Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

bert.verhaegen14 mar 2017, 14:09

 129
Volgens mij was dit de aflevering waarin de mol (Annelies dus 🙂 ) plots absoluut wou slagen in proeven om zo de kandidaten (en kijkers) die nog twijfelden terug in een foute richting te sturen. Als je een zware paniekaanval hebt gehad dan lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat je toch de juiste kleurencombinatie weet of onthoudt. In de confrontatie met de mol wist ze uit de vorige proef al dat Eline een hartslag had van een stresskip. Dus de kans dat Eline het resterende geld nog ging verliezen was groo. Hierdoor kon Annelies rustig blijven tijdens haar confrontatie met haar "mol" Gilles. 😃
Gebruikersavatar

weyns196015 mar 2017, 10:20

 426
bert.verhaegen schreef:Volgens mij was dit de aflevering waarin de mol (Annelies dus 🙂 ) plots absoluut wou slagen in proeven om zo de kandidaten (en kijkers) die nog twijfelden terug in een foute richting te sturen. Als je een zware paniekaanval hebt gehad dan lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat je toch de juiste kleurencombinatie weet of onthoudt. In de confrontatie met de mol wist ze uit de vorige proef al dat Eline een hartslag had van een stresskip. Dus de kans dat Eline het resterende geld nog ging verliezen was groo. Hierdoor kon Annelies rustig blijven tijdens haar confrontatie met haar "mol" Gilles. 😃
Ik zag dat op sommige zakken de vlag in de verkeerde richting hing; misschien was er nog maar 1 zak over voor Annelies met de vlag in de correcte richting, of misschien had ze 1 kleur onthouden en was er nog maar 1 zak over met precies die kleur op de correcte plaats?
Gebruikersavatar

nite15 mar 2017, 10:51

 110
Ik vond het ook vreemd dat ze nu plots zo kalm bleef. Ik zat eerder te denken dat ze in de proef "Wie is de afvaller" zich opzettelijk nerveuzer gedroeg dan ze werkelijk was om zo de proef te saboteren.