Bertrand is niet De Mol
Gebruikersavatar

giovanni.vandendaele06 feb 2017, 22:44

 6
+ Als je de Spartacus Run hebt gedaan verwacht je toch een veel betere conditie.
Gebruikersavatar

ex-molinator06 feb 2017, 23:03

 3483  Uma
giovanni.vandendaele schreef:+ Als je de Spartacus Run hebt gedaan verwacht je toch een veel betere conditie.
Ja,
en daarom leek me dit een actie om zichzelf verdacht te maken, wel met een zeker risico op geldverlies.
Gebruikersavatar

Wack_a_mole07 feb 2017, 02:56

 26
Op deze website kan je de uitslagen van alle Spartacus Runs (Boom) bekijken: http://www.chronorace.be/Classements/Li ... t=0&lng=NL

Ik ben zo grondig geweest dat ik de uitslagen van 2015 en 2016 heb onderzocht, zowel individueel als team en business run. Hij staat er nergens tussen. Tenzij er nog andere Spartacus Runs bestaan, heeft de man een leugentje begaan...
Gebruikersavatar

Wack_a_mole07 feb 2017, 03:49

 26
maaike.vancraen schreef:Hij kan ook aan een van de andere wedstrijden van de Spartacus series deelgenomen hebben, ze hebben niet allemaal die naam, maar ik denk dat ze voor het gemak ook wel vaak zo genoemd worden... http://www.sport.be/spartacusseries/2017/nl/
Kan zijn, het is ook een bekend loopevent en bekt gemakkelijk. Maar als je aan zoiets meedoet, weet je exact waar je aan meedoet. Is het de Thor Run, dan heb je daar aan meegedaan. Was het Neptunus, dan weet je dat ook (een snelle check levert ook daar geen 'Bertrand' op trouwens). Tegenwoordig moet iedereen op Facebook kunnen laten zien dat ze ergens aan mee hebben gedaan, poserend in T-shirts, hun rugnummer, een diploma... Ik weet niet hoe dat bij u is, maar als het Ten Miles is in Antwerpen of die Spartacus Run dan ontploft mijn wall op Facebook met mensen die erkenning zoeken voor hun topprestaties of terecht fier zijn dat ze aan zoiets hebben meegedaan. Je moet je daarop bovendien voorbereiden en ook die voorbereidingen worden vaak lustig gedeeld om jezelf en anderen eraan te herinneren aan wat je meedoet. Tenzij je een topatleet bent van nature, kan je zo deelnemen aan die dingen, maar dat bleek in zijn geval niet zo te zijn (hoewel ik niet zo ver kan lopen dan dat hij heeft gedaan uiteindelijk...) Ik wil hier niet zeggen dat hij de Mol is, daarvoor is het veel te vroeg, maar het was een rare reactie. Wanneer je op zoek gaat naar de beste lopers in een groep waar je elkaar nog niet goed kent, er ook nog anderen zich naar voren schuiven en hij met zulk een argument komt om zichzelf als beste loper te profileren, dan kan je maar beter recht in je schoenen staan.
Gebruikersavatar

frederik.suijs07 feb 2017, 09:17

 10
ex-molinator schreef:Ja,
en daarom leek me dit een actie om zichzelf verdacht te maken, wel met een zeker risico op geldverlies.
Ik volg je. De ene moment staat hij daar de hijgen en zweten als een paard. Een paar shots later loopt hij weer met grootste tred verder zonder enig teken van kortademigheid. Dit lijkt mij iets te swingy gedrag te zijn voor een mol.
Gebruikersavatar

thomas.helsen07 feb 2017, 09:26

 3
Vergeet niet dat omstandigheden ook een rol spelen he. Ik neem aan dat het in afrika wel ietsje warmer is dan hier in belgie. Daarbij had Sam de jogger ook problemen met het lopen he.
Gebruikersavatar

YoussefKarakov07 feb 2017, 09:51

 8
Wack_a_mole schreef:Op deze website kan je de uitslagen van alle Spartacus Runs (Boom) bekijken: http://www.chronorace.be/Classements/Li ... t=0&lng=NL

Ik ben zo grondig geweest dat ik de uitslagen van 2015 en 2016 heb onderzocht, zowel individueel als team en business run. Hij staat er nergens tussen. Tenzij er nog andere Spartacus Runs bestaan, heeft de man een leugentje begaan...
Ken je de achternaam van Bertrand dan? Want je kan in de resultatenlijsten van de Spartacusseries enkel personen terugvinden wanneer je de achternaam kent.

Daarboven is een Spartacusrun niet te vergelijken met een looptocht in Zuid-Afrika.
  • Er kan niet gerust worden aan hindernissen zoals bij een Spartacus Run.
    Er is niemand de oren van je hoofd aan het zeuren is. (Robin)
    Het is een ander klimaat.
    Het is een ander loopterrein.
    ...
Ik zou niet te hard van uit gaan dat dit bedoeld is als molstreel.
Gebruikersavatar

nite07 feb 2017, 09:53

 110
Ik denk niet dat hij hierdoor de mol is. Zeer moeilijk om hier onopvallend te saboteren. Als ge saboteert zijt ge een uur lang opvallend de boel aan het vertragen terwijl er ondertussen iemand is die naast u loopt en niets anders te doen heeft dan te lopen en u observeren. Niet echt een goede kans om iets te saboteren.

Lijkt mij eerder dat hij ofwel zijn kunnen overschatte (bergop lopen in de hitte misschien zwaarder dan hij had verwacht?) of dat hij zich expres verdacht wilde maken.
Gebruikersavatar

Wack_a_mole07 feb 2017, 10:10

 26
YoussefKarakov schreef:Ken je de achternaam van Bertrand dan? Want je kan in de resultatenlijsten van de Spartacusseries enkel personen terugvinden wanneer je de achternaam kent.

Daarboven is een Spartacusrun niet te vergelijken met een looptocht in Zuid-Afrika.
  • Er kan niet gerust worden aan hindernissen zoals bij een Spartacus Run.
    Er is niemand de oren van je hoofd aan het zeuren is. (Robin)
    Het is een ander klimaat.
    Het is een ander loopterrein.
    ...
Ik zou niet te hard van uit gaan dat dit bedoeld is als molstreel.

Zijn achternaam stond in een artikel van HLN, net als die van alle kandidaten trouwens. Ik ben het helemaal eens met de omstandigheden waarin moest worden gelopen. Dat is zeker anders en ze zijn uiteindelijk toch in de helft geraakt. Ik zeg niet dat het een mollenstreek is, alleen dat zijn naam niet in de resultaten opduikt terwijl hij zegt dat hij eraan heeft meegedaan en hij zich als atleet profileert. Ik checkte gewoon zijn woorden en daarmee staat het nog niet 100% vast natuurlijk. Kan even goed niets betekenen, maar was het onderzoeken waard