Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

rob.degrootte14 mar 2017, 16:48

 27
Na het zien van haar paniekaanval bij de duikproef sluit ik Annelies volledig uit als mogelijke mol ! 💡

Die paniekaanval was 100% echt en niet gespeeld. Ze had duidelijk niet geoefend op duiken. (De mol wordt wel degelijk voorbereid op alle proeven). Het leek zelfs zo dat de echte duikers een touw voorzien hadden zodat ze toch in de luchtbel kon geraken. Toen ze eindelijk in die luchtbel kwam, wist ze van niets meer en volledig in paniek. Haar duikbril was precies met haar aan het worstelen, water binnenslikken en ze sloeg zelfs een GoPro camera in het water 😃 hahah! Leek me niet de bedoeling, laat staan sabotage xD Gelukkig voor haar waren er getrainde duikers op tijd aanwezig 🙂 Hoe ze haar koffer daarna geraden heeft, is gewoon een knap staaltje montagewerk. De meelevende productie heeft haar koffer gewoon aangeduid uit empathie ofwel had Sam het onthouden maar waarschijnlijk het eerste.
Gebruikersavatar

Mke14 mar 2017, 17:43

 112
rob.degrootte schreef:Na het zien van haar paniekaanval bij de duikproef sluit ik Annelies volledig uit als mogelijke mol ! 💡

Die paniekaanval was 100% echt en niet gespeeld. Ze had duidelijk niet geoefend op duiken. (De mol wordt wel degelijk voorbereid op alle proeven). Het leek zelfs zo dat de echte duikers een touw voorzien hadden zodat ze toch in de luchtbel kon geraken. Toen ze eindelijk in die luchtbel kwam, wist ze van niets meer en volledig in paniek. Haar duikbril was precies met haar aan het worstelen, water binnenslikken en ze sloeg zelfs een GoPro camera in het water 😃 hahah! Leek me niet de bedoeling, laat staan sabotage xD Gelukkig voor haar waren er getrainde duikers op tijd aanwezig 🙂 Hoe ze haar koffer daarna geraden heeft, is gewoon een knap staaltje montagewerk. De meelevende productie heeft haar koffer gewoon aangeduid uit empathie ofwel had Sam het onthouden maar waarschijnlijk het eerste.
Ik wil je volledig volgen voor wat betreft de paniekaanval... maar het lijkt mij echt uitgesloten dat de productie haar omwille daarvan de juiste koffer aangeduid heeft hoor.
Gebruikersavatar

Kobe14 mar 2017, 17:50

 429
rob.degrootte schreef:Na het zien van haar paniekaanval bij de duikproef sluit ik Annelies volledig uit als mogelijke mol ! 💡

Die paniekaanval was 100% echt en niet gespeeld. Ze had duidelijk niet geoefend op duiken. (De mol wordt wel degelijk voorbereid op alle proeven). Het leek zelfs zo dat de echte duikers een touw voorzien hadden zodat ze toch in de luchtbel kon geraken. Toen ze eindelijk in die luchtbel kwam, wist ze van niets meer en volledig in paniek. Haar duikbril was precies met haar aan het worstelen, water binnenslikken en ze sloeg zelfs een GoPro camera in het water 😃 hahah! Leek me niet de bedoeling, laat staan sabotage xD Gelukkig voor haar waren er getrainde duikers op tijd aanwezig 🙂 Hoe ze haar koffer daarna geraden heeft, is gewoon een knap staaltje montagewerk. De meelevende productie heeft haar koffer gewoon aangeduid uit empathie ofwel had Sam het onthouden maar waarschijnlijk het eerste.

Wie weet hebben ze bewust deze oefening niet ingeoefend. Ze wisten op voorhand dat Annelies (als mol) schrik zou hebben, (zeker omdat de mol hier op voorhand al veel meer over had kunnen piekeren. Daardoor komt is de paniekaanval niet gespeeld, maar toch (een al dan niet bewuste) sabotage
(maar om eerlijk te zijn, ik denk dat jij wel gelijk hebt hoor, ik wil even zeggen dat het dus wel nog effectief mogelijk is 😉 )
Gebruikersavatar

rob.degrootte14 mar 2017, 18:03

 27
Kobe schreef:Wie weet hebben ze bewust deze oefening niet ingeoefend. Ze wisten op voorhand dat Annelies (als mol) schrik zou hebben, (zeker omdat de mol hier op voorhand al veel meer over had kunnen piekeren. Daardoor komt is de paniekaanval niet gespeeld, maar toch (een al dan niet bewuste) sabotage
(maar om eerlijk te zijn, ik denk dat jij wel gelijk hebt hoor, ik wil even zeggen dat het dus wel nog effectief mogelijk is 😉 )
Zouden ze dat oude vrouwtje niet express durven aandoen denk ik :o 😃 Leek me echt niet voorzien. Ze zullen de kandidaten wel op voorhand vragen of ze kunnen/durven/mogen duiken etc. maar ja ...

