Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

steven.vandorsselaer18 mar 2017, 15:14

 21
Het zou kunnen dat Gilles het pak van de mol aantrekt als het nog licht is logischerwijs en dan kan hij de kaarsen niet uitblazen met dat pak aan uiteraard.
Gebruikersavatar

commisaris Witse18 mar 2017, 16:58

 260
Deze heb ik van de NL site geplukt... bizar, of zijn de foto's op een verschillend ogenblik opgenomen ? Zou ik mijn mol moeten herzien ????

[ external image ]

Kijk uit naar commentaar 💡 💡 💡
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 17:40

 8153
steven.vandorsselaer schreef:Inderdaad:
[ external image ]

Ook het uitblazen van de kaars ontbreekt bij Annelies. Maar geen idee of dat iets betekent.
Echt heel raar. Ik heb er geen verklaring voor.
Gebruikersavatar

ONBEKEND18 mar 2017, 17:44

 
commisaris Witse schreef:Deze heb ik van de NL site geplukt... bizar, of zijn de foto's op een verschillend ogenblik opgenomen ? Zou ik mijn mol moeten herzien ????

[ external image ]

Kijk uit naar commentaar 💡 💡 💡
Wat is er mis mee? Dat de bril anders ligt? Er zit sowieso tijd tussen het moment dat Gilles nog in die kamer zit en de proef uiteindelijk begint. In die tussentijd kan er allerlei interactie met de camera mannen ofzo geweest zijn, waarbij ze haar bril nog es nodig had.
Gebruikersavatar

ONBEKEND18 mar 2017, 17:50

 
Ahja oke, daar had ik over gekeken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 17:59

 8153
commisaris Witse schreef:In beide gevallen is ze al vastgeketend hoor...
Dat is het nou net.
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 mar 2017, 18:21

 1690  Sven
commisaris Witse schreef:Deze heb ik van de NL site geplukt... bizar, of zijn de foto's op een verschillend ogenblik opgenomen ? Zou ik mijn mol moeten herzien ????

[ external image ]

Kijk uit naar commentaar 💡 💡 💡
Ik weet het niet, vreemd.
Gebruikersavatar

sherlock18 mar 2017, 18:56

 216
Dit is toch wel heel bizar.

Ten eerste was het al wat vreemd dat ze die bril meehad. Tenzij ze natuurlijk niet wist wat de proef ging inhouden. Als je niet weet dat het in het donker zal zijn dan neem je gewoon sowieso je bril mee. Maar hoe kan ze nu tussen het eerste shot en de nachtbeelden die bril hebben gedraaid als ze was vastgeketend?

Hier weet ik even geen raad mee...
Gebruikersavatar

Curio18 mar 2017, 19:16

 53
Inderdaad heel vreemd, het is gewoon iets raar met die brillen :? Annelies zelf heeft op haar facebookprofiel ook een foto van een hoop brillen gepost en tijdens het spel heb ik haar ook al met verschillende brillen zien rondlopen (wanneer ze er één meeheeft dan toch 😛 ). Hoeveel brillen pakt zij mee op reis? 😲
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2017, 19:28

 3483  Uma
sherlock schreef:Dit is toch wel heel bizar.

Ten eerste was het al wat vreemd dat ze die bril meehad. Tenzij ze natuurlijk niet wist wat de proef ging inhouden. Als je niet weet dat het in het donker zal zijn dan neem je gewoon sowieso je bril mee. Maar hoe kan ze nu tussen het eerste shot en de nachtbeelden die bril hebben gedraaid als ze was vastgeketend?

Hier weet ik even geen raad mee...
Dat ze de bril mee had vind ik normaal.
Het is (voor mij) wel zeer raar dat die bril omgedraaid is, immers, er is totaal geen reden om Annelies in die situatie even los te maken en dan opnieuw vast te maken. Zij moet daar maar 1x vastzitten (en als ze de mol is, loopt ze vrij rond, met pak aan) .
Ik denk dat de meest plausibele verklaring is dat Gilles of een cameraman of de (echte) mol even die bril verlegd heeft, misschien als afleiding voorde kijker.
Ik vind het verdacht maar vind dit onvoldoende om haar als mol te beschouwen. Maar ik hoop dat hier wel een uitleg over komt.
Gebruikersavatar

sherlock18 mar 2017, 19:43

 216
ex-molinator schreef:Dat ze de bril mee had vind ik normaal.
Het is (voor mij) wel zeer raar dat die bril omgedraaid is, immers, er is totaal geen reden om Annelies in die situatie even los te maken en dan opnieuw vast te maken. Zij moet daar maar 1x vastzitten (en als ze de mol is, loopt ze vrij rond, met pak aan) .
Ik denk dat de meest plausibele verklaring is dat Gilles of een cameraman of de (echte) mol even die bril verlegd heeft, misschien als afleiding voorde kijker.
Ik vind het verdacht maar vind dit onvoldoende om haar als mol te beschouwen. Maar ik hoop dat hier wel een uitleg over komt.
Klopt. Of de scènes licht-donker zijn niet chronologisch opgenomen maar dat kan ik me nauwelijks inbeelden.

Een heel vreemde zaak dit.

Daarnaast zien we Annelies niet in de boeien worden geslagen én zien we Gilles de kaarsen niet uitblazen bij haar...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7