Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

_T_24 feb 2017, 21:20

 9  Uma
Het gaat mij niet om het feit waarom Annelies die ketting aan Marzena geeft, maar waarom ze net dit fragment laten zien. Het valt tussen de test en de eliminatie in, wat sowieso al niet vaak gebeurt en het is een mooi gebaar tussen de twee kandidaten, maar hoefde verder de uitzending niet te halen. Het is opvallend omdat Marzena wel degelijk uit het spel ligt na deze aflevering, maar wat mij nog meer opvalt is dat Annelies in dit fragment zo zenuwachtig overkomt. Iets wat ze te pas en te onpas blijkt te zijn. Marzena moet haar zelfs wat kalmeren. Het voelt alsof de makers Annelies hier willen neerzetten als een zenuwachtig persoon en ze gebruiken dit fragment als om te verklaren waarom ze momenten later haar zenuwen schijnbaar niet kan bedwingen
Gebruikersavatar

billie.holiday24 feb 2017, 21:45

 462  Bert
Als het niks had betekend louter vriendschap, hadden ze er een filmje van kunnen maken niet op tv.
Nu heeft dat fragment een wrange nasmaak.
Gebruikersavatar

masterveecee25 feb 2017, 18:27

 3547  Sven
klopt @ de 2 reacties hierboven.
Waarom net dat laten zien? Willen ze Annelies menselijk maken? Verdacht maken? We zullen het zien, later, in aflevering 9
😛
Gebruikersavatar

Taupie0225 feb 2017, 23:55

 53
Ik denk dat dit gewoon vanuit televisieoogpunt is : kijkers zien graag een ontroerend moment en dat zet aan om de volgende keer weer te kijken (voor diegenen die misschien niet zo gebeten zijn door de mol als wij !) :!:
Gebruikersavatar

veerle.nijs27 feb 2017, 18:59

 1
Nog vreemder dan het motief van Annelies is de vraag: met welk geld kocht ze dit? Moesten ze dat niet afgeven in het begin van het spel?? Waarschijnlijk gekocht met geld uit de pot. 😎
Gebruikersavatar

Frolva27 feb 2017, 19:05

 2204
veerle.nijs schreef:Nog vreemder dan het motief van Annelies is de vraag: met welk geld kocht ze dit? Moesten ze dat niet afgeven in het begin van het spel?? Waarschijnlijk gekocht met geld uit de pot. 😎
In een filmpje ([Niet op tv] "Weet je voor hoeveel je gokt?" http://www.vier.be/demol/videos/niet-op ... kt/2547010) zie je dat Bertrand en Davey wedden voor geld (dat ze in hun hand hebben). Ik neem aan dat dat eigen geld is, en geen geld uit de pot (dat ook niet fysiek wordt uitgedeeld, toch?). 😉
Gebruikersavatar

Patrick Callens02 mar 2017, 16:39

 2
Nog iemand opgevallen dat Annelies Bertrand een soort judaskus lijkt te geven na zijn eliminatie in afl. 4?
Ze kan ook gewoon vloeken in zichzelf, maar ik vond dat het nogal prominent in beeld werd gebracht.

Het is wel de eerste eliminatie dat ze dit gebaar maakt...
Gebruikersavatar

jos.jansen02 mar 2017, 22:37

 328  Uma
Patrick Callens schreef:Nog iemand opgevallen dat Annelies Bertrand een soort judaskus lijkt te geven na zijn eliminatie in afl. 4?
Ze kan ook gewoon vloeken in zichzelf, maar ik vond dat het nogal prominent in beeld werd gebracht.

Het is wel de eerste eliminatie dat ze dit gebaar maakt...

ik denk dat ze eerder iets zegt. Zoals bvb: "Doeme toch"