Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

ONBEKEND18 mar 2017, 17:44

 
Dit is me opgevallen. Niet meteen een geweldige tip. (weet ik)
[ external image ]
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 18:01

 8153
Tegen een klein kindje dat moet slapen in een vreemd bed, zeg je ook dat het een goed bedje is. Toch?
Gebruikersavatar

weyns196021 mar 2017, 09:58

 426
Ik vond dit ook een rare uitspraak die me opviel.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 17:15

 3483  Uma
Toch goed opgemerkt en misschien wel echt een hint. Dit lijkt me niet het moment om dergelijk statement te maken, maar eerder om de vraag te stellen: "En? Ligt het goed?"
Gebruikersavatar

kristien.leys23 mar 2017, 08:12

 46
Annelies gaat ook constant controleren of Robin slaapt omdat ze denkt dat hij de mol is. Hierdoor kan Robin niet slapen en mislukt de slaapproef. Dus als Annelies denkt dat hij de mol is, moet ze toch veel vragen op hem beantwoord hebben. Ondertussen weten we dat Robin niet de mol is. EN TOCH VALT ONS ANNELIESKE ER NIET UIT???? Ondertussen doet ze zelf een dutje in de caravan, waardoor de vraag: heeft de mol in de caravan geslapen? ja!
Gebruikersavatar

annick.neskens23 mar 2017, 08:18

 128
chicawah schreef:Tegen een klein kindje dat moet slapen in een vreemd bed, zeg je ook dat het een goed bedje is. Toch?

Ah maar dat is 'ons moeke' hé ... het zorgende.

Tegen oude mensjes die verzorging nodig hebben hoor je ook vaak zeggen: "voetJES omhoog!" alhoewel die hun voeten niet kleiner geworden zijn met de tijd en dus de ouderdom. 🙂
Gebruikersavatar

kristien.leys23 mar 2017, 09:53

 46
annick.neskens schreef:Ah maar dat is 'ons moeke' hé ... het zorgende.

Tegen oude mensjes die verzorging nodig hebben hoor je ook vaak zeggen: "voetJES omhoog!" alhoewel die hun voeten niet kleiner geworden zijn met de tijd en dus de ouderdom. 🙂
Ons molleke ... zou beter zijn!
Gebruikersavatar

kristien.leys23 mar 2017, 10:45

 46
kristien.leys schreef:Ons molleke ... zou beter zijn!
Ja, misschien was dat ook een hint: ons moeke- ons molleke : Twee letters verschil!
Gebruikersavatar

Anoniem23 mar 2017, 13:03

 30
kristien.leys schreef:Annelies gaat ook constant controleren of Robin slaapt omdat ze denkt dat hij de mol is. Hierdoor kan Robin niet slapen en mislukt de slaapproef. Dus als Annelies denkt dat hij de mol is, moet ze toch veel vragen op hem beantwoord hebben. Ondertussen weten we dat Robin niet de mol is. EN TOCH VALT ONS ANNELIESKE ER NIET UIT???? Ondertussen doet ze zelf een dutje in de caravan, waardoor de vraag: heeft de mol in de caravan geslapen? ja!
Annelies heeft toch niet geslapen? Dus de mol heeft dan toch niet geslapen? 😂
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2017, 13:16

 2204
Anoniem schreef:Annelies heeft toch niet geslapen? Dus de mol heeft dan toch niet geslapen? 😂
Annelies heeft wel geslapen in de caravan, namelijk toen Davey sliep.

De slaap van Annelies werd niet geregistreerd; dat was nodig om de proef te doen slagen, maar het is (voor mij) niet duidelijk of dat nodig was om het antwoord op de vraag te beantwoorden.
Gebruikersavatar

ex-molinator23 mar 2017, 13:24

 3483  Uma
Frolva schreef:Annelies heeft wel geslapen in de caravan, namelijk toen Davey sliep.

De slaap van Annelies werd niet geregistreerd; dat was nodig om de proef te doen slagen, maar het is (voor mij) niet duidelijk of dat nodig was om het antwoord op de vraag te beantwoorden.
Dit heb ik al ergens geschreven. De opdracht was duidelijk: de slaap moet vastgesteld worden door het hospitaal, maar vraag tijdens de eliminatieproef vermeldde geen condities en taalkundig is het perfect verdedigbaar dat de vaststelling door de medewerker van Woestijnvis volstaat.
Gebruikersavatar

Anoniem23 mar 2017, 15:03

 30
ex-molinator schreef:Dit heb ik al ergens geschreven. De opdracht was duidelijk: de slaap moet vastgesteld worden door het hospitaal, maar vraag tijdens de eliminatieproef vermeldde geen condities en taalkundig is het perfect verdedigbaar dat de vaststelling door de medewerker van Woestijnvis volstaat.
Ja hier heb je helemaal gelijk 😂