Bouba is niet De Mol
Gebruikersavatar

lander.blanquart07 feb 2017, 07:29

 3
Bij de looptest heeft Bouba veel moeite gedaan om de groep ao lang mogelijk op te houden. Eerst liet hij Sam de hele tijd proberen over de elastiek te lopen, wat veel tijd in beslag nam, en dan ging hij zelf pas. Eenmaal dat die opdracht gelukt was wou hij per se wachten op 2 andere medekandidaten koste wat het kost. Als ze 3 min langer hadden gewacht zou de opdracht niet geslaagd zijn! :batman:
Gebruikersavatar

Osquae07 feb 2017, 15:14

 12
Als ze men z'n 2 waren vertrokken had de proef wellicht ook niet gelukt..
Gebruikersavatar

djennix07 feb 2017, 18:05

 51
Wat me vooral is bijgebleven was dat Bouba het zo lastig had met de evenwichtsoefening. Volgens zijn profiel op vier.be vind je hem vaak terug op de surfplank. Dan lijkt me zo'n opdracht een fluitje..(gezien dat je voor surfen wel wat balans en coordinatie nodig hebt).
Het leek er ook op dat hij vooral tijd probeerde te winnen. Ook aan de auto wou hij perse wachten op Davy en Jess.
NB: Bouba is niet meteen mijn mol maar het was zo'n subtiele manier om een hele hoop te laten falen, dat het toch blijven hangen is.
Gebruikersavatar

Jansen07 feb 2017, 18:35

 3423  Yens
Ik ben het er mee eens dat het heel subtiel was wat hij deed om proeven te doen mislukken. Het is echt het type van sabotage dat je zou verwachten van de mol. Maar toch heb ik er moeite mee om te denken dat een jonge gast van 19 de mol zou kunnen zijn. Dat hij heel intelligent is, daar ben ik van overtuigd 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 21:44

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Ik ben het er mee eens dat het heel subtiel was wat hij deed om proeven te doen mislukken. Het is echt het type van sabotage dat je zou verwachten van de mol. Maar toch heb ik er moeite mee om te denken dat een jonge gast van 19 de mol zou kunnen zijn. Dat hij heel intelligent is, daar ben ik van overtuigd 😃
Bij de loopproef was zijn placebo tip (tegen het milt-verschijnsel) wel schitterend vond ik, en niet bepaald een sabotage.
Gebruikersavatar

Nonline07 feb 2017, 21:56

Molerator  6547  Uma
Ik zou het zelf toch ook veiliger gevonden hebben om nog een sportief koppel mee te nemen. Als ge niet overtuigd zijt dat gij (en uw compagnon) 1,5 uur kunnen lopen op zo'n parcours, heeft het zoals hij zelf zegt ook geen zin.