Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

nite28 feb 2017, 12:01

 110
Frolva schreef:Niets doen in de controlekamer is ook actief saboteren. :mrgreen:
Als ge ziet dat Marzena de kandidaten redelijk goed aan het begeleiden is en de proef in het algemeen goed onder controle heeft, dan is het beste wat ge kunt doen om de proef te laten slagen Marzena gewoon ongestoord laten verder werken.
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 12:13

 3423  Yens
nite schreef:Als ge ziet dat Marzena de kandidaten redelijk goed aan het begeleiden is en de proef in het algemeen goed onder controle heeft, dan is het beste wat ge kunt doen om de proef te laten slagen Marzena gewoon ongestoord laten verder werken.
Inderdaad, ze moet toch vrij snel hebben doorgehad dat Marzena het uitstekend deed? Als ze de Mol is, zou ze op dat ogenblik een actievere rol moeten gaan spelen om te saboteren, wat ze dus niet doet. Ze laat Marzena gewoon betijen. In de museumproef is er maar 1 persoon die iets verdacht doet en dat is Eline: zelf het alarm laten afgaan en dan Bertrand er van beschuldigen.
Gebruikersavatar

Molliarty28 feb 2017, 12:34

 157
nite schreef:Zet nu naast Marzena bvb Robin. Die had wel hard meegewerkt, maar door zijn opgejaagd en zenuwachtig gedoe had die waarschijnlijk Marzena meer van streek gebracht en er zo voor gezorgd dat ze fouten maakt.
Ja Robin zorgt voor wat chaos. Hij werkt ook tegen in opdrachten en komt vaak als negatief over wanneer er iets voorgesteld word. TOCH is hij de persoon die tot nu toe het meeste geld binnen gebracht heeft. Maar liefsts €3179. Eline en Annelies staan op 500 elk.
Nu, is dit erg betrouwbaar om op af te gaan? hmhmh... Dit zijn de cijfers van vorig jaar:

Cathy: €2169
Gilles: €4614
Hanne: €5414

Is natuurlijk enkel van wat er binnen gekomen is eh, niet van alle kansen die ze verloren zijn omdat de opdracht niet gelukt is.
Gebruikersavatar

Curio28 feb 2017, 15:07

 53
Ik had Annelies ook als mol, maar nu begin ik hier toch op terug te keren. Zeker deze aflevering ligt het er wat te dik op. Ik vemoed dat ze eerder een kandidaat is die heel wat mensenkennis heeft en van dag 1 al op de juiste mol zit. Ze probeert zichzelf (zoals de meesten) verdacht te maken door totaal niets te doen en zo ook geen geld binnen te brengen. Haar tactiek van totaal niets doen past ook beter bij het beeld dat we van haar hebben (oudere vrouw die fysiek niet van de sterksten is).
Gebruikersavatar

Laleia28 feb 2017, 15:55

 306
Curio schreef:Ik vemoed dat ze eerder een kandidaat is die heel wat mensenkennis heeft en van dag 1 al op de juiste mol zit.
Dat lijkt me niet te kloppen. Ze verwoordt minstens twee keer bij het invullen van de test dat ze Bertrand verdacht vindt.
Gebruikersavatar

Curio28 feb 2017, 16:03

 53
Laleia schreef:Dat lijkt me niet te kloppen. Ze verwoordt minstens twee keer bij het invullen van de test dat ze Bertrand verdacht vindt.
Das inderdaad waar, maar ik probeer niet te veel aandacht te schenken aan wie door wie verdacht wordt volgens de montage, in dat stuk komt er vermoedelijk veel knip-en plakwerk aan te pas 😉
Gebruikersavatar

Laleia28 feb 2017, 16:27

 306
Curio schreef:Das inderdaad waar, maar ik probeer niet te veel aandacht te schenken aan wie door wie verdacht wordt volgens de montage, in dat stuk komt er vermoedelijk veel knip-en plakwerk aan te pas 😉
Dat kan.
Gebruikersavatar

billie.holiday28 feb 2017, 18:03

 462  Bert
Ik vind dat zij wel het meeste werk deed bij de scrabble . Zij zocht naar woorden. Robin stond er bij en keek er naar. Hij stond te wachten tot hij eindelijk zijn 'j' zou hebben. En de rest liep als een kieken zonder kop het doolhof in, op zoek naar letters met in hun achterhoofd ' het gouden ei'. Waar zit je als mol strategisch het best, toch bij de scrabble.

En waarom zou je 10 km fietsen , als je weet dat je het toch niet zal halen, dan stop je beter op 3,5 km zodat je hans de kans kan geven om zijn tempo aan te houden van 10km/ uur.

Dan mis ik een Marc hier in de groep, die Manuela vorig jaar vooruit duwde op haar fiets.
Gebruikersavatar

Crofter28 feb 2017, 18:55

 2
billie.holiday schreef: En waarom zou je 10 km fietsen , als je weet dat je het toch niet zal halen, dan stop je beter op 3,5 km zodat je hans de kans kan geven om zijn tempo aan te houden van 10km/ uur.
Daarom dat ze voor mij niet de mol is, indien wel zal ze er alles aan doen om zo lang mogelijk Robin bij haar te laten en hem op te houden. Nu gaf ze wel héél snel op...
Gebruikersavatar

ex-molinator28 feb 2017, 18:56

 3483  Uma
billie.holiday schreef:...
Dan mis ik een Marc hier in de groep, die Manuela vorig jaar vooruit duwde op haar fiets.
Ja, dat was een prachtig hartverwarmend moment.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 feb 2017, 21:38

 8153
Molliarty schreef:Inderdaad. Voor iemand die bijzonder weinig betrokken lijkt te zijn bij het spel blijft ze er ook nog eens verdacht lang in. Ze verliest toch steeds ook informatie? Ze was bij geen enkele fietsproef aanwezig. Ook bij de klokkenproef had ze weinig info want ze was enkel bij Bertrand toen, die de mol NIET is. Bij de zangproef mist ze ook een andere opdracht. Ze gaat naar de spa en heeft daar OOK geen info over de andere. Als in, ze is erg erg ERG weinig betrokken bij opdrachten, maar slaagt er toch keer op keer in niet door de mand te vallen?
De vragen voor de eliminatie zijn zo opgesteld dat je ook ver kan geraken met een flinke portie geluk.
Reeks 2: Hugo was de mol en Marianne de winnaar. Niki schopte het tot in de finale, maar haar mol was... Marianne!
Gebruikersavatar

nite01 mar 2017, 08:50

 110
billie.holiday schreef:Ik vind dat zij wel het meeste werk deed bij de scrabble . Zij zocht naar woorden. Robin stond er bij en keek er naar. Hij stond te wachten tot hij eindelijk zijn 'j' zou hebben. En de rest liep als een kieken zonder kop het doolhof in, op zoek naar letters met in hun achterhoofd ' het gouden ei'. Waar zit je als mol strategisch het best, toch bij de scrabble.
Dat viel mij ook op bij Robin. Het zag er niet naar uit dat hij zelfs maar probeerde om de kandidaten te sturen naar de juiste deelnemers met de kaart. Hij zat wat zenuwachtig te doen en mensen op te jagen, maar effectief aansturen gebeurde niet.

Dat Annelies geen deelnemers door een doolhof stuurde door een kaart hoeft niet te verbazen. Dat was exact dezelfde opdracht zoals in het museum en toen kon ze dat ook niet.

Maar voor mij was het duidelijk Robin die deze proef liet mislukken. Hij had moeten afspreken dat Annelies naar goede woorden zocht en hij de kandidaten aanstuurde naar goede letters.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14