Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Frolva04 mar 2017, 08:33

 2204
passant schreef:Bij mij kwam het over alsof Annelies zichzelf de afgang wilde besparen om als "leerkracht" de wiskundige formule niet te kunnen berekenen. Door te zeggen dat ze het niet kan lezen, gaat de groep de formules niet aan haar doorspelen. Ok ze is leerkracht godsdienst...maar ze voelde zich misschien toch aangesproken daardoor. (Schoolse oefening)
Annelies leest de formule voor (en kan ze dus wel lezen :mrgreen: ).

Wat ze niet kan lezen zonder bril zijn de pagina's uit het telefoonboek. 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo04 mar 2017, 13:06

 1690  Sven
Frolva schreef:Annelies leest de formule voor (en kan ze dus wel lezen :mrgreen: ).:
Dan zou ze die als leerkracht wiskunde toch ook mogen oplossen. Zo moeilijk is dat niet. Niemand heeft zich daar trouwens mee beziggehouden.
Gebruikersavatar

Frolva04 mar 2017, 14:58

 2204
Jay-Lo schreef:Dan zou ze die als leerkracht wiskunde toch ook mogen oplossen. Zo moeilijk is dat niet. Niemand heeft zich daar trouwens mee beziggehouden.
De formule kon toch niet zomaar worden uitgerekend; eerst moesten de balletjes in de potjes geteld worden. Daar zijn ze wel mee begonnen, maar toen had iemand (terecht) door dat het sneller zou gaan om gewoon de vijf nummers te bellen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo04 mar 2017, 15:27

 1690  Sven
Frolva schreef:De formule kon toch niet zomaar worden uitgerekend; eerst moesten de balletjes in de potjes geteld worden. Daar zijn ze wel mee begonnen, maar toen had iemand (terecht) door dat het sneller zou gaan om gewoon de vijf nummers te bellen.
Ik heb dat moment nog eens bekeken. Het komt idd nogal verwarrend over. Ze lezen dus de rekenopdracht, en dan zegt de stem: ze tellen de balletjes, geeft dan de hoeveelheid. Dan zegt Robin het verkeerde nl 58 ipv 59. Dan komt het bril-moment van Annelies, waarbij je niet kan zien of dat nu het raadsel of de tel. nummers zijn.
Maar ze besluiten pas om beginnen te bellen als Eline terug is en ze een raadsel krijgen.
Gebruikersavatar

billie.holiday04 mar 2017, 18:46

 462  Bert
Wie zegt dat ze lerares wiskunde is ?
Gebruikersavatar

Jansen04 mar 2017, 18:58

 3423  Yens
billie.holiday schreef:Wie zegt dat ze lerares wiskunde is ?
Ze is ook geen lerares wiskunde... wie heeft dat trouwens geponeerd?
Op haar LinkedIn profiel:

[ external image ]
Gebruikersavatar

Janneman04 mar 2017, 21:28

 50  Yens
Jay-Lo schreef:Dan komt het bril-moment van Annelies, waarbij je niet kan zien of dat nu het raadsel of de tel. nummers zijn.
Je kan wel degelijk zien dat ze het bundeltje met telefoonnummers voor zich hebben liggen. Dat maakt het toch geloofwaardiger naar mijn mening.
Gebruikersavatar

Jansen04 mar 2017, 21:53

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Hier
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/ar ... l?show=art
Heb het gelezen, maar zoals nog maar eens bewezen wordt - nooit geloven wat er in het Laatste Nieuws staat...
Slechte analyses - flagrante onwaarheden, meer maak er niet uit op - in een woord: "riooljournalistiek".
Sam: "Lukte samen met Bouba in een praktische proef met een spanband, maar haalde het niet in het gospelkoor. Mislukte opvallend in zijn loopproef, ook al staat op zijn fiche dat hij een jogger is, aan jetskiën en wakeboarden doet. Zijn beste eigenschap is, nar eigen zeggen, 'sociaal zijn', maar daar krijgen we in 'De Mol' dan bitter weinig van te zien. Lijkt toch eerder een verbeten speler dan een Mol." :x
"Haalde het niet in het gospelkoor"??? "Mislukte opvallend in zijn loopproef"???
Ik wil hier niet het hele artikel citeren maar als ik het doorlees dan lijkt het wel of ze bij het laatste nieuws naar een ander programma kijken...
En dan natuurlijk de melding: "Annelies Cooymans (58), uit Schoten. Lerares godsdienst en wiskunde" terwijl ze lerares Nederlands, Engels en godsdienst is...
Gebruikersavatar

Jay-Lo04 mar 2017, 22:00

 1690  Sven
eveline.vanhemel schreef:Heb het gelezen, maar zoals nog maar eens bewezen wordt - nooit geloven wat er in het Laatste Nieuws staat...
Slechte analyses - flagrante onwaarheden, meer maak er niet uit op - in een woord: "riooljournalistiek".
Sam: "Lukte samen met Bouba in een praktische proef met een spanband, maar haalde het niet in het gospelkoor. Mislukte opvallend in zijn loopproef, ook al staat op zijn fiche dat hij een jogger is, aan jetskiën en wakeboarden doet. Zijn beste eigenschap is, nar eigen zeggen, 'sociaal zijn', maar daar krijgen we in 'De Mol' dan bitter weinig van te zien. Lijkt toch eerder een verbeten speler dan een Mol." :x
"Haalde het niet in het gospelkoor"??? "Mislukte opvallend in zijn loopproef"???
Ik wil hier niet het hele artikel citeren maar als ik het doorlees dan lijkt het wel of ze bij het laatste nieuws naar een ander programma kijken...
En dan natuurlijk de melding: "Annelies Cooymans (58), uit Schoten. Lerares godsdienst en wis...
Dan laten we die wiskunde maar achterwege 😃
Gebruikersavatar

kristien.leys05 mar 2017, 00:09

 46
Moest Annelies de mol zijn, dan vind ik het ook maar een flauwe mol. Al de rest speelt heel actief mee, is voor ons aangenaam om te volgen en daarvoor doen wij het!
Er is inderdaad altijd iets met Annelies; Ze valt ofwel heeft ze haar bril niet bij of ze kan niet fietsen, ze is moe, ze vergeet haar tekst, heeft een black-out enz..Wat zal het volgende zijn? Migraine of rugpijn ? Kunnen jullie voorspelling maken?
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2017, 00:24

 3423  Yens
kristien.leys schreef:Moest Annelies de mol zijn, dan vind ik het ook maar een flauwe mol. Al de rest speelt heel actief mee, is voor ons aangenaam om te volgen en daarvoor doen wij het!
Er is inderdaad altijd iets met Annelies; Ze valt ofwel heeft ze haar bril niet bij of ze kan niet fietsen, ze is moe, ze vergeet haar tekst, heeft een black-out enz..Wat zal het volgende zijn? Migraine of rugpijn ? Kunnen jullie voorspelling maken?
Ze ligt er in de volgende aflevering uit? :twisted: Ik hoop het maar denk het niet, volgens mij zit ze vanaf het begin op de juiste persoon (spijtig genoeg) 😉
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14