Bertrand is niet De Mol
Gebruikersavatar

andres.vanswalm21 feb 2017, 01:22

 1
Tijdens de eerste proef in afl.3 is er een droedel die verklapt dat de mol Bertrand is.

De Droedel laat 9 'l'en (normaal aantal kandidaten) zien die een 'o' vormen rond 1 'm' = mol 🙂

Daaronder zien we de identiteit v de mol, exact in het midden staan namelijk de letters 'tr': 3 letters ervoor 'ber' en 3 letters erachter 'and' en we hebben de identiteit vd mol 🙂

Als je terug kijkt nr de droedel, kan je er niet naast zien.
Gebruikersavatar

Anomolie21 feb 2017, 08:38

 64  Uma
Ook al denk ik niet dat Bettrand de mol is, is dit wel knap gezien. Vooral de 'tr' dan 🙂.
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 09:39

 3547  Sven
goh, je zou kunnen zeggen dat de "and" komt van "toevoegen" (dus engels and), maar dan moet je nog de "ber" ergens halen. Dus pas zou het iets zijn :p
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 11:34

 3483  Uma
andres.vanswalm schreef:...
Als je terug kijkt nr de droedel, kan je er niet naast zien.
Ik heb terug gekeken, derop, dernaast, derin en deronder en ben niet overtuigd.
Maar, toch een mooie out of the box vondst waarvoor ik graag een like geef.
Gebruikersavatar

Social21 feb 2017, 13:49

 353  Uma
Op Hans zijn trui staat wel FREE CLIMB, waar je "BER" uit kunt halen, maar ja, die trui koos Hans natuurlijk zelf...
Gebruikersavatar

bert.verhaegen21 feb 2017, 16:38

 129
andres.vanswalm schreef:Tijdens de eerste proef in afl.3 is er een droedel die verklapt dat de mol Bertrand is.

De Droedel laat 9 'l'en (normaal aantal kandidaten) zien die een 'o' vormen rond 1 'm' = mol 🙂

Daaronder zien we de identiteit v de mol, exact in het midden staan namelijk de letters 'tr': 3 letters ervoor 'ber' en 3 letters erachter 'and' en we hebben de identiteit vd mol 🙂

Als je terug kijkt nr de droedel, kan je er niet naast zien.
En waarom dan geen 10 l'en aangezien er dit jaar 10 niet-mollen zijn?