Bertrand is niet De Mol
Gebruikersavatar

frederik.suijs07 feb 2017, 09:20

 10
Wat bedoel je met het glitchen van de namen?
Over welk fimpje gaat het en op welk tijdstip?
Gebruikersavatar

nicolas.verstraeten07 feb 2017, 10:18

 2
Tijdens de kickoff op vier net na het deel waarin gilles vragen stelt aan mensen op straat, worden de kandidaten voorgesteld dmv hun inzendingen. Hierbij verschijnt telkens hun naam in de rechterbovenhoek. Als de naam op het scherm verschijnt verdubbelt hij eerst heel snel in een blauwe en gele versie, dit gebeurt ook als hij weer verdwijnt. Bij andere kandidaten ziet dit er zo uit
[ external image ][ external image ]. Bertrand is echter de enige waarbij de gele teks iets anders dan de naam bevat, namelijk: dag 1 robbeneiland, zuid-afrika. Zoals we allemaal wel weten is dit waar de kandidaten zich bevinden dus zou ik het interessant vinden om te weten wat dit zou kunnen betekenen volgens iedereen hier.
Gebruikersavatar

sdr-dnr07 feb 2017, 15:53

 34
Slordige montage volgens mij, meer moet je daar niet achter zoeken.
Was mij wel totaal niet opgevallen.
Gebruikersavatar

jens.timmerman15 feb 2017, 10:19

 1
In het begin van aflevering 2 wordt terug iedereen voorgesteld, de namen komen in beeld, en verdwijnen dan terug van het ene frame op het andere van het scherm, behalve bij Betrand (die de laatste is), bij hem 'glitched'/distorted zijn naam even (met een hoorbaar distortion geluid) en verdwijnt hij zo.

Terug slordige montage?
Gebruikersavatar

masterveecee15 feb 2017, 12:32

 3547  Sven
Klopt idd, maar kan er niet direct iets uit afleiden

[ external image ]