Bouba is niet De Mol
Gebruikersavatar

Fonsie06 feb 2017, 22:59

 6
De eerste nummerplaat die we zien (het eerste echte beeld van de aflevering eigenlijk) : 1-ZZA-413
Als je de cijfers omvormt krijg je PI, tesamen met ZZA is dit PIZZA, en dit is het lievelingseten van Bouba.
Gebruikersavatar

ex-molinator06 feb 2017, 23:06

 3483  Uma
Fonsie schreef:De eerste nummerplaat die we zien (het eerste echte beeld van de aflevering eigenlijk) : 1-ZZA-413
Als je de cijfers omvormt krijg je PI, tesamen met ZZA is dit PIZZA, en dit is het lievelingseten van Bouba.
Zelfs al zou dit een toevaligheid zijn - heel knap gezien!!
Gebruikersavatar

Social06 feb 2017, 23:20

 353  Uma
Het beeld in kwestie:

[ external image ]

Echt heel knap gezien hoor, en het past perfect met wat je zegt.
Gebruikersavatar

Social06 feb 2017, 23:30

 353  Uma
Bij het beeld van de wagens voor ze binnenrijden in de loods zien we de nummerplaat met daarin het woordje "PSY".

Daarna zien we het beeld van Bouba in de wagen, PSY = SPY?

Heeft er iemand een idee wat de andere cijfers zijn?

[ external image ]
Gebruikersavatar

ex-molinator06 feb 2017, 23:37

 3483  Uma
Social schreef:Bij het beeld van de wagens voor ze binnenrijden in de loods zien we de nummerplaat met daarin het woordje "PSY".

Daarna zien we het beeld van Bouba in de wagen, PSY = SPY?

Heeft er iemand een idee wat de andere cijfers zijn?

[ external image ]
1-PPG 835
1-PSY 881
Gebruikersavatar

ex-molinator06 feb 2017, 23:42

 3483  Uma
ook nog
1 PLP 325
1 PSS 598
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 06 feb 2017, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

rein.degrieve06 feb 2017, 23:46

 14
PSS is de wagen waar Bertrand uitstapte.
Gebruikersavatar

Laleia07 feb 2017, 01:19

 306
Ik had bij het bekijken van de eerste aflevering ook de indruk dat die nummerplaat niet zomaar in beeld kwam.
Het is een knap gevonden link.
Nochtans zegt mijn buikgevoel dat hij te spontaan en oprecht reageert. Maar misschien moet ik dat gevoel niet te sterk vertrouwen. Vorig jaar zat ik er ook dik naast.
Gebruikersavatar

Laleia07 feb 2017, 02:01

 306
Het is misschien een verwijzing naar hem als winnaar, aangezien hij gelinkt wordt aan de eerste auto.
Ik zou het hem wel gunnen. Het lijkt me een sympathieke gast.
Gebruikersavatar

Fonsie07 feb 2017, 09:11

 6
Bij alle vorige aflevering verwees het allereerste beeld van de eerste aflevering naar de winnaar ('Holy Shit' bij Gilles, 'San Marcoplein' bij Marc, Hugo die als eerste in beeld kwam), dus het zou mij niet verbazen moest er ook in dit eerste beeld een subtiele hint zitten van de makers.
Gebruikersavatar

frederik.suijs07 feb 2017, 09:31

 10
Fonsie schreef:De eerste nummerplaat die we zien (het eerste echte beeld van de aflevering eigenlijk) : 1-ZZA-413
Als je de cijfers omvormt krijg je PI, tesamen met ZZA is dit PIZZA, en dit is het lievelingseten van Bouba.
Welke methode gebruik je om de cijfers om te vormen? Ik had als eerste reflex bij het zien van de wagens meteen dezelfde bedenking. Er moet iets met die nummerplaten zijn!
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 09:37

 3483  Uma
frederik.suijs schreef:Welke methode gebruik je om de cijfers om te vormen?
Methode???
PI = π = 3.14 enz...

En nee, π ligt niet in de oost kantons en is geen knuffelbeest van Theodore Roosevelt.