Bouba is niet De Mol
Gebruikersavatar

djennix09 feb 2017, 14:30

 51
Eerst was ik overtuigd dat de nummerplaat naar "pizza" verwijst, maar nu je er op wijst dat het een garageplaat is denk ik ook aan een kandidaat die voor garages werkt....
Waarom is deze nummerplaat rood -wit?
Normalerwijze ziet deze groen.
Ik vermoed dus dat er wel degelijk een tip zit in de nummerplaat.

hieronder de omschrijving van de Belgische overheid (http://mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer ... ummerplaat):

De commerciële platen zijn van groene kleur op een retroflecterende achtergrond. De samenstelling van de tekens als volgt: drie letters gevolgd door drie cijfers. Proefrittenplaten beginnen steeds met de letters «ZZ», de handelaarsplaten beginnen steeds met "Z"
Gebruikersavatar

masterveecee09 feb 2017, 15:39

 3547  Sven
Ik zie ook maar 10 auto's 😉
Gebruikersavatar

christof.demol09 feb 2017, 21:39

 6
Je kan er natuurlijk ook van uit gaan dat BMW niet zóveel exact dezelfde zwarte directiewagen-BMW's heeft klaarstaan.
Helemaal dezelfde waren ze niet, ook andere dakramen.

1- De PiZZaplaat zou groen moeten zijn, niet rood... Z-platen zijn garageplaten en zijn rood.
2- Shot Pizzawagen is van een ander moment, is geen wagen van de stoet. Lijken allen platen met P te hebben.

Al kan dat ook te verklaren zijn door de techniek: shoot maar eens al die wagens in die colonne, met dat shot met de priemende lichten in het duister in één keer. Technisch bijna onmogelijk. Het gebruiken van één garagewagen kan natuurlijk ook een oplossing zijn dan. Maar waarom dan geen groene platen...
Gebruikersavatar

lander.rits09 feb 2017, 23:15

 8
Ik denk dat de platen er zo gewoon beter uitzien. Want echt veel groene nummerplatzen heb ik nog niet gezien
Gebruikersavatar

Holmes12 feb 2017, 11:16

 395
ook al gepost in algemeen :
1-ZZA-431
wat ontbreekt in rijtje 4 3 1, idd de 2
2e letter van alfabet = B
vervang de Z door B : BBA => BouBA

Nummerplaat is aangevraagd na opnames (eind november). Je zal ze dus moeilijk vinden in de loods (oktober).
Het zou ook dom geweest zijn om met één 1-Z... -nrplaat in een loods te staan tussen allemaal 1-P... -platen. Je zou dan al blind als een mol moeten zijn om dat niet op te merken 😃
=> mogelijke hint naar winnaar