Wat denken jullie hierover?
poldemol schreef:dedju
Je hebt het juist gehoord. Goed opgemerkt. Nu begin ook te twijfelen over Annelies. Het is bewust gedaan want de juiste tekst stond op het scherm.
Maar wat betekent deze zinsnede dan?
poldemol schreef:dedjuDat Annelies echt geen tekst kan onthouden, zoals ze al beweerde bij de Shozoloza-proef?
Je hebt het juist gehoord. Goed opgemerkt. Nu begin ook te twijfelen over Annelies. Het is bewust gedaan want de juiste tekst stond op het scherm.
Maar wat betekent deze zinsnede dan?
weyns1960 schreef:Dat Annelies echt geen tekst kan onthouden, zoals ze al beweerde bij de Shozoloza-proef?Ze hoefde de tekst niet te kennen, want die stond gewoon op het scherm. Haar bril had ze ook bij, er is dus geen excuus dat ze ' de tekst niet kon lezen'. Welke godsdienstleerkracht kent die zin niet? Het zullen er toch niet veel zijn, tenzij Annelies geen godsdienstleerkracht is, oftewel een wel heel verstrooide.
Moldedju schreef:Lijkt een beetje op een alternatieve tekst op het liedje zoals het door puber-leerlingen al eens gezongen wordt. "Geef ik een ander de schuld". Een beetje zoals: "Geilige Maria, Moeder Gods,..."Ah dat zou kunnen ja, maar dan is dat wel een mooi staaltje montage
Zou dus ook kunnen dat voorafgaand aan het zingen ze tegen de cameraman heeft gezegd:
"Dat liedje ken ik natuurlijk, maar vroeger zongen wij dat wel anders" of "mijn leerlingen zingen dat wel anders".
Waarop ze haar vragen "En hoe ging dat dan?". En zij het fout begint te zingen...
Moldedju schreef:Lijkt een beetje op een alternatieve tekst op het liedje zoals het door puber-leerlingen al eens gezongen wordt. "Geef ik een ander de schuld". Een beetje zoals: "Geilige Maria, Moeder Gods,..."Even het fragment herbekeken, en het lijkt mij geen speciale montage waarin zaken zijn weggelaten of zo. Ze ziet de vraag, begint te zingen, gaat al zingend naar de zetel en gaat op de zetel zitten. Ik vind het zelfs een beetje geacteerd overkomen de manier waarop ze gaat zitten en die verkeerde zin uitspreekt. Het lijkt mij gewoonweg ONmogelijk dat je dit lied als godsdienstlerares op die manier fout zingt in nuchtere of niet-dementerende toestand. Haar gelaatsuitdrukking is ook ernstig, dus ze zingt ook niet "al grappend" de puberversie. Om maar te zeggen, Annelies is en blijft de mol!
Zou dus ook kunnen dat voorafgaand aan het zingen ze tegen de cameraman heeft gezegd:
"Dat liedje ken ik natuurlijk, maar vroeger zongen wij dat wel anders" of "mijn leerlingen zingen dat wel anders".
Waarop ze haar vragen "En hoe ging dat dan?". En zij het fout begint te zingen...
sandra.impe schreef:Ik hoor toch duidelijk "vergeef" hoor!'t Is je vergeven.