Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Molliarty28 feb 2017, 01:40

 157
Nog iemand al opgevallen dat Annelies werkelijk NIETS doet?
Maar dan ook echt NIETS?

Quizvragen.. Voor iemand die aangeeft deze te organiseren trouwens.. Nope.
Lopen? AH sorry, gevallen (Mijn oprechte excuses als het pijn deed.)
We zoeken iemand die het rustig aan wil doen? Annelies gaat lekker naar de spa.
Museum proef.. "Sorry Marzena, dees is te veel voor mij."
Fietsen? Ook al niet.
Bij de scrabble laat ze vooral Robin zijn gangetje gaan, en zucht dan overdreven wanneer Gilles makkelijk hun afmaakt.

En als kers op de taart tijdens het zoeken van de locatie van het café zegt ze lettelijk "Ja ik heb mijne bril niet bij dus ik ga jullie hier nergens mee kunnen helpen."

Sorry maar, 1 of 2 keer eens niet aanwezig kunnen zijn of uzelf passief opstellen daar kan ik nog inkomen. Maar Jezus Christus, Annelies, doe ook eens iets! (Behalve dan geld afsnoepen 😉 )
Gebruikersavatar

cheyenne.willocx28 feb 2017, 01:48

 4
was mij vorige week al opgevallen en ik heb er mij vandaag ook echt aan gestoord, beetje makkelijke uitvluchten vond ik. Oke dat fietsen in Zuid Afrika als vrouw van 58 zal misschien niet voor de hand liggend zijn maar ze neemt echt gewoon aan geen enkele proef meer deel...
Gebruikersavatar

bert.verhaegen28 feb 2017, 04:52

 129
Dat lijkt mij een goede tactiek als mol: subtiel alles laten mislukken door zelf niets te doen maar enkel volledig mee te doen als iemand van plan is iets "doms" te doen dat geld verloren zal doen gaan, ofwel dat alles mislukt door jouw passiviteit.
Gebruikersavatar

Bonanza28 feb 2017, 08:30

 71
Inderdaad, dat was deze aflevering weer bijzonder opvallend.
Na enkele km: "ik kan niet meer fietsen"
Bij het golfen: "ik heb mijn bril niet bij"
Vorige week: "black-out"
Niks doen zou idd een mollentaktiek kunnen zijn, maar dan wel een beetje een flauwe...

Wat mij ook meer en meer verbaast is dat Annelies in het spel blijft, terwijl ze (door montage?) compleet verkeerde mensen verdenkt. Deze keer leek het of ze Bertrand verdacht (owv zijn geklungel bij het golfen). In afl 2 leek ze ook Bertrand te verdenken (omdat hij de liedjes bij de klokken niet kende). Terwijl Bertrand nul komma nul mol was.
En toch blijft die in het spel.
Raar.
Gebruikersavatar

Molliarty28 feb 2017, 08:53

 157
Bonanza schreef:Inderdaad, dat was deze aflevering weer bijzonder opvallend.
Na enkele km: "ik kan niet meer fietsen"
Bij het golfen: "ik heb mijn bril niet bij"
Vorige week: "black-out"
Niks doen zou idd een mollentaktiek kunnen zijn, maar dan wel een beetje een flauwe...

Wat mij ook meer en meer verbaast is dat Annelies in het spel blijft, terwijl ze (door montage?) compleet verkeerde mensen verdenkt. Deze keer leek het of ze Bertrand verdacht (owv zijn geklungel bij het golfen). In afl 2 leek ze ook Bertrand te verdenken (omdat hij de liedjes bij de klokken niet kende). Terwijl Bertrand nul komma nul mol was.
En toch blijft die in het spel.
Raar.
Inderdaad. Voor iemand die bijzonder weinig betrokken lijkt te zijn bij het spel blijft ze er ook nog eens verdacht lang in. Ze verliest toch steeds ook informatie? Ze was bij geen enkele fietsproef aanwezig. Ook bij de klokkenproef had ze weinig info want ze was enkel bij Bertrand toen, die de mol NIET is. Bij de zangproef mist ze ook een andere opdracht. Ze gaat naar de spa en heeft daar OOK geen info over de andere. Als in, ze is erg erg ERG weinig betrokken bij opdrachten, maar slaagt er toch keer op keer in niet door de mand te vallen?

Plus, en zeker niet onbelangrijk, ze was zowel niet de laatste ALS de voorlaatste toen bij die ene eliminatieronde. Dit betekend dat ze ofwel heel erg goed kan gokken (spreiden), ofwel toch de mol is, of anders mss toch op een goed spoor is? Is toch allemaal een beetje raar.

