Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Secitse28 feb 2017, 20:21

 9
In aflevering 1 kan Annelies zonder problemen met haar zonnebril de vragen van de kaartjes aflezen... (proef samen met Eline)
In aflevering 4 met dezelfde zonnebril op lukt het plots niet meer om te lezen...

RAAR !
Gebruikersavatar

Frolva28 feb 2017, 21:34

 2204
Secitse schreef:In aflevering 1 kan Annelies zonder problemen met haar zonnebril de vragen van de kaartjes aflezen... (proef samen met Eline)
In aflevering 4 met dezelfde zonnebril op lukt het plots niet meer om te lezen...

RAAR !
Volgens mij zijn dat twee verschillende brillen (maar ik weet niet hoe ik screenshots moet plaatsen :oops: ).

Trouwens, Annelies zegt "Ik heb geen bril op. Ik kan niet helpen hier. Ik kan niks doen." heeft ze haar bril in haar haar staan. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 feb 2017, 21:44

 1690  Sven
Zij is naast godsdienstlerares ook lerares wiskunde. En ze leest de rekenopdracht eerst wel voor: "pot 1...", om dan wanneer de knikkers geteld zijn opeens niet meer kan lezen, raar.
Gebruikersavatar

ex-molinator28 feb 2017, 22:31

 3483  Uma
Frolva schreef: (maar ik weet niet hoe ik screenshots moet plaatsen :oops: ).
Je maakt een printscreen en bewaart dat ergens op je PC. En je gebruikt de knop Afbeelding uploaden om die printscreen dan te uploaden

hmm in princpe werkt dat, ik heb het al meerdere keren gedaan. Maar nu blokkeert de upload (nochtans maar 2229 b ) groot
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 22:44

 3423  Yens
ex-molinator schreef:hmm in princpe werkt dat, ik heb het al meerdere keren gedaan. Maar nu blokkeert de upload (nochtans maar 2229 b ) groot
Iedereen heeft het probleem, serverproblemen neem ik aan
Gebruikersavatar

astridm02 mar 2017, 11:45

 287
Secitse schreef:In aflevering 1 kan Annelies zonder problemen met haar zonnebril de vragen van de kaartjes aflezen... (proef samen met Eline)
In aflevering 4 met dezelfde zonnebril op lukt het plots niet meer om te lezen...
RAAR !
Als je een leesbril nodig hebt, is dat niet zo raar hoor. Kleine letters zoals in een telefoonboek zijn niet te doen zonder bril, maar de letters bij de som zijn dan weer groot genoeg en de letters van de vragenkaartjes waren ook groot. Ik snap alleen niet dat ze haar leesbril niet standaard bij zich heeft, je moet altijd wel iets lezen en je spelgenoten kun je niet blindelings vertrouwen.
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mar 2017, 12:08

 3483  Uma
astridm schreef:Als je een leesbril nodig hebt, is dat niet zo raar hoor. Kleine letters zoals in een telefoonboek zijn niet te doen zonder bril, maar de letters bij de som zijn dan weer groot genoeg en de letters van de vragenkaartjes waren ook groot. Ik snap alleen niet dat ze haar leesbril niet standaard bij zich heeft, je moet altijd wel iets lezen en je spelgenoten kun je niet blindelings vertrouwen.
Inderdaad, goed opgemerkt!
Gebruikersavatar

Frolva02 mar 2017, 12:11

 2204
Volgens mij moeten er nooit (behalve die ene keer dan :mrgreen: ) letters van telefoonboekgrootte gelezen worden. Dus ik begrijp wel dat ze niet de hele tijd met een leesbril zeult.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2017, 14:18

 8153
astridm schreef: Ik snap alleen niet dat ze haar leesbril niet standaard bij zich heeft, je moet altijd wel iets lezen en je spelgenoten kun je niet blindelings vertrouwen.
Heb ik ook al eens gezegd. Maar misschien is Annelies gewoon een verstrooid mens en vergeet ze haar bril soms echt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2017, 14:20

 8153
Frolva schreef:Volgens mij moeten er nooit (behalve die ene keer dan :mrgreen: ) letters van telefoonboekgrootte gelezen worden. Dus ik begrijp wel dat ze niet de hele tijd met een leesbril zeult.
Zelf zou ik er toch voor zorgen hem altijd bij te hebben. Het is en blijft tenslotte De Mol waaraan je meedoet.
Gebruikersavatar

billie.holiday02 mar 2017, 19:12

 462  Bert
Ik vergeet bijna nooit mijn leesbril , maar het gebeurt wel eens . Die telefoonboek zou ik ook niet kunnen lezen zonder bril. Maar dzn zou ik mij op het wiskundeprobleem gestort hebben. Het raadsel dat Bertrand voorlas, leek op een logikwis en die vond ik best wel te doen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2017, 20:04

 8153
billie.holiday schreef:Maar dzn zou ik mij op het wiskundeprobleem gestort hebben. Het raadsel dat Bertrand voorlas, leek op een logikwis en die vond ik best wel te doen.
Annelies is godsdienstlerares, maar op dit forum las ik ergens dat ze ook wiskundelerares is.
Ofwel is ze de mol en doet ze bewust niets, ofwel panikeert ze meteen bij iets dat ze niet kan waardoor ze niet meer in staat is zich te focussen op wat ze wel kan. Als iets complex is (bij de golf zowel rekenen als lezen als denken, de museumproef) slaat ze tilt.