Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

ex-molinator31 mar 2017, 16:33

 3483  Uma
ff een bedenking: De vraag die gesteld was: Heeft de mol geslapen in de caravan?

Deze vraag is geteld in de verleden tijd, m.a.w. de daaropvolgende opdracht heeft geen invloed op de uitkomst van de vraag, en Gilles heeft (volgens mij - nog niet gecontroleerd) gezegd dat je de door die opdracht misschien het antwoord op die vraag naar je hand kon zetten.
Indien ik gelijk heb dan is het woordje "misschien" wel cruciaal en was die formulering precies zo om de kandidaten alles in het werk te laten stellen om de uitkomst te beïnvloeden (zonder dat het invloed had). De opdracht draaide dan enkel rond het slagen van de opdracht omwille van het geld.
Dit lijkt me wel iets typisch voor het programma (en niet in negatieve zin).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2017, 20:19

 8153
ex-molinator schreef:ff een bedenking: De vraag die gesteld was: Heeft de mol geslapen in de caravan?

Deze vraag is geteld in de verleden tijd, m.a.w. de daaropvolgende opdracht heeft geen invloed op de uitkomst van de vraag, en Gilles heeft (volgens mij - nog niet gecontroleerd) gezegd dat je de door die opdracht misschien het antwoord op die vraag naar je hand kon zetten.
Indien ik gelijk heb dan is het woordje "misschien" wel cruciaal en was die formulering precies zo om de kandidaten alles in het werk te laten stellen om de uitkomst te beïnvloeden (zonder dat het invloed had). De opdracht draaide dan enkel rond het slagen van de opdracht omwille van het geld.
Dit lijkt me wel iets typisch voor het programma (en niet in negatieve zin).
Ik ga ervan uit dat de meerderheid "nee" geantwoord heeft en dan hadden ze het ferm gemakkelijk: Eline wilde niet eens slapen.