Zou het ook best flauw vinden als het zo passief zou gebeuren. Maar langs de andere kant is ons Annelieske een type mol dat we eigenlijk nog niet gezien zouden kunnen hebben als ik mij niet vergis.
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 08:59

 3423  Yens
bert.verhaegen schreef:Dat lijkt mij een goede tactiek als mol: subtiel alles laten mislukken door zelf niets te doen maar enkel volledig mee te doen als iemand van plan is iets "doms" te doen dat geld verloren zal doen gaan, ofwel dat alles mislukt door jouw passiviteit.
Dat is nu net wat het niet is: subtiel. Ze blokkeert gewoon elk spel. In mijn ogen weet ze vanaf dag 1 wie de Mol is en is haar tactiek nu gewoon alles te doen mislukken om de verdenking op haar te laden en waar ze blijkbaar in slaagt als ik de posts hier lees en als ik de resultaten van de poll zie. Ze gaat volgens mij lang meedoen maar hopelijk zijn er andere kandidaten die ook weten wie de mol is en gaat ze er op een bepaald moment uitliggen omdat ze niet snel genoeg was.
Gebruikersavatar

jurgen.de-petter28 feb 2017, 09:08

 20
eveline.vanhemel schreef:Dat is nu net wat het niet is: subtiel. Ze blokkeert gewoon elk spel. In mijn ogen weet ze vanaf dag 1 wie de Mol is en is haar tactiek nu gewoon alles te doen mislukken om de verdenking op haar te laden en waar ze blijkbaar in slaagt als ik de posts hier lees en als ik de resultaten van de poll zie. Ze gaat volgens mij lang meedoen maar hopelijk zijn er andere kandidaten die ook weten wie de mol is en gaat ze er op een bepaald moment uitliggen omdat ze niet snel genoeg was.
Dat denk ik dus ook, ze weet wie de mol is, en ze probeert haar gwn verdacht te maken
Ik hoop dus ook echt dat de anderen ook de mol ontdekken en dat ze er eindelijk uit ligt!
Gebruikersavatar

billie.holiday28 feb 2017, 09:25

 462  Bert
Ik vind jullie reacties maar raar . Hopen dat ze eruit ligt . Is dit omdat jullie twijfelen aan jullie zelf dan ?
Gebruikersavatar

Frolva28 feb 2017, 09:26

 2204
Molliarty schreef:Nog iemand al opgevallen dat Annelies werkelijk NIETS doet?
Maar dan ook echt NIETS?

Volgens mij doet ze net VEEL. :mrgreen:

Als de rollen moeten verdeeld worden is zij bijna steeds de enige die daar een actieve rol op zich neemt.
Wie wil het rustiger aan doen? Annelies biedt zich spontaan aan (Marzena komt er nadien bij omdat niemand anders wil)
Wie wil scrabbelen? Annelies biedt zich spontaan aan (Robin komt er nadien bij omdat niemand anders wil)
...

:mrgreen:
Gebruikersavatar

Molliarty28 feb 2017, 09:33

 157
Frolva schreef:Volgens mij doet ze net VEEL. :mrgreen:

Als de rollen moeten verdeeld worden is zij bijna steeds de enige die daar een actieve rol op zich neemt.
Wie wil het rustiger aan doen? Annelies biedt zich spontaan aan (Marzena komt er nadien bij omdat niemand anders wil)
Wie wil scrabbelen? Annelies biedt zich spontaan aan (Robin komt er nadien bij omdat niemand anders wil)
...

:mrgreen:
ja dat is ook het enige wat ze doet. Mensen aanduiden en zichzelf aanduiden om later toch niets te doen. Zelfde met de zangproef "Ah Eline, gij kunt zingen eh!". Dit is zowat de enige echte proef waar ik ze tot nu toe echt actief aan heb zien meedoen. :')
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 feb 2017, 09:46

 8153
Ik vind ook dat Annelies uitblinkt in niets doen. Nu had ze weer haar leesbril niet bij. Komaan, iedereen wéét toch dat er heel vaak opdrachten bij zijn waarbij je iets moet lezen: quizvragen - toen had ze haar bril blijkbaar wel -, droedels, raadsels... Een vaste waarde bij De Mol.
Ik vind haar best wel een sympathieke dame, maar ik hoop dat ze de mol niet is. Zoals anderen ook al zeiden: als zij de mol is, is ze maar een flauwe mol.
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 feb 2017, 09:53

 2354  Uma
Ik vind dat Annelies helemaal niks doet in het spel. Ze zit overal een beetje rond te kijken. Ze doet NIKS. Ik ben haar echt beu, als het de mol is, is dat de slechtste mol der tijden. Ik hoop dat ze snel afvalt, want die pot geld verdient ze niet hoor! Echt niet!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14