Ik zeg dan wel dat ik zeker ben maar ik durf er mijn hand ook niet voor in het vuur steken hoor .. 😂 Je kan alles van 100 verschillende standpunten bekijken maar gevoelsmatig zie je hier toch geen mol aan het werk
Gebruikersavatar

OrthoMol14 mar 2017, 18:33

 219
rob.degrootte schreef:Na het zien van haar paniekaanval bij de duikproef sluit ik Annelies volledig uit als mogelijke mol ! 💡

Die paniekaanval was 100% echt en niet gespeeld. Ze had duidelijk niet geoefend op duiken. (De mol wordt wel degelijk voorbereid op alle proeven). Het leek zelfs zo dat de echte duikers een touw voorzien hadden zodat ze toch in de luchtbel kon geraken. Toen ze eindelijk in die luchtbel kwam, wist ze van niets meer en volledig in paniek. Haar duikbril was precies met haar aan het worstelen, water binnenslikken en ze sloeg zelfs een GoPro camera in het water 😃 hahah! Leek me niet de bedoeling, laat staan sabotage xD Gelukkig voor haar waren er getrainde duikers op tijd aanwezig 🙂 Hoe ze haar koffer daarna geraden heeft, is gewoon een knap staaltje montagewerk. De meelevende productie heeft haar koffer gewoon aangeduid uit empathie ofwel had Sam het onthouden maar waarschijnlijk het eerste.
Ik heb daar ook 'n bikke mee geworsteld met de aldanniet werkelijke paniekaanval en wel om volgende reden ;
wsl zal haar paniekaanval wel 'n echte geweest zijn, per slot kan zoiets iedereen overkomen en kunnen tal van factoren ad basis ervan liggen, mr het feit dat in de vrbije aflevering hun bezoek aanwezig was en de man van Annelies had gezegd dat hij weet dat zij komedie kan spelen mr dat De mol zijn hij wel extreem erover zou vinden , laat dat gezegde nu net id kaart spelen dat wij twijfelen ad echtheid van die aanval. Ik wens niemand zo'n aanval toe, mr geef toe , het net gezegde van haar man en het net gebeurde kunnen met elkander gelinkt worden ..wat maakt dat er dingen sterk in twijfel kunnen getrokken worden. Nu, zo'n aanval faken zou ik op zn minst gezegd wel 😲 vinden , want wanneer weet je dan in welke situatie zoiets aldanniet echt is hè??
Het was me dan ook 'n sterk staaltje raadsel hoe ze haar koffer heeft weten raden, mr eens de andere kandidaten hun koffer boven hadden gehaald was het bvb nog piece of cake vr de crew om die van Annelies boven te halen, en het betere knip en plakwerk te monteren . Ik laat 't verder in den midde want met het gebeurde ih achterhoofd heeft er 'n klein stukske chance mee gespeeld in haar voordeel me dunkt 😉 .
Mr goed dat haar functioneren er weer bovenop is gekomen, al merkte ik precies toch ad andere kandidaten dat die nt goed wisten wat ervan te denken....
Gebruikersavatar

OrthoMol14 mar 2017, 18:37

 219
MAAR....waar ik me gisteren na het zien vd proef wel vragen bij stelde ; dienen de kandidaten geen medische proeven af te leggen voor deelname aan De mol? Dat lijkt me toch alleszins aangewezen voor zo'n buitenlandse reis met fysieke inspanningen..
Gebruikersavatar

Social14 mar 2017, 19:09

 353  Uma
aikoo.altitude schreef:MAAR....waar ik me gisteren na het zien vd proef wel vragen bij stelde ; dienen de kandidaten geen medische proeven af te leggen voor deelname aan De mol? Dat lijkt me toch alleszins aangewezen voor zo'n buitenlandse reis met fysieke inspanningen..
Ok, en dan? Ik neem aan dat iedereen vlotjes voor de medische proeven slaagde.
Gebruikersavatar

OrthoMol14 mar 2017, 19:38

 219
Social schreef:Ok, en dan? Ik neem aan dat iedereen vlotjes voor de medische proeven slaagde.
Dat zou idd 'vlotjes' het geval moeten geweest zijn
Gebruikersavatar

bert.verhaegen14 mar 2017, 19:49

 129
Ik zie niet goed in waarom een mol geen echte paniekaanval kan hebben. Iedereen heeft toch bepaalde angsten? De makers gaan volgens mij het soort of de moeilijkheid van de proeven niet aanpassen aan wat de mol aankan of durft. Misschien zelfs integendeel: een oprecht bange mol maakt zich automatisch minder verdacht. Dit topic is het bewijs! 😃
Gebruikersavatar

Kius1914 mar 2017, 20:04

 2
Het leek mij ook erg onwaarschijnlijk dat annelies haar zak zelf gevonden heeft. Volgens mij zag ik zelfs een sticker in het midden van de vlag staan van de zak die ze opende, zal straks nog een screen zoeken.
Gebruikersavatar

billie.holiday14 mar 2017, 21:01

 462  Bert
Ik erger mij soms aan jullie uitspraken , het oude vrouwtje. Het moet mij nu echt eens van het hart, al die uitspraken over de kandidaten (irritante Robin, houthakker Davey,oud vrouwtje, .....etc. etc....het zijn er teveel om op te noemen, maar laat een kandidaat in zijn waarde, geacht de leeftijd, de fysiek , het uiterlijk, ... Wij kennen de mensen niet persoonlijk.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 21:11

 3483  Uma
billie.holiday schreef:Ik erger mij soms aan jullie uitspraken , het oude vrouwtje. Het moet mij nu echt eens van het hart, al die uitspraken over de kandidaten (irritante Robin, houthakker Davey,oud vrouwtje, .....etc. etc....het zijn er teveel om op te noemen, maar laat een kandidaat in zijn waarde, geacht de leeftijd, de fysiek , het uiterlijk, ... Wij kennen de mensen niet persoonlijk.
Ik wil je gelijk geven maar ook niet voor 100%.
Oud vrouwtje vind ik er wel ferm over.
Houthakker Davey vat ik humoristisch op, uiteindelijk heeft hij toch wel hout gehakt (of is dat gekapt 😉 )
Ook met irritante Robin heb ik geen probleem omdat dat in veel gevallen met een knipoog gezegd wordt en ik ook wel snap dat hij bij velen als irritant overkomt.
Elegante Eline heb ik nog niet gehoord of gelezen. 😎