Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

stef.deroeck01 mar 2017, 10:30

 14  Nele
Ze kon ook niets doen, wat ze had haar bril niet. Dat zegt ze duidelijk bij de golfproef.
Maar tijdens de scrable kan ze de kleine letters wel lezen op het plan???
[ external image ]
Gebruikersavatar

billie.holiday01 mar 2017, 13:36

 462  Bert
Zo klein waren die letters ook weer niet.
Gebruikersavatar

stef.deroeck01 mar 2017, 14:03

 14  Nele
billie.holiday schreef:Zo klein waren die letters ook weer niet.
[ external image ]
Later zegt ze over dit blad dat ze niets kan doen omdat ze haar bril niet heeft.
De letters op dit blad zijn veel groter dan die op dit plan...

[ external image ]
Gebruikersavatar

Frolva01 mar 2017, 14:17

 2204
stef.deroeck schreef:[ external image ]
Later zegt ze over dit blad dat ze niets kan doen omdat ze haar bril niet heeft.
Dat blad begint ze wel voor te lezen (56:11).

Op het ogenblik dat ze zegt "Ik heb geen bril op. Ik kan niet helpen hier. Ik kan niks doen." kijkt ze (samen met de anderen) volgens mij naar de lijst met telefoonnummers (56:51).
Gebruikersavatar

bentxi01 mar 2017, 14:37

 43  Emanuelle
Ze is inderdaad passief als het haar uitkomt en tegelijk de eerste om zich in een bepaalde groep te laten indelen.
Of het nu een goede of slechte mollentactiek is, zal op het einde moeten blijken, maar feit is wel dat er na 4 afleveringen minder in de pot zit dan vorig jaar... en dat is nog altijd het doel van de mol!
Er is in vorige seizoenen ook al vaak gebleken dat de kandidaten zich graag zelf verdacht maken en zo proeven doen mislukken, dus hoef je als mol niet actief elke proef te saboteren.
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mar 2017, 19:53

 1690  Sven
Ze is toch een van mijn verdachten. Ze laat die proeven links liggen die ze inschat als moeilijk haalbaar (dieren-water). Ze vertraagt de golfproef en de museumproef. Zij weet ook dat Hans ook achter dat geld zit, en dan kan ze ineens niet lezen ( zet brik op hoofd: ik kan da ni lezen, nee ik kan ni helpen).
Het scrabbelen lukte ook niet.
Hoe dikwijls hoor je haar 'wacht efkes' zeggen?
Te opvallend? Ja, misschien.
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 20:54

 2204
Jay-Lo schreef:Te opvallend? Ja, misschien.
Volgens mij niet, want velen hebben het (nog) niet gezien ... :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mar 2017, 22:24

 1690  Sven
Frolva schreef:Volgens mij niet, want velen hebben het (nog) niet gezien ... :mrgreen:
"Het"?
Ik ben nu eens aan het vergelijken met de proeven van vorig seizoen, eens zien waar Gilles gemold heeft en hoe het naar voor werd gebracht.
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 22:29

 2204
Jay-Lo schreef:"Het"?
Dat ze de mol is.


:mrgreen:


Vergelijken met vorig jaar lijkt me geen goed idee, trouwens. 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mar 2017, 22:35

 1690  Sven
Frolva schreef:Dat ze de mol is.


:mrgreen:


Vergelijken met vorig jaar lijkt me geen goed idee, trouwens. 😉
Hoe meer je vergelijkt en analyseert hoe meer verdachten er in het spel komen. 🙂
Gebruikersavatar

passant03 mar 2017, 22:52

 3
Bij mij kwam het over alsof Annelies zichzelf de afgang wilde besparen om als "leerkracht" de wiskundige formule niet te kunnen berekenen. Door te zeggen dat ze het niet kan lezen, gaat de groep de formules niet aan haar doorspelen. Ok ze is leerkracht godsdienst...maar ze voelde zich misschien toch aangesproken daardoor. (Schoolse oefening)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14