Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

bert.verhaegen06 mar 2017, 21:18

 129
Hupla, en weer 3000 euro foetsie, en wie was er 99 % zeker en beval Davey om van zijn vak te stappen?
Gebruikersavatar

De Lom06 mar 2017, 21:22

 1
Maakt haar inderdaad weer verdacht...
Gebruikersavatar

cédric.soete06 mar 2017, 21:24

 5
Denk al weken aan Eline maar onder Annelies kan ik nu wel echt niet meer uit. Annelies zou voor mij wel een heel erg opvallende mol zijn. Notre dame?? Dit was toch echt wel één vd makkelijkste vragen, ze wou ook Elines niet ''zogezegd'' terwijl dit juist was. Ze begon toen wat te praten over haar boek van Marie Curie over straling... Verdachte kattebrok. :batman:
Gebruikersavatar

fréderic.chevalier06 mar 2017, 21:58

 20
Al elke aflevering zet ik mijn geld op Tobin, maar nu twijfel ik. Ze verprutst alles... ik dacht uit onkune en gebrek aan stressbestendigheid, maar ze blijft er desondanks in
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 22:23

 3483  Uma
bert.verhaegen schreef:Hupla, en weer 3000 euro foetsie, en wie was er 99 % zeker en beval Davey om van zijn vak te stappen?
3000?
6000 verloren: 5000 prijzenpot en 2x -500
Gebruikersavatar

Frolva06 mar 2017, 22:41

 2204
ex-molinator schreef:3000?
6000 verloren: 5000 prijzenpot en 2x -500
Met de 'landmijnenproef'?
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 22:44

 3483  Uma
Frolva schreef:Met de 'landmijnenproef'?
Oeps - wegens constant een 503-error de titel niet gezien.
Ja, 3000 euro mislopen dus in die opdracht ('t was een povere dag qua inkomsten).
Gebruikersavatar

Kobe06 mar 2017, 22:45

 429
De Lom schreef:Maakt haar inderdaad weer verdacht...

Ja, maar ik had eerlijk gezegd ook Monet gedacht hoor. Als ik (die er wss niks van kent 😂 ) daar had gestaan, had ik ook gegokt om Davey te laten afstappen, ma soit.

Trouwens dat schilderij, is er toevallig een link met godsdienst waarin Annelies het mss met voorkennis echt had kunnen weten, dat zou de zaken wel veranderen...?
Gebruikersavatar

jo.engelen06 mar 2017, 23:22

 1
idd. Dat was me ook opgevallen.

Manet was welliswaar het eerste en het was een ware shock in de kunstwereld. Monet schilderde later een gewone niet controversiële versie maar ze hadden de vraag anders moeten stellen! Ik heb dat schilderij zelf gezien van Monet in het musée d'orsay

http://www.musee-orsay.fr/fr/collection ... 18301.html
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 23:25

 3483  Uma
Moldedju schreef:Blijkbaar bestaat er zowel een Manet als een Monet van het werk. (ook net op een ander forum gelezen).
Hierbij de link naar de Monet die zich inspireerde op de Manet en een brave versie maakte ...
https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q= ... 1T_mooUaeg
Damn, de naam van dat schilderij kwam me bekend voor: en nu je dit gezegd hebt, rinkelt het belletje.
Deze vraag is dus speciaal gekozen om in deze opdracht een geloofwaardig falen van de opdracht mogelijk te maken, een inkopper voor de mol?
Gebruikersavatar

Klaartje07 mar 2017, 00:01

 2245  Uma
Dat is zo'n klassieke quizvraag waar je altijd twijfelt: je weet dat Monet en Manet allebei schilders zijn, maar wie schilderde nu ook weer die Déjeuner sur l"herbe?

Ik had ook gegokt op Monet en ik was er ook redelijk zeker van, net als Annelies, maar ja, vergissen is menselijk.

Ik vond Annelies meer verdacht toen ze Marie Curie de Nobelprijs voor literatuur toedichtte. Een Nobelprijs winnen in twee disciplines die zover uit elkaar liggen als literatuur en scheikunde of fysica?? Tja. Daarop is het wachten totdat Bob Dylan erin slaagt om één of ander nieuw elementair deeltje te ontdekken of een manier bedenkt om kernfusie bij kamertemperatuur uit te voeren en zo het energievoorzieningsprobleem op aarde voor eens en voor altijd uit de wereld te helpen. Maar goed, ik wijk af.

Ben wel blij dat de twee vrouwen er nog steeds in zitten: Eline en Annelies, jullie doen dat goed, dames! Ben fier op jullie!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9