Bertrand is niet De Mol
Gebruikersavatar

frederik.suijs05 feb 2017, 11:33

 10
Dat was mij inderdaad ook opgevallen.
Het is erg opvallend dat hij de enige is die ostentatief wegkijkt.
Achteraf zullen we hier wel een verklaring voor krijgen zeker, maar om hier nu al verdenkingen aan te koppelen is misschien wat vroeg.
Gebruikersavatar

Anoniempje432105 feb 2017, 13:49

 4
Ook nog,

Ik heb zijn filmpje bekeken waarin hij praat met de "interviewster".
En wat hij daar allemaal zei vond ik heel erg verdacht.
Ik citeer:
- 'Het zijn lange dagen' = Als je de mol bent zijn het inderdaad lange dagen.
- 'Ik zeg niets' = Als je de mol bent zeg je dat niet
- 'We hebben het lang geheim gehouden' = Je moet het geheimhouden dat je de mol bent.
- 'In het begin is het de max. Dan is het spannend en niemand mag het weten' = In het begin is het leuk als mol en is het spannend.
- 'Het is echt super tof, maar op den duur is het in last.' = Als mol is het ook lastig, want je moet je voordoen als een kandidaat. En wanneer er minder kandidaten zijn wordt het moeilijker.
- 'Ben je ooit bijna betrapt? > Massas veel.'

Het gaat over dit filmpje:
https://www.vier.be/demol/deelnemers/bertrand
Gebruikersavatar

Bonanza05 feb 2017, 19:40

 71
Goed gezien, van dat interview met Betrand. Het lijkt te beginnen als wat chitchat over zijn liefje op zijn werk, maar daarna zitten er duidelijke knippen in en zouden er andere vragen kunnen gesteld worden en LIJKEN de antwoorden alleen nog maar over zijn geheime relatie te gaan.

Maar aan de andere kant: ligt dat er niet wat te dik op? Een Gilles-achtige gladde jongen die verdacht doet?
Gebruikersavatar

Anoniempje432105 feb 2017, 20:52

 4
Natuurlijk moeten we nu nog geen tunnelvisie creëren, maar ik vind het op zen minst opvallend.
Het zou misschien wel wat vreemd zijn om in het introductiefilmpje al een grote hint te stoppen.
Gebruikersavatar

emile.browaeys06 feb 2017, 19:50

 2
Ik verdenk bertrand omdat hij graag het castingbureau zou willen koppelen. Hierdoor denk ik dat hij het team al goed kende voor men de opname maakten.
Gebruikersavatar

Kita_V06 feb 2017, 23:56

 37
Hij lijkt in ieder geval op Gilles 😲
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 10:43

 3547  Sven
Kita_V schreef:Hij lijkt in ieder geval op Gilles 😲
is dat is nu net wat de makers niet zouden doen wsl
Gebruikersavatar

Kita_V07 feb 2017, 22:33

 37
Dat denk ik ook niet 😎
Gebruikersavatar

geertn44408 feb 2017, 01:14

 236
Al die vragen gaan over zijn geheime relatie (zie profiel). Langs de andere kant, als je 3 jaar lang iedereen kan bedotten, dan ben je zeker capabel om de mol te zijn gedurende 2-3 weken 🙂
Gebruikersavatar

mollenzoekertje14 feb 2017, 18:58

 1
torino.silvadias schreef:Hallo iedereen


Wat mij opviel in het introductiefilmpje is dat iedereen recht in de lens kijkt behalve hij.
Is dit al een tip?

Voor de duidelijkheid, het gaat over dit filmpje: http://www.vier.be/demol/videos/dit-zij ... ol/2499083
nog even over het introductie filmpje, dat Bertrand niet recht in de lens kijkt.
Op het einde van dit filmpje doet hij dit wel...

Wat denken jullie ?