft me verbazen. 😎


Wow, dus de geëlimineerde aanrakenna het verschijnen van het rode scherm is een teken dat hij op voorhand weet wie zal afvallen?
Ik denk dat mijn prof logica zich ook in zijn graf keert. Dat hij daar niet aan gedacht had. 😲
Ik denk toch dat de mol al weet wie af zal vallen.
Om de afvaller te kunnen aanraken moest Marc toch binnen handbereik zitten. Op het einde is dat niet moeilijk natuurlijk maar als ze nog met veel zijn wel.
Gebruikersavatar

nite06 mar 2017, 14:46

 110
chicawah schreef:Ik denk toch dat de mol al weet wie af zal vallen.
Om de afvaller te kunnen aanraken moest Marc toch binnen handbereik zitten. Op het einde is dat niet moeilijk natuurlijk maar als ze nog met veel zijn wel.
Het lijkt wel aannemelijk dat de mol gebrieft kan worden tussen het invullen van de vragen en de eliminatieronde. Maar dat was in deze aflevering niet het geval.

Hier gaf Annelies een cadeau aan Marzena, maar was het geen typische eliminatieronde maar viel de voorlaatste af als de laatste niet ontmaskerd werd. Annelies kon niet weten wie ontmaskerd zou worden. Dus kon ze dat cadeau ook niet met voorbedachte rade geven.
Gebruikersavatar

bert.verhaegen06 mar 2017, 14:57

 129
nite schreef:Het lijkt wel aannemelijk dat de mol gebrieft kan worden tussen het invullen van de vragen en de eliminatieronde. Maar dat was in deze aflevering niet het geval.

Hier gaf Annelies een cadeau aan Marzena, maar was het geen typische eliminatieronde maar viel de voorlaatste af als de laatste niet ontmaskerd werd. Annelies kon niet weten wie ontmaskerd zou worden. Dus kon ze dat cadeau ook niet met voorbedachte rade geven.
Wel als ze wist dat Marzena voorlaatste was en dat zij zelf er alles aan zou doen zodat de andere kandidaten haar zouden aanduiden als persoon met het rode scherm door enorm nerveus te doen...
Gebruikersavatar

Frolva06 mar 2017, 15:09

 2204
bert.verhaegen schreef:Wel als ze wist dat Marzena voorlaatste was en dat zij zelf er alles aan zou doen zodat de andere kandidaten haar zouden aanduiden als persoon met het rode scherm door enorm nerveus te doen...
De mol zal wel geweten hebben wie er laatste en voorlaatste waren. Kans dat de voorlaatste moest vertrekken (Marzena dus) was groter dan dat de laatste moest vertrekken (want die moest succesvol worden ontmaskerd door de groep.