Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

benjamin.jacobs21 mar 2017, 01:45

 1
Er viel mij iets op. 😲

Het was dan wel geen judaskus in de strikte zin van het woord, maar Annelies haar kus aan robin op het einde kwam wel zeer gemaakt over?

Als je de beelden opnieuw bekijkt lijkt het wel alsof ze hem vastgrabbelde om toch maar dat (judas)gebaar te kunnen doen? Misschien kijk ik er met teveel tunnelvisie naar, maar ik vond het toch maar verdacht en bijna klungelig overkomen.

Iemand dit ook opgemerkt?
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2017, 09:21

 2204
Inderdaad een vreemd beeld ...

[ external image ]
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 09:58

 3423  Yens
Frolva schreef:Inderdaad een vreemd beeld ...

[ external image ]
Inderdaad vreemd... en voor mij niet dat Annelies, Robins hand vastneemt, volgens mij konden die twee het best wel met mekaar vinden. Ik denk dat Annelies zich nu ook wel geïntimideerd moet voelen als "oudere" vrouw te samen met die twee jonkies. Wat me wel opviel waren de tranen van Eline. We zien Eline tweemaal echt huilen bij een eliminatie en dat was toen Marzena afviel en nu bij Robin. Beide kandidaten waren heel gedreven mensen en ik denk dat Eline zich het meest identificeerde met hen en het dus erg vindt dat die er uit liggen. Gelukkig is Davey er nog... volgens mij ook een heel gedreven kandidaat die het echter veel beter kan wegsteken...
Gebruikersavatar

weyns196021 mar 2017, 10:06

 426
Wat me al enkele afleveringen opvalt, is dat Annelies de afvaller altijd even aanraakt. Niet dat ze daardoor voor mij de mol is, maar het is wel een constante.
Gebruikersavatar

kristien.leys21 mar 2017, 10:19

 46
ja, mij ook opgevallen! Zij raakt altijd de kandidaten aan maar verder geen emotie.
Gisteren was Eline erg aan het wenen en Davey ook wat. Het doet hen iets dat Robin moet weggaan want tenslotte met Robin was er altijd iets te beleven! Ook de vermoeidheid begint bij hen te primeren. En Annelies, die anders heel nerveus en zogezegd gevoelig is, zit daar als een koele kikker!