Bertrand is niet De Mol
Gebruikersavatar

billie.holiday13 feb 2017, 12:50

 462  Bert
http://www.vier.be/demol/videos/niet-op ... 9D/2521582

Hij is diegene die zegt dan maak ik minder kans om te winnen , maar hij kan het ook bewust uitspreken zodat ze Hans er niet bijnemen. Het eigenbelang komt terug naar boven.
Enige die mij hier oprecht leek was Annelies , die zei, je zult hem toch geen twee keer weigeren.
Ik hoop dat ze deze keer geen geld winnen bij Hans zijn terugkeer, maar alles verliezen wat ze tot nog toe hadden als ze hem niet terugnemen. En als Hans er niet in mag , vliegen er twee van jullie naar huis.
Gebruikersavatar

masterveecee13 feb 2017, 12:57

 3547  Sven
billie.holiday schreef:Ik hoop dat ze deze keer geen geld winnen bij Hans zijn terugkeer, maar alles verliezen wat ze tot nog toe hadden als ze hem niet terugnemen. En als Hans er niet in mag , vliegen er twee van jullie naar huis.
😃 zou wel de max zijn

Wie ik niet echt gehoord heb ik de discussie, zijn Sam en Jolien. Bewust?
Gebruikersavatar

ex-molinator13 feb 2017, 13:11

 3483  Uma
We krijgen natuurlijk maar een deel van de discussie te zien - bvb het is niet duidelijk wie het onderwerp aangebracht heeft.
Het leuke aan dit fragment is dat veel van wat daar gezegd is, hier al aa bod gekomen is: o.a. dat Hans geld zou meebrengen.

Wat me wel opviel is dat Bertrand er toch wel nonchalant bevestigt wat Davey er tussen probeert te zeggen: namelijk dat het niet interessant is om Hans terug te laten komen aan gezien de kans om te winnen dan verkleint (wegens een extra speler), en dat terwijl hij niet gedrukt heeft in de auto om (zogezegd) iedereen te laten meegaan. Toch een beetje contradictorisch vind ik.
Gebruikersavatar

geertn44413 feb 2017, 13:22

 236
In een ander filmpje zegt ook iemand "Als Hans nu terugkomt, dan zou ik die toch helemaal niet vertrouwen". Ook dat werd gezegd door Davey. Past perfect in de mol strategie: "de terugkeerder verdacht maken en de schuld geven van alles wat gaat mislukken"..... En het houd ook helemaal geen steek: waarom zouden ze Hans niet vertrouwen ? Hij is gewoon een afvaller
Gebruikersavatar

brecht.coninx13 feb 2017, 16:15

 28
geertn444 schreef:In een ander filmpje zegt ook iemand "Als Hans nu terugkomt, dan zou ik die toch helemaal niet vertrouwen". Ook dat werd gezegd door Davey. Past perfect in de mol strategie: "de terugkeerder verdacht maken en de schuld geven van alles wat gaat mislukken"..... En het houd ook helemaal geen steek: waarom zouden ze Hans niet vertrouwen ? Hij is gewoon een afvaller
Wat over de reactie van Eline? 'Zat de mol niet op het vliegtuig, allee kom da moet toch nen hint zijn..'
Probeert ze misschien Hans als mogelijke mol naar voren te schuiven om zichzelf wat te maskeren? :d
Gebruikersavatar

ReinToch14 feb 2017, 04:49

 3
Brecht daar heb ik ook al zitten aan denken. Soms Houdt Eline zich heel bewust uit een discussie of op de achtergrond.
Denk dat dit eentje is om in het oog te houden (staat alleszins in mijn top drie)
Gebruikersavatar

geertn44414 feb 2017, 15:35

 236
geertn444 schreef:In een ander filmpje zegt ook iemand "Als Hans nu terugkomt, dan zou ik die toch helemaal niet vertrouwen". Ook dat werd gezegd door Davey. Past perfect in de mol strategie: "de terugkeerder verdacht maken en de schuld geven van alles wat gaat mislukken"..... En het houd ook helemaal geen steek: waarom zouden ze Hans niet vertrouwen ? Hij is gewoon een afvaller
Sorry hoor mannen, maar bij het herbekijken blijkt dit precies Bouba te zijn die dit gezegd heeft
Gebruikersavatar

billie.holiday14 feb 2017, 17:48

 462  Bert
Als je naar het filmpje kijkt , waar ze klinken op jess is het wel duidelijk Davey die het zegt. De dag nadien zegt Bouba het ook aan de ontbijttafel . Maar het is ingefluisterd geweest door Davey.
Gebruikersavatar

jurgen.de-petter14 feb 2017, 18:35

 20
Ingefluisterd? Dat klinkt als een "mollenstreek" 😂