Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

jan.dewilde21 mar 2017, 22:43

 2
Bij de rugby-proef kregen Eline, Robin en Annelies elk een naam opgeplakt.

Eline kreeg 'Christopher Reeve'
Robin kreeg 'Johnny Depp'
En Annelies kreeg 'Mel Gibson'

Mel Gibson, de enige naam waarvan met 3 letters uit zijn naam het woord "MOL" gevormd kan worden.



Willen de programmamakers haar eigenlijk gewoon zò graag afschilderen als mol, om dan uiteindelijk te zeggen: Haha fooled y'all, het is Eline. Of is het gewoon zo duidelijk dat ze daardoor hopen dat we iemand anders verdenken?


Ik hoop dat het Eline is, en dat Davey wint.
Geen haat tegen Annelies, maar heel eerlijk, ik zou het oprecht jammer vinden moest zij 1. de mol zijn of 2. winnen. Zag niets, kon niets, deed niets... Sorry, dit vind ik geen Mol of winnaar waardige capaciteiten.
Gebruikersavatar

jan.dewilde21 mar 2017, 23:43

 2
sherlock schreef:Mel Gibson zat er tussen omdat "Braveheart" tussen de films zat. Ik denk niet dat er meer achter zit.
Ja sowieso zie ik dit ook niet als uitsluitsel ofzo. Maar moest zij de mol zijn, wel weer een klein en leuk hintje.

Maar zoals je zegt, kan evengoed niets zijn 😉
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 23:46

 3423  Yens
jan.dewilde schreef:Ik hoop dat het Eline is, en dat Davey wint.
Geen haat tegen Annelies, maar heel eerlijk, ik zou het oprecht jammer vinden moest zij 1. de mol zijn of 2. winnen. Zag niets, kon niets, deed niets... Sorry, dit vind ik geen Mol of winnaar waardige capaciteiten.
Een like voor deze paragraaf 🙂. Ik denk er net zo over. Wat betreft Mel Gibson denk ik ook dat dit geen betekenis heeft. Een drieletterwoord bestaande uit de letters M - O - L die toch alle drie nogal frequent voorkomen, ga je regelmatig terugvinden in vele "langere" woorden. Dus ja, Mel Gibson in Braveheart is voor mij ook gewoon de betekenis.
Gebruikersavatar

Frolva22 mar 2017, 08:37

 2204
Tenzij het verkeerd geschreven was (e worden wel meer 'foutjes' gemaakt in deze reeks) als "Mol Gibsen", denk ik niet dat het een hint is. 😉
Gebruikersavatar

bentxi22 mar 2017, 10:22

 43  Emanuelle
't Is wel toepasselijk dat Mel Gibson bij Annelies wordt opgehangen aangezien hij als regisseur instond voor 'The Passion of the Christ'. Maar in de proef was het dus voor zijn rol in Braveheart. Het is natuurlijk wel de eerste naam die wordt opgespeld bij de kandidaten... ah, nog 5 dagen wachten en we worden uit ons lijden verlost.

En nu stop ik met Bijbelse referenties 😉
Gebruikersavatar

rolhad22 mar 2017, 10:35

 434
Frolva schreef:Tenzij het verkeerd geschreven was (e worden wel meer 'foutjes' gemaakt in deze reeks) als "Mol Gibsen", denk ik niet dat het een hint is. 😉
idd. Ik denk wel dat ge uit meerdere random namen/woorden letters kunt nemen op MOL te vormen...