Bertrand is niet De Mol
Gebruikersavatar

jeroen.verheyen21 feb 2017, 10:28

 10
Toevallig dat het terug juist bij Bertrand is dat de proef niet lukt. Op het forum verdenken minder en minder mensen hem, maar volgens mezelf is en blijft hij de mol, elke proef waar hij aan mee doet mislukt er iets... Toeval? Ik denk het niet 🙂
Gebruikersavatar

FlightWolf2394921 feb 2017, 10:37

 183
Eline heeft wel degelijk het alarm laten afgaan, dit lag niet aan Bertrand.. Ik denk dat hij er gewoon in meegegaan is omdat het nooit erg is om ervoor te zorgen dat iedereen denkt dat je de Mol bent terwijl het niet zo is.. Iedereen een beetje in de foute richting sturen zodat je zelf meer kans hebt om het programma te winnen.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 11:35

 3483  Uma
FlightWolf23949 schreef:Eline heeft wel degelijk het alarm laten afgaan, dit lag niet aan Bertrand.. Ik denk dat hij er gewoon in meegegaan is omdat het nooit erg is om ervoor te zorgen dat iedereen denkt dat je de Mol bent terwijl het niet zo is.. Iedereen een beetje in de foute richting sturen zodat je zelf meer kans hebt om het programma te winnen.
Ik heb de scene nog niet herbekeken maar ik had die indruk toch ook al gisteren.
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 11:58

 3547  Sven
klopt het nu dat ze daar ook reeds staan te kijken op dezelfde plaats als waar je zijn recht gestaan toen het alarm af ging?

[ external image ]
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 12:09

 3547  Sven
Dit is het moment dat het alarm afging (1e keer in beeld), je ziet mooi dat Betrand nog op zijn buik ligt.
Hij springt ook in het volgende frame direct recht
[ external image ]


Hier begint Eline met rechtstaan (2e keer):
[ external image ]

Hier gaat het alarm af:
[ external image ]
Gebruikersavatar

MolTime21 feb 2017, 22:23

 14
Klopt, Bertrand gelooft het alleen zelf omdat Eline het in zijn schoenen schuift. En die alcohol zal ook wel een rol gespeeld hebben.
Gebruikersavatar

Taupie0222 feb 2017, 10:32

 53
MolTime schreef:Klopt, Bertrand gelooft het alleen zelf omdat Eline het in zijn schoenen schuift. En die alcohol zal ook wel een rol gespeeld hebben.
Ik denk dat Bertrand weet dat het Eline was, maar hier handig gebruikt van maakt om "verdacht" over te komen. Het zal misschien voor Bertrand wel een reden zijn om Eline te verdenken (ik weet niet meer wie hij als verdachte persoon beschrijft tijdens het invullen van de vragenlijst voor de eliminatie).
Gebruikersavatar

Mūses . .22 feb 2017, 13:27

 90
Ik kan alleen maar bevestigen wat hier reeds al gezegd werd : trigger alarm was overduidelijk Eline (ipv Bertrand). Toch nam hij alle schuld op zich (in zijn voordeel weliswaar). 'k Denk dat dit ook duidelijk genoeg was voor de 'normalere' kijkers thuis...