Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Camol21 feb 2017, 00:11

 8  Yens
Bij de museumopdracht viel het iedereen denk ik wel op dat Annelies niet veel geholpen heeft met Marzena. Moest ze de mol zijn, zou ze dan niet juist wel meehelpen zodat ze subtiel wat zou kunnen saboteren?
Gebruikersavatar

Andy8621 feb 2017, 00:17

 49
Camol schreef:Bij de museumopdracht viel het iedereen denk ik wel op dat Annelies niet veel geholpen heeft met Marzena. Moest ze de mol zijn, zou ze dan niet juist wel meehelpen zodat ze subtiel wat zou kunnen saboteren?
Ik denk dat Annelies gewoon heel moe was, het was tenslotte na middernacht... Ze zou inderdaad meehelpen om de boel te saboteren. Ik denk dat de mol bij één van de opdrachten erbij was om zo eventueel geld te kunnen verliezen, de productie zal misschien gedacht hebben dat het leiden van de overige deelnemers sowieso al moeilijk genoeg was, zodat daar de mol niet bij hoefde te zijn....
Gebruikersavatar

Brm21 feb 2017, 00:19

 5  Sven
Het lijkt me ook zeer vreemd dat je dan zeer stil zou zijn en blijven zitten. Hoewel het bij haar raar is dat een leerkracht niet tegen stress kan.
Gebruikersavatar

julie.goethals21 feb 2017, 00:22

 2
Ik begreep ook niet waarom ze daar zo gewoon zat.
Haar verklaring achteraf van dat ze zei dat ze een "Black out" had ook heel verdacht.
Ik verwachtte hier veel kritiek op van de kandidaten want Marzena hielp zoveel en dan Annelies daar gewoon naast was toch raar. Het leek me duidelijk dat Annelies geen stille was en had dus ook de verwachting dat ze ook wel eens ging roepen.
Toen ze haar erna beschuldigde van dat zij Rood had, bleef ze plots wel rustig en deed ze niet veel moeite om de schuld van haar af te schuiven. Dus maakte het het haar dan niet uit dat er weer geen geld gewonnen werd?
Alleen Marzena was eerlijk over haar verdenkingen, dat vond ik ook raar.
Gebruikersavatar

Camol21 feb 2017, 00:25

 8  Yens
julie.goethals schreef: Toen ze haar erna beschuldigde van dat zij Rood had, bleef ze plots wel rustig en deed ze niet veel moeite om de schuld van haar af te schuiven. Dus maakte het het haar dan niet uit dat er weer geen geld gewonnen werd?
Dat vond ik inderdaad ook zeer vreemd. Als ze geen rood scherm gekregen had, moet ze toch de schuld van haar afschuiven en bewijzen dat zij het niet was? Het gaat wel om €3000! Ze ging er precies redelijk snel mee akkoord dat iedereen op haar ging stemmen.
Gebruikersavatar

Jurgen585721 feb 2017, 09:59

 16
Annelies komt bij mij al 3 afleveringen over alsof ze gewoon "niet mee" is. Maar dat lijkt mij een zeer vreemde tactiek moest ze de mol zijn. Ze kan niet blijven black-outs veinzen en haar laten tot bloedens toe laten vallen...

Los van dit alles: hadden er nog mensen door dat er iets niet klopte bij de museumopdracht. Helemaal op het einde wanneer enkel nog Hans en Robin overblijven. Op het scherm staat dan op de aftelklok 11:XX, op dat moment stonden ze net "vast" want de bewaker was net toegekomen in zijn hokje. Ze besluiten te wachten. Er was gezegd door Gilles in het begin dat de bewaker eens om de 10 minuten op ronde ging. Normaliter had hij dus pas om 01:XX moeten weggaan maar hij gaat al weg om 06:XX. Allicht instructies van de productie om de mannen nog een kans te geven.
Gebruikersavatar

Frolva21 feb 2017, 10:51

 2204
Jurgen5857 schreef:Er was gezegd door Gilles in het begin dat de bewaker eens om de 10 minuten op ronde ging.
Dat kan je op verschillende manieren interpreteren, toch?

