Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

iris.vandenbroeck01 mar 2017, 19:21

 2
Op het instagram- en twitteraccount van Vier zijn 6 filmpjes verschenen van de 6 overige kandidaten. Gewoon de filmpjes die we al kenden, maar wat aangepast.
Bij Annelies zie je dat er een doek van haar hoofd wordt afgehaald. Dat is enkel bij haar het geval en niet bij de andere kandidaten. Annelies is niet mijn
hoofdverdachte, maar dat vind ik best wel wat verdacht! Iemand een idee of het toch om een dwaalspoor zou kunnen gaan? 🙂
Dit is de link van het instagramfilmpje:
https://instagram.com/p/BRGHyjpFoF5/
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 mar 2017, 19:49

 1690  Sven
😲 Heb alle filpjes gezien en je hebt helemaal gelijk. Zouden ze hun mol verraden hebben? Zou dat niet te opvallend zijn? :?
Gebruikersavatar

kenneth.blockx01 mar 2017, 19:57

 21
Jay-Lo schreef:😲 Heb alle filmpjes gezien en je hebt helemaal gelijk. Zouden ze hun mol verraden hebben? Zou dat niet te opvallend zijn? :?
Het lijtk allemaal zo opvallende en dan denk je dat kan het niet zijn, maar dan denk je weer mss is het dat wel.

deze lijken zo verdacht
Annelies = steeds als verdachte opgegeven. Speelt percies nooit mee voor het geld.
Eline = heeft heel veeeeel geld verloren en nog niks gewonnen bijna
Davey = wordt door de kijker al zo lang verdacht

Maar Sam zou we de ideale underdog kunnen zijn.

Dus ik weet het echt niet meer.
Gebruikersavatar

iris.vandenbroeck01 mar 2017, 20:08

 2
Ik vind het voor "de mol" ook een heel opvallende tip, daarmee dat ik niet helemaal zeker was. Toch een puntje meer geven in de mollenapp deze week 😉
Gebruikersavatar

billie.holiday01 mar 2017, 20:14

 462  Bert
Ik weet het ook niet meer.
Gebruikersavatar

Curio01 mar 2017, 20:21

 53
Ik denk niet dat je daar veel moet achter zoeken, bij het reclamefilmpje voor aflevering 2 komt er ook eventjes een beeld waarbij er een doek van Hans' hoofd wordt gehaald, ze hebben dit waarschijnlijk standaard voor alle kandidaten zo gefilmd.
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 mar 2017, 20:27

 1690  Sven
Curio schreef:Ik denk niet dat je daar veel moet achter zoeken, bij het reclamefilmpje voor aflevering 2 komt er ook eventjes een beeld waarbij er een doek van Hans' hoofd wordt gehaald, ze hebben dit waarschijnlijk standaard voor alle kandidaten zo gefilmd.
Oef, dan kan ik rustig bij mijn mol blijven.
Gebruikersavatar

Greenapples01 mar 2017, 21:09

 11
Er is nog iets vreemd met die filmpjes. Wanneer er naar het topshot wordt geschakeld waarbij Gilles vraagt "Ben jij de mol?" wordt elke kandidaat door een 'vierkantje' aangeduid. Behalve bij...

Davey! Daar komt het 'vierkantje' op Hans...

Een hint naar Davey?
Een hint naar Hans?
Of een slordigheidje in de montage?
Gebruikersavatar

marc.vangils02 mar 2017, 00:01

 25
Nog iets vreemds in die filmpjes. Gilles vraagt aan davey ben jij de mol.

In t begin van aflevering 4 zit deze scène , alleen vraagt Gilles daarin iedereen of hij of zij de mol is en concludeert Gilles dat davey dan de mol moet zijn, omdat alle anderen nee hadden gezegd ( of een variant die aangaf dat ze niet de mol waren)

Waarom in het instagram filmpje de vraag aan davey en in de aflevering niet? Vreemd
Gebruikersavatar

Frolva02 mar 2017, 00:07

 2204
marc.vangils schreef:Waarom in het instagram filmpje de vraag aan davey en in de aflevering niet? Vreemd

Omdat de Instagram filmpjes op zich staan. En dan komt 'dan ben jij de mol' wat vreemd over. De vraag is (in de voice over) dus geherformuleerd.

Het antwoord van Davey is hetzelfde, maar ingekort (op Instagram)
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh03 mar 2017, 14:44

 344  Sven
Ik denk persoonlijk dat het een hint is dat Annelies de volgende is die gaat afvallen. Er hangt haar iets boven het hoofd, zeg maar.