Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

jos.jansen14 mar 2017, 00:35

 328  Uma
Al vanaf de 2e aflevering viel het me op dat Annelies in beeld kwam met de afvaller(s) tijdens de eliminatie ronde. Meestal is het met iemand anders ook nog (tot half de groep soms). Hierdoor heb ik tijdens de aflevering zelf de laatste 3 keer "voorspelt" wie er ging afvallen.

Aflevering 1:
[ external image ]

Aflevering 2:
[ external image ]
Beide afvallers in hetzelfde beeld met Annelies

Aflevering 3:
[ external image ]
Speciaal geval met de voorlaatste die afviel, maar ook hier zit Annelies in hetzelfde beeld. Op het forum heb ik meermaals gezien dat Bertrand wel eens het rood scherm gekregen zou hebben en ook hij is hier in beeld gebracht met Annelies.

Aflevering 4:
[ external image ]

Aflevering 5:
[ external image ]

Aflevering 6:
[ external image ]


Ik heb deze theorie al een paar weken geleden vermeld maar doordat er op dat moment nog een theorie was over Eline die naast de afvaller zat werd hier mogelijks over gekeken. Nu ik geef wel toe dat ik al langer in een Annelies tunnel zit (mede door dat dit mij opviel)
Gebruikersavatar

Noptje14 mar 2017, 00:37

 181
Leuk gevonden! 🙂
Gebruikersavatar

Social16 mar 2017, 18:36

 353  Uma
Als Davey volgende week afvalt, dan ga ik mee in het verhaal 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2017, 18:50

 3483  Uma
Het zou me niet verwonderen dat je ook telkens een beeld van de afvaller kunt vinden samen met elk van de 3 andere overblijvers.
Gebruikersavatar

jos.jansen16 mar 2017, 21:51

 328  Uma
ex-molinator schreef:Het zou me niet verwonderen dat je ook telkens een beeld van de afvaller kunt vinden samen met elk van de 3 andere overblijvers.
enkel denk ik als de hele groep getoond word (toch als je probeerd om het bij elke aflevering te doen). Maar voel je vrij om het na te gaan. 😉
Gebruikersavatar

jos.jansen16 mar 2017, 22:15

 328  Uma
Heb toch niets beters te doen momenteel dus ik ga nog eens zoeken.


Aflevering 1: lukt niet met Eline, wel met Robin en Davey
Aflevering 2: lukt niet met Davey en Robin, wel met Eline
Aflevering 3: lukt voor alle 3
Aflevering 4: lukt niet voor Eline, wel met Robin en Davey (als we de shots waar iedereen op staat achterwege laten)
Aflevering 5: lukt nipt met Robin, niet met Eline en Davey
Aflevering 6: lukt niet met Robin (toch niet nadat ze met de eliminatie bezig zijn, tijdens het bespreken van de slaapproef nog net wel), wel met Davey en Eline

Ik ga niet zeggen dat ik 100% zeker ben maar dit krijg ik.
Gebruikersavatar

jos.jansen20 mar 2017, 23:34

 328  Uma
En bij deze kunnen we denk ik deze theorie opbergen. Vandaag is het niet gelukt. Na het beeld dat ze toonde van Eline en Annelies was ik 100% zeker dat Eline ging afvallen. Helaas