Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2017, 16:36

 8153
Molliarty schreef:Ik vind Annelies nog wel een cava dameke.
:drunken:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2017, 16:43

 8153
tsjoep schreef:In een filmpje op vier zegt Annelies in aflevering 7 : "ik heb een spier verrokken , ik kan niet meer lopen" :roll: ....

:roll:
En haar meevoeren in een rolstoel is bij al voorbaat gedoemd te mislukken: wedden dat ze binnen de 5 minuten 2 lekke banden heeft?
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2017, 16:54

 2204
nite schreef:Moest ze de mol zijn, dan zou ik het maar een heel flauwe manier van mollen vinden. Nogal opvallend, weinig geraffineerd

De (per hypothese geveinsde) black-out vind ik nog wel kunnen qua mollenstreek.

Een val, paniekaanval of spierverrekking vind ik niet OK als tactiek. Maar volgens mij zijn dat ook geen mollenstreken. 😉
Gebruikersavatar

kristien.leys15 mar 2017, 17:21

 46
Frolva schreef:De (per hypothese geveinsde) black-out vind ik nog wel kunnen qua mollenstreek.

Een val, paniekaanval of spierverrekking vind ik niet OK als tactiek. Maar volgens mij zijn dat ook geen mollenstreken. 😉
Bij 2 weken is het de finale! Dan zullen we het weten! Maar je zult zien: nu maandag zal Eline uitvallen en dan finale Davey-Robin-Annelies En raadt eens wie de mol zal zijn?
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 17:24

 3483  Uma
kristien.leys schreef:Bij 2 weken is het de finale! Dan zullen we het weten! Maar je zult zien: nu maandag zal Eline uitvallen en dan finale Davey-Robin-Annelies En raadt eens wie de mol zal zijn?
Als ik het raad, dan is het Annelies.
Als ik er logisch over nadenk, dan is het Robin. 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2017, 18:06

 8153
ex-molinator schreef:Als ik het raad, dan is het Annelies.
Als ik er logisch over nadenk, dan is het Robin. 😛

😂 😂
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2017, 18:09

 2204
Volgens mij is ex-molinator véél beter in raden dan in logisch nadenken.

Niets mis mee, trouwens. 😉



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

kristien.leys15 mar 2017, 18:13

 46
ex-molinator schreef:Als ik het raad, dan is het Annelies.
Als ik er logisch over nadenk, dan is het Robin. 😛
Ik zou je het volledig gunnen moest het zo zijn. En als ex molinator zal jij misschien wel meer ervaring hebben!
Ex-molinator= iem die eerder meegedaan heeft aan de mol?
Gebruikersavatar

oldgrumpy23 mar 2017, 15:47

 88
Ik hoop echt dat annelies niet de mol is.
Niet dat ik iets tegen haar heb, ze mag gerust de finale winnen bvb.
Dan zou ik zelfs zeggen proficiat dat heb je knap gedaan.

Maar als mol zou ik het me echt heel erg tegenvallen.
Neem dan volgend jaar een 100 jarige uit het rusthuis die de helft van de proeven niets doet en
op belachelijke flauwe wijze saboteert.
Als Woestijnvis Annelies als mol zou hebben gekozen, dan hadden ze beter andere proeven weggelaten (zoals fietsproef,loopproef en duikproef) en vervangen door andere proeven waar ze meer actief kon aan deelnemen.
Dat klinkt misschien cru maar zoals gezegd het is niet persoonlijk tegen annelies maar Annelies in de rol van mol.
Gebruikersavatar

johan.maes23 mar 2017, 16:22

 153  Sven
oldgrumpy schreef:Ik hoop echt dat annelies niet de mol is.
Niet dat ik iets tegen haar heb, ze mag gerust de finale winnen bvb.
Dan zou ik zelfs zeggen proficiat dat heb je knap gedaan.

