Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

dieter.covent13 mar 2017, 23:44

 1
Tijdens de proef waarbij de mol in dezelfde kamer rondliep, gaf Annelies aan dat ze 'Shosholoza' floot om rustig te blijven. Letterlijk betekent het lied 'ga voortwaarts' of 'maak plaats voor de nieuwe man'. Een aanwijzing dat iedereen voor haar moet wijken? 😉

Over de muziek die naar films verwijst zijn ook al interessante ideeën geschreven op dit blog. Ter info: 'Shosholoza' is de titelsong van de film Invictus. Als dat geen toepasselijke naam is... 🙂
Gebruikersavatar

glashelder13 mar 2017, 23:54

 53
Of het is zo'n irritant lied dat nog dagenlang in je kop blijft steken, zoals meerderen van ons hier wel ervaren hebben, geloof ik 😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND13 mar 2017, 23:56

 
Ik vind dat wel een leuk liedje, maar blijft inderdaad lang hangen 🙂 vind het dan ook niet zo verwonderlijk dat Annelies er mee in haar hoofd blijft zitten.
Gebruikersavatar

ruth.sintobin14 mar 2017, 21:17

 1
Als je heel goed luistert, hoor je tijdens dat Elien in het donker zit opeens weer het melodietje van Shosholoza. Wel maar heel kort.
Gebruikersavatar

kristien.leys14 mar 2017, 22:51

 46
Annelies werd rustig dr shozoloza te zingen. zij is de enigste persoon die haar hartslag kan in controle houden. Waarom? Omdat ze zelf de mol is, zij hoeft niet bang te zijn dat er iem rondloopt of aan haar komt, want ze weet wat er precies gaat gebeuren. Weet je nog bij de eliminatie van Marzena dat Annelies zei; ik ben altijd zenuwachtig, ik ben zo! Ze panikeert altijd en dan in het donker met de mol, is ze niet nerveus! Ze heeft wel 400€ verdiend maar wetende dat Eline nog achter komt, die moeilijk haar hartslag kan controleren, is dit zo weer weg!
Met slaapproef idem, ipv groep te helpen en zelf in bed te kruipen, laat ze liever de anderen klungelen, maar valt dan in slaap op bank! Weer molactie!!!
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 mar 2017, 23:15

 1690  Sven
kristien.leys schreef:Annelies werd rustig dr shozoloza te zingen. zij is de enigste persoon die haar hartslag kan in controle houden. Waarom? Omdat ze zelf de mol is, zij hoeft niet bang te zijn dat er iem rondloopt of aan haar komt, want ze weet wat er precies gaat gebeuren. Weet je nog bij de eliminatie van Marzena dat Annelies zei; ik ben altijd zenuwachtig, ik ben zo! Ze panikeert altijd en dan in het donker met de mol, is ze niet nerveus! Ze heeft wel 400€ verdiend maar wetende dat Eline nog achter komt, die moeilijk haar hartslag kan controleren, is dit zo weer weg!
Met slaapproef idem, ipv groep te helpen en zelf in bed te kruipen, laat ze liever de anderen klungelen, maar valt dan in slaap op bank! Weer molactie!!!
Haha, dat van die caravan had ik ook net in een ander topic geplaatst. ziet niemand dit? Als je zo moe bent, maak je de slaper toch wakker om zelf in dat bed te kruipen?
Gebruikersavatar

Mke14 mar 2017, 23:23

 112
kristien.leys schreef:Annelies werd rustig dr shozoloza te zingen. zij is de enigste persoon die haar hartslag kan in controle houden. Waarom? Omdat ze zelf de mol is, zij hoeft niet bang te zijn dat er iem rondloopt of aan haar komt, want ze weet wat er precies gaat gebeuren. Weet je nog bij de eliminatie van Marzena dat Annelies zei; ik ben altijd zenuwachtig, ik ben zo! Ze panikeert altijd en dan in het donker met de mol, is ze niet nerveus! Ze heeft wel 400€ verdiend maar wetende dat Eline nog achter komt, die moeilijk haar hartslag kan controleren, is dit zo weer weg!
Of ze heeft een hoge bloeddruk en neemt daar medicatie, bètablokkers, voor (wat ver van uitzonderlijk is voor iemand van 58 die snel zenuwachtig wordt) waardoor haar hartslag minder snel de lucht in schiet bij stress... het kan allemaal, je kan alles staven als je wilt 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 23:27

 3483  Uma
Mke schreef:Of ze heeft een hoge bloeddruk en neemt daar medicatie, bètablokkers, voor (wat ver van uitzonderlijk is voor iemand van 58 die snel zenuwachtig wordt) waardoor haar hartslag minder snel de lucht in schiet bij stress... het kan allemaal, je kan alles staven als je wilt 🙂
Ja, en zo krijg je carpaal tunnel syndroom. 😉
Gebruikersavatar

Mke14 mar 2017, 23:33

 112
ex-molinator schreef:Ja, en zo krijg je carpaal tunnel syndroom. 😉
Euhm wat? Dat is vrij uitzonderlijk hoor... zeker bij de cardioselectieve (degene die meestal gebruikt worden voor hypertensie)
Er gebruiken massa's mensen dat, het zou vrij dramartisch zijn moesten die allemaal het carpale tunnel syndroom ontwikkelen :p
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 00:26

 3483  Uma
Mke schreef:Euhm wat? Dat is vrij uitzonderlijk hoor... zeker bij de cardioselectieve (degene die meestal gebruikt worden voor hypertensie)
Er gebruiken massa's mensen dat, het zou vrij dramartisch zijn moesten die allemaal het carpale tunnel syndroom ontwikkelen :p
'k had misschien beter "carpaal tunnelvisie syndroom" geschreven :(
Gebruikersavatar

Mke15 mar 2017, 00:30

 112
ex-molinator schreef:'k had misschien beter "carpaal tunnelvisie syndroom" geschreven :(
Precies wel :p
Ik had het duidelijk niet door 😉

Ik zit momenteel nog in een gans netwerk van tunnels vrees ik :s
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 01:09

 3483  Uma
Mke schreef:Precies wel :p
Ik had het duidelijk niet door 😉
tja, soms drijf ik het ook zo ver dat ik als een volslagen idioot over kom. ('t schijnt een goeie mollentactiek te zijn, maar je reputatie is wel naar de vaantjes 😉 )