Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2017, 16:36

 8153
Inderdaad. Wat moeten we daarvan denken?
Gebruikersavatar

Molliarty02 mar 2017, 16:41

 157
chicawah schreef:Inderdaad. Wat moeten we daarvan denken?
Geen wonder dat we denken dat ze niets doet. ALS ze al eens iets doet, laten ze het niet zien. 😉 😉
Gebruikersavatar

Kobe03 mar 2017, 11:59

 429
Volgens mijn indruk willen ze Annelies echt verdacht maken zelf, nooit geen goed teken 😉
Gebruikersavatar

Mola Lisa03 mar 2017, 12:25

 328  Uma
johan.maes schreef:Opvallend: bij Annelies wordt geen enkele slag in beeld gebracht, ze komt gewoon plots met de sleutel aandraven.

http://www.vier.be/demol/videos/de-mol- ... -4/2560419 (54:15)

Ze komt wel héél ff in beeld waar ze na de slag bijna haar evenwicht verliest. Na haar is Sam aan de beurt. Maar denk niet dat dat veel nieuwswaarde heeft in de zoektocht naar onze mol.
Gebruikersavatar

Laleia03 mar 2017, 14:07

 306
tsjoep schreef:Ze komt wel héél ff in beeld waar ze na de slag bijna haar evenwicht verliest. Na haar is Sam aan de beurt. Maar denk niet dat dat veel nieuwswaarde heeft in de zoektocht naar onze mol.
Het zou wel eens belangrijk kunnen zijn. Ik denk dat de montage van dit programma heel doordacht gebeurt. Wat niet getoond wordt, is volgens mij even veelzeggend als wat wel getoond wordt. Ik had dat gevoel al met de proef met het klokkenluiden waar verschillende liedjes niet getoond worden maar belangrijker nog waar niet getoond wordt wie de voorzet gaf om voor de pasvragen te gaan.
In dit geval heeft Annelies het blijkbaar goed gedaan, want ze heeft een sleutel bemachtigd, maar het wordt niet getoond. Mogen we geen al te goed beeld van haar krijgen?
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 14:16

 2204
Laleia schreef:Wat niet getoond wordt, is volgens mij even veelzeggend als wat wel getoond wordt.
Dat is zó waar!