Maar als mol zou ik het me echt heel erg tegenvallen.
Neem dan volgend jaar een 100 jarige uit het rusthuis die de helft van de proeven niets doet en
op belachelijke flauwe wijze saboteert.
Als Woestijnvis Annelies als mol zou hebben gekozen, dan hadden ze beter andere proeven weggelaten (zoals fietsproef,loopproef en duikproef) en vervangen door andere proeven waar ze meer actief kon aan deelnemen.
Dat klinkt misschien cru maar zoals gezegd het is niet persoonlijk tegen annelies maar Annelies in de rol van mol.
Sorry maar ik moet hier toch weer tegen in gaan. Annelies past misschien niet in jouw beeld van ideale mol maar dat wil niet zeggen dat ze het niet goed gedaan heeft, of dat ze niet goed gekozen is. Moeten we dan op voorhand altijd de oudere dame (Manuela vorig jaar) uitsluiten als mol? Er zullen altijd fysiek zwakkere kandidaten meedoen en er zullen altijd fysieke proeven zijn. De proeven worden niet aangepast aan de kwaliteiten van de mol.

Annelies heeft haar zwakheden uitgebuit en haar sterke punten weggemoffeld, zoals elke mol doet. En net omdat iedereen het zo onwaarschijnlijk vindt heeft ze dat minder subtiel kunnen doen. Er is tot hiertoe nooit een mol geweest met haar profiel en daar hebben de makers ongetwijfeld bewust op ingespeeld.

Als ze de mol is natuurlijk 😛
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2017, 16:27

 2204
oldgrumpy schreef:Ik hoop echt dat annelies niet de mol is.
Niet dat ik iets tegen haar heb, ze mag gerust de finale winnen bvb.
Dan zou ik zelfs zeggen proficiat dat heb je knap gedaan.

Maar als mol zou ik het me echt heel erg tegenvallen.
Neem dan volgend jaar een 100 jarige uit het rusthuis die de helft van de proeven niets doet en
op belachelijke flauwe wijze saboteert.
Als Woestijnvis Annelies als mol zou hebben gekozen, dan hadden ze beter andere proeven weggelaten (zoals fietsproef,loopproef en duikproef) en vervangen door andere proeven waar ze meer actief kon aan deelnemen.
Dat klinkt misschien cru maar zoals gezegd het is niet persoonlijk tegen annelies maar Annelies in de rol van mol.
Sorry maar ik moet hier toch weer tegen in gaan. Annelies past misschien niet in jouw beeld van ideale mol maar dat wil niet zeggen dat ze het niet goed gedaan heeft, of dat ze niet goed gekozen is. Moeten we dan op voorhand altijd de oudere dame (Manuela vorig jaar) uitsluiten als mol? Er zullen altijd fysiek zwakkere kandidaten meedoen en er zullen altijd fysieke proeven zijn. De proeven worden niet aangepast aan de kwaliteiten van de mol.

Annelies heeft haar zwakheden uitgebuit en haar sterke punten weggemoffeld, zoals elke mol doet. En net omdat iedereen het zo onwaarschijnlijk vindt heeft ze dat minder subtiel kunnen doen. Er is tot hiertoe nooit een mol geweest met haar profiel en daar hebben de makers ongetwijfeld bewust op ingespeeld.

Als ze de mol is natuurlijk 😛




(copyright johan.maes :mrgreen: )
Gebruikersavatar

bert.verhaegen23 mar 2017, 19:04

 129
oldgrumpy schreef:Als Woestijnvis Annelies als mol zou hebben gekozen, dan hadden ze beter andere proeven weggelaten (zoals fietsproef,loopproef en duikproef) en vervangen door andere proeven waar ze meer actief kon aan deelnemen.
Dat klinkt misschien cru maar zoals gezegd het is niet persoonlijk tegen annelies maar Annelies in de rol van mol.
Ja een wedstrijdje petanque, een bingo-avond en een bridge-namiddag in de plaats. Topkijkcijfers gegarandeerd! :roll:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14