Bertrand is niet De Mol
Gebruikersavatar

jeroen.verheyen14 feb 2017, 11:56

 10
Ik vind het zeer vreemd dat een StuBru luisteraar bijna niets van de liedje kent, neem nu Depeche mode. Iedereen kan dit aanvullen. En dan na de opdracht droog zeggen dat 'het juiste antwoord' eigenlijk zo voor de hand lag omdat het geen correct Engels is... Mol gedrag? Ik denk van wel
Gebruikersavatar

OrthoMol14 feb 2017, 13:30

 219
Ik wil het effe kwijt zijn wat Bertrands leeftijd betreft maar ik ga d'ervan uit dat hij behoort tot de leeftijdscategorie die toch aardig wat verschillende decennia en idem dito stijlen hebben meegekregen. Dan zijt ge zowat van alle markten thuis als ge een StuBru luisteraar zijt, en dan blijkt hij niet mee te zijn met zo'n grijsgedraaid oeuvre - waarmee ik niet saai bedoel - als Depeche Mode wat bij mij toch ook het vermoeden deed rijzen dat dit wel ns een tester zou kunnen zijn op Annelies. En terecht ergens, want deze laatste houdt zich nogal op de achtergrond op beelden die wij te zien krijgen. Vraag is gewoon ook of en hoe gevoelig Annelies hiervoor is en of hier een reactie van komt bij volgende proeven. Nu mssn wel, wie weet 😉.
Gebruikersavatar

jan-willem.carpentier14 feb 2017, 13:39

 35
http://www.vier.be/demol/videos/dit-zij ... en/2509554

Bertrand zijn playlist bevat vooral "Party" nummers, Skrillex/Dimitri Vegas/etc, dus het lijkt mij niet onmogelijk dat hij gewoon niet into eighties muziek is.

Let wel, ik vind het hallucinant dat noch Annelies, noch Bertrand het niet herkend hebben (Personal Jesus van Depeche Mode), maar mijn perceptie is natuurlijk vervormd door mijn muziekstijl. Zou een beetje te opvallend zijn als Mollenstreek, me dunkt.
Gebruikersavatar

jeroen.verheyen14 feb 2017, 15:36

 10
Het blijft gewoon leuk. Iedereen denkt iets gezien te hebben, gaat volledig voor z'n eigen 'mensenkennis' , ... Jammer dat de afleveringen maar een uurtje duren.
Mochten deze langer duren zou het er helemaal over zijn qua ontdekkingen, geheime boodschappen,...
Nog enkele weken geduld en we weten hoe het werkelijk in elkaar zit.
Succes speurneuzen!
Gebruikersavatar

OrthoMol14 feb 2017, 16:32

 219
jeroen.verheyen schreef:Het blijft gewoon leuk. Iedereen denkt iets gezien te hebben, gaat volledig voor z'n eigen 'mensenkennis' , ... Jammer dat de afleveringen maar een uurtje duren.
Mochten deze langer duren zou het er helemaal over zijn qua ontdekkingen, geheime boodschappen,...
Nog enkele weken geduld en we weten hoe het werkelijk in elkaar zit.
Succes speurneuzen!
Ge speurt toch nog mee Jeroen ?
Da's echt hè , de jacht is geopend dmv onze 'mensenkennis' :-D mssn maar goe ook dat er ietwat n beperking opzit, anders wordt het 'zwaar' rehabben - lees : ontgiften, ontzuren LOL - achteraf :-S hoewel het toch n plezante verslaving zou kunnen zijn
Gebruikersavatar

masterveecee15 feb 2017, 12:28

 3547  Sven
Mja, ik herinner mij ook de flaters van Bruno en Issa in de aflevering waar ze 4 nummers moesten raden van die mens met zijn accordeon.
De stress?
Gebruikersavatar

jeroen.verheyen15 feb 2017, 18:29

 10
aikoo.altitude schreef:Ge speurt toch nog mee Jeroen ?
Da's echt hè , de jacht is geopend dmv onze 'mensenkennis' :-D mssn maar goe ook dat er ietwat n beperking opzit, anders wordt het 'zwaar' rehabben - lees : ontgiften, ontzuren LOL - achteraf :-S hoewel het toch n plezante verslaving zou kunnen zijn

Tuurlijk blijven we speuren!!! Veel te leuk,om het zo maar op te geven 🙂
Gebruikersavatar

OrthoMol16 feb 2017, 15:29

 219
Let's make De Mol great AGAIN :-D 😂