Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Frolva24 mar 2017, 14:21

 2204
'k Heb een déjà vu. :?

(of heb je dit al eens elders gepost? In dat geval is er geen reden om een nieuw topic te openen 😉 )
Gebruikersavatar

annick.neskens24 mar 2017, 18:35

 128
Frolva schreef:'k Heb een déjà vu. :?

(of heb je dit al eens elders gepost? In dat geval is er geen reden om een nieuw topic te openen 😉 )
Inderdaad maar ik weet niet hoe ik dat kan verhuizen en ik had ergens een antwoord op gegeven en verwezen naar dit onder Annelies. Ik had het onder Off-topic geplaatst onder 'als de twee één zijn' maar wist niet hoe ik die verwijzing anders kon rechtzetten dan ze ook werkelijk onder 'Annelies' te plaatsen. Sorry hé.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2017, 21:03

 8153
annick.neskens schreef:In aflevering 7 zien we meermaals een oranje lamp over het scherm 'wandelen'.

Een hint naar de mol 'Annelies' ? > oranje mollenboekje, oranje brilmontuur, oranje bord aan de muur e.d.
Weer oranje!

Zuid-Afrika. Oranje Vrystaat => oranje staat vrij. De mol vliegt nooit uit het spel...
Gebruikersavatar

Jay-Lo25 mar 2017, 22:22

 1690  Sven
annick.neskens schreef:In aflevering 7 zien we meermaals een oranje lamp over het scherm 'wandelen'.

Een hint naar de mol 'Annelies' ? > oranje mollenboekje, oranje brilmontuur, oranje bord aan de muur e.d.


[ external image ]


[ external image ]



[ external image ]
Die lamp had ik ook in "t oog. Heb daar toch even bij stilgestaan of ze een bepaalde richting uitging en de mol aanwees, maar ging willekeurige richting uit.
Inderdaad ook weer oranje.
Gebruikersavatar

Jay-Lo26 mar 2017, 12:22

 1690  Sven
chicawah schreef:Weer oranje!

Zuid-Afrika. Oranje Vrystaat => oranje staat vrij. De mol vliegt nooit uit het spel...
En dat is de tip die de vingerafdruk van vorig jaar was. Goed gevonden.
Nu ben ik helemaal klaar voor de finale.
Gebruikersavatar

Torremolinos26 mar 2017, 13:57

 264
Dat die 'oranje' lamp een verwijzing naar Annelies zou moeten zijn, vind ik weer een stap te ver. Die lamp kun je heel makkelijk geel noemen ook. Die zit er in als filmisch effectje volgens mij. Als je dit als sluitende oranje tip gaat bezien belanden jullie volgens mij even hard op het ingebeelde oranje pad als de Robin fans op het rode pad.
Ik wil niet ontkrachten dat Annelies de mol is, ik zit in geen enkele tunnel meer op dit moment.

Als de makers een oranje tip willen in het programma steken, dan lijkt me onderstaande foto meer te kunnen bieden dan dat die doodgewone lamp kan betekenen. Ik kwam dit net tegen terwijl ik zocht naar de 'oranje lamp'.


[ external image ]

Ik heb het nog niet verder onderzocht, komen die letters nog in beeld? Of misschien andere letters in strookieskleuren?
Gebruikersavatar

Torremolinos26 mar 2017, 14:40

 264
Hmm, dit zou zelfs wel een tip kunnen zijn. Merk op dat er een M staat en een 7 die zodanig gedraaid is dat ze een 'L' vormt, weliswaar beide in spiegelbeeld. Op het moment dat Annelies passeert vormt zij eventjes denkbeeldig de 'O'. Heeft dit iets te maken met de O uit strookiesverhaal?


[ external image ]

[ external image ]
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2017, 18:28

 8153
Torremolinos schreef:Hmm, dit zou zelfs wel een tip kunnen zijn. Merk op dat er een M staat en een 7 die zodanig gedraaid is dat ze een 'L' vormt, weliswaar beide in spiegelbeeld. Op het moment dat Annelies passeert vormt zij eventjes denkbeeldig de 'O'. Heeft dit iets te maken met de O uit strookiesverhaal?


[ external image ]

[ external image ]
Ik heb de aflevering maar 1x kunnen bekijken. Ik vroeg mij af wat die letters daar stonden te doen. Het leken mij geen zaken die je in een hotel in een gang met kamers aantreft.
Ze moeten dus een betekenis hebben. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Gebruikersavatar

annick.neskens27 mar 2017, 23:29

 128
annick.neskens schreef:Mijn mol heeft de juiste kleur >>> ORANJE molboekje, oranje blilmontuur.








[ external image ]





[ external image ]



[ external image ]

Ik ben misleid door de mol en de programmamakers. Er werden dus misleidende hints in het programma gestoken. Het oranje bord dat soms te zien was aan de muur en soms niet; de oranje lamp e.d. ... een hint om naar iemand te verwijzen die de mol dus niet was.

Doordat er genoeg redenen om de mol te zijn bij elk van de kandidaten geplaatst werden zie je dat IEDEREEN de mol had kunnen zijn.
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 23:41

 3483  Uma
annick.neskens schreef:Ik ben misleid door de mol en de programmamakers. Er werden dus misleidende hints in het programma gestoken. Het oranje bord dat soms te zien was aan de muur en soms niet; de oranje lamp e.d. ... een hint om naar iemand te verwijzen die de mol dus niet was.

Doordat er genoeg redenen om de mol te zijn bij elk van de kandidaten geplaatst werden zie je dat IEDEREEN de mol had kunnen zijn.
Nogmaals, volgens mij is het volledig aannemelijk dat de kleur oranje veel voorkomt in ZA.
Veel van de zaken die naar ROOD verwezen waren volgens mij ook niet gemonteerd. Op een bepaald moment zien mensen in alles een hint (en de meest duidelijke hint: ELINE IS DE MOL in het woordenschrapbord beschouwen we dan al een afleidingsmanoeuvre 😲 )