Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Curio18 mar 2017, 10:33

 53
linda.christiaens schreef:Maar waarom laten ze dan haar op het laatste moment slapen in de caravan... dan weten ze toch dat het spel verloren is...
Ik denk dat ze sowieso al wisten dat de opdracht verloren was en het kon de kandidaten eigenlijk ook niets schelen, zolang hun antwoord op de vragenlijst maar juist was.
Gebruikersavatar

steven.vandorsselaer18 mar 2017, 12:53

 21
Haar leesbril lag in het donker ook anders dan net ervoor in het licht.
Mogelijks zijn licht en donker niet op hetzelfde moment opgenomen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 13:08

 8153
steven.vandorsselaer schreef:Haar leesbril lag in het donker ook anders dan net ervoor in het licht.
Mogelijks zijn licht en donker niet op hetzelfde moment opgenomen
Tja... Ze vertrokken toen het nog licht was. Toen werd het donker. En daarna werd het weer licht.
Toch de evidentie zelve dat er geknipt en geplakt wordt? Wil jij naar een programma kijken dat uuuuuuren duurt? En een groot deel van de tijd kijken naar hoe Davey slaapt?
Gebruikersavatar

Curio18 mar 2017, 13:24

 53
chicawah schreef:Tja... Ze vertrokken toen het nog licht was. Toen werd het donker. En daarna werd het weer licht.
Toch de evidentie zelve dat er geknipt en geplakt wordt? Wil jij naar een programma kijken dat uuuuuuren duurt? En een groot deel van de tijd kijken naar hoe Davey slaapt?
Ik denk dat Steven de meet the mole -opdracht bedoelt 🙂 Wanneer Gilles uitleg geeft ligt haar bril anders op tafel dan wanneer het donker is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 13:29

 8153
Curio schreef:Ik denk dat Steven de meet the mole -opdracht bedoelt 🙂 Wanneer Gilles uitleg geeft ligt haar bril anders op tafel dan wanneer het donker is.
Oei! Verkeerd begrepen. :oops:
Gebruikersavatar

steven.vandorsselaer18 mar 2017, 15:14

 21
Het zou kunnen dat Gilles het pak van de mol aantrekt als het nog licht is logischerwijs en dan kan hij de kaarsen niet uitblazen met dat pak aan uiteraard.
Gebruikersavatar

commisaris Witse18 mar 2017, 16:58

 260
Deze heb ik van de NL site geplukt... bizar, of zijn de foto's op een verschillend ogenblik opgenomen ? Zou ik mijn mol moeten herzien ????

[ external image ]

Kijk uit naar commentaar 💡 💡 💡
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 17:40

 8153
steven.vandorsselaer schreef:Inderdaad:
[ external image ]

Ook het uitblazen van de kaars ontbreekt bij Annelies. Maar geen idee of dat iets betekent.
Echt heel raar. Ik heb er geen verklaring voor.
Gebruikersavatar

ONBEKEND18 mar 2017, 17:44

 
commisaris Witse schreef:Deze heb ik van de NL site geplukt... bizar, of zijn de foto's op een verschillend ogenblik opgenomen ? Zou ik mijn mol moeten herzien ????

[ external image ]

Kijk uit naar commentaar 💡 💡 💡
Wat is er mis mee? Dat de bril anders ligt? Er zit sowieso tijd tussen het moment dat Gilles nog in die kamer zit en de proef uiteindelijk begint. In die tussentijd kan er allerlei interactie met de camera mannen ofzo geweest zijn, waarbij ze haar bril nog es nodig had.
Gebruikersavatar

ONBEKEND18 mar 2017, 17:50

 
Ahja oke, daar had ik over gekeken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7