Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Janneman16 mar 2017, 18:52

 50  Yens
Volgens mij was de 'ver-' gewoon een beetje ingeslikt, of zong ze het wel volledig mee in haar hoofd, maar kwam het er niet helemaal uit.
Gebruikersavatar

katrien.dheere17 mar 2017, 10:33

 10
nog eens herbekeken, en ik hoor de 'ver-' toch niet ... Én erna komt het beeld van Eline die zegt " 't is al verloren".
En dit samenvoegend met de theorie dat Annelies in de eliminatie telkens in beeld zit met de afvallers ( http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=43&t=2617) zou de redenering kunnen maken dat Davey er volgende aflevering uitgaat, Eline de verliezer wordt, en Robin da spel wint.
Misschien wat simplistisch gesteld, omdat de makers tijdens de eliminatie nog niet kunnen weten wie er de week erop afvalt, maar met voldoende beeldmateriaal nemen en wat handige montage kan dat wel zo in beeld gebracht worden dacht ik zo...
Gebruikersavatar

katrien.dheere17 mar 2017, 11:04

 10
Ze ademt in, en blaast dan voluit de " Geef ik een ander z'n schuld" uit. Er komt geen VER aan te pas, ook geen binnenmondse. Moet je zelf maar eens proberen...
Gebruikersavatar

weyns196017 mar 2017, 21:56

 426
glashelder schreef:Zo duidelijk vind ik nu ook niet dat ze 'geef' in plaats van 'vergeef' zingt hoor. Bij de vorige proef moesten ze hun hartslag omhoog krijgen, Annelies is nog wat buiten adem terwijl ze al zingt. Dan slik je al eens een stuk van een woord in, zeker zoiets als 'ver'. Ik hoor haar ook echt vu-geef zingen (met de vu dus heel kort en ingeslikt).
Helemaal mee akkoord, bij mij is het ook zo overgekomen.