Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Torremolinos26 mar 2017, 15:38

 264
Eerder toevallig hierop gestoten, met dank aan topic kleur oranje. Zelf zit ik helemaal in geen tunnel meer en ook niet helemaal overtuigd van het oranje thema dat naar Annelies moet wijzen. Maar dit beeld vind ik wel treffend...

[ external image ]
Dit komt in beeld wanneer Annelies op weg is naar de pannekoekproef. We zien een 'M' en een omgedraaide 7 (toeval?) die een 'L' vormt, weliswaar beide in spiegelbeeld. Annelies loopt ertussen en vormt met een beetje verbeelding de ontbrekende O. Denk ook aan de Manet/Monet vraag, die misschien wijst op het vervangen van een A(nnelies) naar een O. En toevallig toch weer in het oranje.
Duidelijke visuele hint? Of pure toevalstreffer? Het wordt ook duidelijk, maar toch ook zeer kort gefilmd...
Gebruikersavatar

Anoniem26 mar 2017, 18:00

 30
Ik ben er niet zo zeker van... Dit is echt zeer goed speurwerk, maar of het een echte hint is, weet ik niet...

Ik zit sowieso al in de Annelies-tunnel dus enkel meer hints naar mijn mol... 😂 😎
Gebruikersavatar

Torremolinos26 mar 2017, 18:09

 264
Er is ook iets raars met die scene, want eerst filmen ze het kader aan de rechterkant (ik kan niet echt uitmaken wat erop staat), om dan te draaien naar Gilles en Annelies. Alsof ze niet te lang dit beeld willen filmen. In het kader kun je heel vaag de reflectie van de kamer zien. Mocht je dat kunnen verscherpen, dan zie je misschien de 'M' en 'L' niet in spiegelbeeld, maar juist.

Kan iemand een vertraagde versie van de scene posten?
Gebruikersavatar

Anoniem26 mar 2017, 18:12

 30
Torremolinos schreef:Er is ook iets raars met die scene, want eerst filmen ze het kader aan de rechterkant (ik kan niet echt uitmaken wat erop staat), om dan te draaien naar Gilles en Annelies. Alsof ze niet te lang dit beeld willen filmen. In het kader kun je heel vaag de reflectie van de kamer zien. Mocht je dat kunnen verscherpen, dan zie je misschien de 'M' en 'L' niet in spiegelbeeld, maar juist.

Kan iemand een vertraagde versie van de scene posten?
Ik ga even zoeken in de aflevering, want ik weet nog niet wat je bedoelt...
Gebruikersavatar

Anoniem26 mar 2017, 18:17

 30
[ external image ]

Bedoel je dit?

Ik denk dat we hier toch niet veel mee vooruit geraken...
Gebruikersavatar

Torremolinos26 mar 2017, 18:28

 264
Anoniem schreef:
Bedoel je dit?

Ik denk dat we hier toch niet veel mee vooruit geraken...
Ik denk ook niet dat het kader van belang is, maar wel vreemd dat ze eerst echt daarop focussen. Ze konden ook onmiddellijk aankomende GDC en Annelies gefilmd hebben. Tlijkt we afleiding om die oranje letters niet té lang in beeld te hebben...
Gebruikersavatar

Anoniem27 mar 2017, 16:41

 30
Torremolinos schreef:Ik denk ook niet dat het kader van belang is, maar wel vreemd dat ze eerst echt daarop focussen. Ze konden ook onmiddellijk aankomende GDC en Annelies gefilmd hebben. Tlijkt we afleiding om die oranje letters niet té lang in beeld te hebben...
Zou best kunnen... Misschien is er ook wel iets belangrijks aan de prent, maar dit betwijfel ik...
Gebruikersavatar

annick.neskens27 mar 2017, 19:51

 128
Torremolinos schreef:Eerder toevallig hierop gestoten, met dank aan topic kleur oranje. Zelf zit ik helemaal in geen tunnel meer en ook niet helemaal overtuigd van het oranje thema dat naar Annelies moet wijzen. Maar dit beeld vind ik wel treffend...

[ external image ]
Dit komt in beeld wanneer Annelies op weg is naar de pannekoekproef. We zien een 'M' en een omgedraaide 7 (toeval?) die een 'L' vormt, weliswaar beide in spiegelbeeld. Annelies loopt ertussen en vormt met een beetje verbeelding de ontbrekende O. Denk ook aan de Manet/Monet vraag, die misschien wijst op het vervangen van een A(nnelies) naar een O. En toevallig toch weer in het oranje.
Duidelijke visuele hint? Of pure toevalstreffer? Het wordt ook duidelijk, maar toch ook zeer kort gefilmd...

Tussen die letters staat ook een R ... en die kan ik niet onmiddellijk plaatsen.