Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Jansen09 mar 2017, 21:32

 3423  Yens
chicawah schreef:Bij Déjeuner sur l'herbe denk ik toch meteen aan die blote madam hoor! 'k Heb het trouwens altijd heel oneerlijk gevonden dat zij haar kleren moest uitdoen terwijl die meneren de hunne mochten aanhouden.
Tuurlijk, is ook zo, maar speel soms wel eens graag advocaat van de duivel en dat doen de makers van de mol volgens mij ook 🙂. Zeg nu zelf, die vraag was toch echt wel een instinker voor veel mensen 🙂.

En inderdaad, je reinste seksisme dat schilderij van Manet 🙂.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 21:34

 8153
eveline.vanhemel schreef:Zeg nu zelf, die vraag was toch echt wel een instinker voor veel mensen.
Ja, inderdaad een heel goeie instinker :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 21:36

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:...
En inderdaad, je reinste seksisme dat schilderij van Manet 🙂.
En dan maar klagen dat mannen altijd naar promo kijken 😉
SPOILER
Gebruikersavatar

Jansen09 mar 2017, 21:39

 3423  Yens
ex-molinator schreef:En dan maar klagen dat mannen altijd naar promo kijken 😉
SPOILER
LOL, nee toch niet, maar ik dacht onmiddellijk dit is weer typisch ex-molinator 😛
Gebruikersavatar

Kobe09 mar 2017, 21:46

 429
sandra.impe schreef:Misschien weer ver gezocht, maar omdat ik het ook vreemd vind dat er 2 goeie antwoord zijn, vraag ik me af of hier een tip in schuilt, mAnet en mOnet.

sAm mOl ? Oke in Annelies en Davey zit ook een A, maar zowel in Sam, mol, monet en manet, zit een M.....just my 2 cents....

Ja, mss willen ze gewoon ons aandacht erbij houden door verwarring te zaaien. Iedereen vraagt zich nu af:'ma heeu er zijn toch 2 schilderijen?' Waardoor dat niemand ziet dat het eig gewoon een tip is. Er klopt hier iets niet, aah nee want de mol zit in de vraag en heeft deze gesaboteerd...
+
Het doet me ook weer denken aan die strip van Sam in het topic van Afrikaanse woorden. Een van die (11) albums heette 'dubbel en dwars'. Het schilderij is dus dubbel en zit ons dwars. (dit is trouwens niet het enigste album dat je aan de mol kan linken...)
Just my opinion he als het allemaal te ver is :roll:
Gebruikersavatar

Kobe09 mar 2017, 22:42

 429
Torremolinos schreef:Iemand het roodborstje gemerkt op het schilderij van Manet?
Ik zie hem niet? Verwijzing naar Davey dan?
Gebruikersavatar

ONBEKEND09 mar 2017, 22:48

 
Kobe schreef:Ik zie hem niet? Verwijzing naar Davey dan?
Red Robin 😉
Gebruikersavatar

Noptje09 mar 2017, 23:28

 181
Dontor schreef:Ik vind dit een bizarre vraag van de productie.
Aan iedereen die ik vraag stel ik die vraag en omzeggen 100% reageert met Monet, Claude MONET.

Hier klopt iets niet want:

- Productie gebruikt een strikvraag
- Het is als vragen: Wie is de architect van de Kathedraal in België . Tja, je hebt er wel 9 hé 😃
- Productie/mol kan perfect manipuleren, Er kon altijd gezegd worden dat het antwoord fout is.
Dus eigenlijk was deze opdracht gewoonweg niet te winnen, want deze vraag was niet juist te beantwoorden ...
Ik snap wat je bedoelt, maaaaaaarrrrrr
Ze konden ook beslissen om die persoon niet van hun mijn te laten stappen he, er waren nog andere vragen die wel correct waren. Als de productie en de mol samenwerken zodat deze proef zeker niet slaagt (ervan uitgaan dat ze altijd het tegenovergestelde antwoord als juist geven (wat ze volgens mij niet zouden doen)) dan kan het enkel maar Annelies zijn die de mol is, aangezien zij diegene is die zegt dat dat antwoord correct is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 01:11

 8153
eveline.vanhemel schreef: En inderdaad, je reinste seksisme dat schilderij van Manet 🙂.
Zeker en vast, maar eigenlijk is heel dat gedoe toch volslagen idioot?
Twee mannen gaan in hun sjiek kostuum naar een bos. Ok, in die tijd kleedde men zich misschien op om naar het bos te gaan, maar de mamzel die zich bij hen op de grond neervleit heeft zich uit- i.p.v. opgekleed! Of hebben de heren zich UITgedost? Dat kan niet, want mamzel is niet ingedost (whatever that means).
Met hun déjeuner gaan ze maar slordig om - eigenlijk is heel dienen déjeuner quantité négligeable - en dat op de achtergrond een (schaars) gekleed vrouwmens zich lieflijk voorover buigt om iets op te rapen (blaadjes?) schijnt de 3 déjeunerenden compleet te ontgaan.

Maar misschien is dit een hint? Is er een verband met het prille begin van De Mol? En een link naar de Elektroproef?
Tadam! Verdomd spijtig dat we hier de tune van De Mol niet bij kunnen zetten!

Wat zien we bij het allereerste begin (pleonasme, ik weet het)?
2 mannen en 1 vrouw die vertrekken naar...
De ene man is modewust en heeft veel hemden meegenomen. De koffer van de andere man bevatte kleren en veel sneesdoekies. Ik vermoed dat de vrouw, godsdienstig als ze was, vertrok in Evaskostum.
En dan... tadam! Is daar 1 vrouw die zo slim was een koffer (met kleren vermoed - hoop - ik) mee te nemen! Een vrouw die graag dingen opraapt terwijl de anderen niet kijken!
Gebruikersavatar

Jansen10 mar 2017, 07:46

 3423  Yens
chicawah schreef:Wat zien we bij het allereerste begin (pleonasme, ik weet het)?
2 mannen en 1 vrouw die vertrekken naar...
De ene man is modewust en heeft veel hemden meegenomen. De koffer van de andere man bevatte kleren en veel sneesdoekies. Ik vermoed dat de vrouw, godsdienstig als ze was, vertrok in Evaskostum.
En dan... tadam! Is daar 1 vrouw die zo slim was een koffer (met kleren vermoed - hoop - ik) mee te nemen! Een vrouw die graag dingen opraapt terwijl de anderen niet kijken!
Geweldig gevonden, ja ja die stiekeme Eline 🙂. Zucht... waarom probeert iedereen me terug in de Eline tunnel te steken...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9