Indien de bewaker om de 10 minuten aan en ronde begint en een ronde (bijvoorbeeld) 5 minuten duurt, dan blijft hij maar 5 minuten ter plaatsen.
Gebruikersavatar

bart.steps21 feb 2017, 11:23

 9
Jurgen5857 schreef:Er was gezegd door Gilles in het begin dat de bewaker eens om de 10 minuten op ronde ging.
Ik dacht ook ergens gehoord te hebben dat de bewaker maar een 3-tal minuten voor de schermen met bewakingsbeelden zit. Dus dat tijdstip lijkt me niks verdacht.

On topic: de 'sabotage' van Annelies lijkt me veel te opzichtig aangezien ze dan alle aandacht naar haar toe trekt. Zeker aangezien ze enkel met Marzena in de wagen zit en dit voor Marzena dan overduidelijk zou zijn. Misschien heeft Marzena hierdoor op Annelies gestemd wat achteraf fout bleek te zijn? Ik blijf Eline verdacht vinden, dus wat mij betreft is Eline de mol.
Gebruikersavatar

Taupie0221 feb 2017, 11:27

 53
bart.steps schreef:Ik dacht ook ergens gehoord te hebben dat de bewaker maar een 3-tal minuten voor de schermen met bewakingsbeelden zit. Dus dat tijdstip lijkt me niks verdacht.

On topic: de 'sabotage' van Annelies lijkt me veel te opzichtig aangezien ze dan alle aandacht naar haar toe trekt. Zeker aangezien ze enkel met Marzena in de wagen zit en dit voor Marzena dan overduidelijk zou zijn. Misschien heeft Marzena hierdoor op Annelies gestemd wat achteraf fout bleek te zijn? Ik blijf Eline verdacht vinden, dus wat mij betreft is Eline de mol.
Marzena had op Eline als Mol gestemd (volgens wat ze zei bij het invullen van de vragen bij de eliminatie) en Marzena was als voorlaatste geëindigd, waaruit ik besluit dat de Mol dan zeker niet Eline is
Gebruikersavatar

bert.verhaegen21 feb 2017, 13:27

 129
Ik vond het best een ingewikkelde opdracht voor Marzena en Annelies. Er was afgesproken dat Marzena zou praten met de anderen, en dat Annelies enkel zou signaleren als de bewaker op hun weg zou komen. Het lijkt me dus logisch dat Annelies passief overkomt. Omdat het zo ingewikkeld was, denk ik dat het voor de medekandidaten best nog wel plausibel klinkt als ze zegt dat ze even door het bos de bomen niet meer zag (bewaker, sensoren, kamers, voorwerpen, tips, tijd, wie waar is enzovoort). Misschien was de wellnessbehandeling wel bedoeld om een vetrouwensband te smeden met Marzena, zodat Marzena haar zeker niet verdacht en ze dus passief kon "mollen".
Gebruikersavatar

guy.deruyter21 feb 2017, 13:51

 2
Volgens mij de perfecte mollenstreek,,
Als je enkel de ronde van de bewaker moet volgen.
En je laat dit in soep lopen dan kan marzena het niet allemaal meer bijhouden. ( wat ook gebeurd )
Gebruikersavatar

Gian-Luca9821 feb 2017, 14:11

 49
guy.deruyter schreef:Volgens mij de perfecte mollenstreek,,
Als je enkel de ronde van de bewaker moet volgen.
En je laat dit in soep lopen dan kan marzena het niet allemaal meer bijhouden. ( wat ook gebeurd )

Dit was ook wat ik dacht, ze had zogezegd (?) een black-out, maar door niet te mee te helpen liet ze alles over aan Marzena die het alleen niet kan... Als Annelies meegeholpen zou hebben, kon ze daarentegen wel andere listen bedenken om het te laten mislukken.