Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

bert.verhaegen22 feb 2017, 13:31

 129
Wat ik vreemd vond is dat Annelies amper reageerde bij haar tweede groene scherm. Ik was zelf verbaasd dat ze vlak na haar eerste groene scherm al direct opnieuw aan bod kwam om te zien wie er voorlaatste was. Ik zou op zijn minst toch een beetje verrast zijn. Nu leek het alsof ze al wist dat dat zo zou gebeuren. Het kan natuurlijk zijn dat dit op voorhand al was aangekondigd, maar in dat geval zou ik als reactie meer ontlading en opluchting verwachten bij het tweede groene scherm.
Gebruikersavatar

ex-molinator22 feb 2017, 14:20

 3483  Uma
bert.verhaegen schreef:Wat ik vreemd vond is dat Annelies amper reageerde bij haar tweede groene scherm. Ik was zelf verbaasd dat ze vlak na haar eerste groene scherm al direct opnieuw aan bod kwam om te zien wie er voorlaatste was. Ik zou op zijn minst toch een beetje verrast zijn. Nu leek het alsof ze al wist dat dat zo zou gebeuren. Het kan natuurlijk zijn dat dit op voorhand al was aangekondigd, maar in dat geval zou ik als reactie meer ontlading en opluchting verwachten bij het tweede groene scherm.
Opluchting was misschien totaal niet nodig .. bvb ze is de mol, of ze is overtuigd dat ze weet wie de mol is.
Anderzijds heeft Annelies tijdens de eliminatierondes steeds dezelfde uitdrukking (niet echt een pokerface, maar in ieder geval heel stabiel). (er nog deelnemers maar dat zet ik in een ander subforum).
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 mar 2017, 22:51

 767  Yens
Alhoewel ik haar hoe langer hoe meer verdacht begin te vinden, weiger ik toch om te geloven dat Annelies de mol is en daarom denk ik gewoon dat het een kandidaat is die minder bezig is met de opdrachten tot een goed einde te brengen, maar dat ze dan wel eerder en vooral bezig is met het ontmaskeren van de mol en dat ze daarom al vanaf het begin (of toch alleszins nu wel al) op de juiste mol zit (of misschien toch wel in ieder geval in de buurt van de juiste mol). Als dat zo zou zijn, dan kijk ik toch vooral naar Eline, omdat ze daar in mijn ogen toch wel al redelijk veel mee samengewerkt heeft, misschien is dat dan wel bewust gedaan, om haar zo heel goed in het oog te houden bij elke opdracht. Anders denk ik dan weer dat Eline Annelies verdenkt en dat ze dan om dezelfde reden, maar dan andersom, dikwijls samen de opdrachten tot een 'slecht' einde brengen. Cathy was trouwens vorig jaar ook zo'n soort kandidaat, die meer bezig is met de mol in het oog te houden en met hem te imiteren (om zichzelf ook heel wat verdachter te maken tegenover de andere kandidaten) en er zo dus ook mee voor te zorgen dat er wel wat minder geld in de pot komt, dan met de opdrachten tot een goed einde te brengen om zo toch wel weer wat meer geld in de pot te brengen. Zo'n soort kandidaten kunnen het dus eigenlijk wel heel ver schoppen in 'De Mol'. Misschien is Annelies dus zo wel de winnaar van 'De Mol 2017'. Wie weet...? 😉 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 10:50

 8153
Mollenjager-DT schreef:Alhoewel ik haar hoe langer hoe meer verdacht begin te vinden, weiger ik toch om te geloven dat Annelies de mol is en daarom denk ik gewoon dat het een kandidaat is die minder bezig is met de opdrachten tot een goed einde te brengen, maar dat ze dan wel eerder en vooral bezig is met het ontmaskeren van de mol en dat ze daarom al vanaf het begin (of toch alleszins nu wel al) op de juiste mol zit (of misschien toch wel in ieder geval in de buurt van de juiste mol). Als dat zo zou zijn, dan kijk ik toch vooral naar Eline, omdat ze daar in mijn ogen toch wel al redelijk veel mee samengewerkt heeft, misschien is dat dan wel bewust gedaan, om haar zo heel goed in het oog te houden bij elke opdracht. Anders denk ik dan weer dat Eline Annelies verdenkt en dat ze dan om dezelfde reden, maar dan andersom, dikwijls samen de opdrachten tot een 'slecht' einde brengen. Cathy was trouwens vorig jaar ook zo'n soort kandidaat, die meer bezig is met de mol in het oog te houden en met hem te imiteren (om...
Geef mij maar Cathy! Die staat toch wel een (serieus) trapje hoger hoor. Veel intelligenter en sympathieker en zorgde voor meer spanning en betere TV.
Gebruikersavatar

annick.neskens14 mar 2017, 15:59

 128
Wat zegt de blik van Annelies (aflevering 3 > 01.00.35) jullie?
Gebruikersavatar

Laleia14 mar 2017, 16:20

 306
'Zie je nu wel!'
Gevolgd door het gemeen hèhè lachje van Nelson van de Simpsons.
[ external image ]