Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2017, 16:09

 2204
oldgrumpy schreef:8 , ze waren toch met 11 in het begin ?

en waarom zoveel Vliegen doodmeppen met het risico 800 uro in de groepspot te steken? Dan zou 2 of 3 Vliegen toch meer dan genoeg zijn?
11 waarvan 3 in de laatste aflevering.

11 - 3 = 8

😉
Gebruikersavatar

oldgrumpy23 mar 2017, 16:15

 88
Frolva schreef:11 waarvan 3 in de laatste aflevering.

11 - 3 = 8

😉
ok, en waarom zoveel geld in de groepspot riskeren ?????
Gebruikersavatar

johan.maes23 mar 2017, 16:27

 153  Sven
oldgrumpy schreef:ok, en waarom zoveel geld in de groepspot riskeren ?????
800€ is niet zoveel geld. En wrs was ze er redelijk zeker van dat ze haar niet gingen geloven.

Zo is er voor alles altijd wel een uitleg 😉
Gebruikersavatar

Délégee23 mar 2017, 16:32

 99
ilse.boeren schreef:Ik las net op facebook nog een goeie : Annelies mepte 8 vliegen dood. 8 vliegen ... staan die voor 8 tegenspelers die ze als mol uit het spel gemept heeft ? En we zien niet hoeveel ze er werkelijk dood klopt. We zien ze enkel meppen, en dan op het einde 8 lijken...
Zou een subtiele hint kunnen zijn... niet ?
Alleen had ze op dat moment - het moment van die proef - nog maar 7 spelers uit het spel gemept.
Immers toen lag Robin er nog niet uit, dat gebeurde pas nadien bij de eliminatie.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 16:35

 8153
Délégee schreef:Alleen had ze op dat moment - het moment van die proef - nog maar 7 spelers uit het spel gemept.
Immers toen lag Robin er nog niet uit, dat gebeurde pas nadien bij de eliminatie.
Ofwel is het dus geen hint, ofwel wordt Robin beschouwd als nummer 8, want die vloog er vlak daarna uit.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 16:38

 8153
oldgrumpy schreef:8 , ze waren toch met 11 in het begin ?

en waarom zoveel Vliegen doodmeppen met het risico 800 uro in de groepspot te steken? Dan zou 2 of 3 Vliegen toch meer dan genoeg zijn?
Goed opgemerkt. Vandaar dat ik denk dat die 8 symbolisch is:
1. Jess
2. Jolien
3. Bouba
4. Marzena
5. Bertrand
6. Hans
7. Sam
en met haar laatste pannenkoek wordt nummer 8 gewipt 😉
Gebruikersavatar

Kobe23 mar 2017, 18:23

 429
chicawah schreef: en met haar laatste pannenkoek wordt nummer 8 gewipt 😉
Ja meen me te herinneren dat die laatste pannenkoek anders in beeld gebracht werd. Iemand een idee hoe? Of zie ik weer dubbel (weliswaar zoals Annelies 😂 )
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 19:11

 8153
Kobe schreef:Ja meen me te herinneren dat die laatste pannenkoek anders in beeld gebracht werd. Iemand een idee hoe? Of zie ik weer dubbel (weliswaar zoals Annelies 😂 )
Die was besmeert met een laag Nivea :mrgreen:
Gebruikersavatar

johan.maes23 mar 2017, 19:41

 153  Sven
Kobe schreef:Ja meen me te herinneren dat die laatste pannenkoek anders in beeld gebracht werd. Iemand een idee hoe? Of zie ik weer dubbel (weliswaar zoals Annelies 😂 )
Die pannenkoek is de mol!
Gebruikersavatar

Jansen23 mar 2017, 20:15

 3423  Yens
johan.maes schreef:Die pannenkoek is de mol!
Robin heeft zich vermomd als pannenkoek met een laagje Nivea en blijft in het spel 😛
Gebruikersavatar

Social23 mar 2017, 20:22

 353  Uma
Ik weet niet of jullie het gezien hebben maar op een aantal van die pannenkoeken stonden vreemde tekens, je kon er bijna letters in gaan zien. Ik kon zeker een L, een M en een O herkennen.
SPOILER
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 20:30

 8153
Social schreef:Ik weet niet of jullie het gezien hebben maar op een aantal van die pannenkoeken stonden vreemde tekens, je kon er bijna letters in gaan zien. Ik kon zeker een L, een M en een O herkennen.
😂 :mrgreen: 😂 :mrgreen: 😂