Bouba is niet De Mol
Gebruikersavatar

Wack_a_mole07 feb 2017, 10:59

 26
Goed gezien! Kan wel zijn dat het bij alle kandidaten gebeurd is toen de klok al even op nul stond.
Gebruikersavatar

sdekeyser07 feb 2017, 11:00

 1
Dat is toch wel een zeer duidelijke, maar toch subtiele aanwijzing, typisch voor de producers van 'De Mol' !
Gebruikersavatar

wvermeiren07 feb 2017, 11:03

 3
ja das waar maar het kwam wel enkel bij hem subtiel in beeld
Gebruikersavatar

Wack_a_mole07 feb 2017, 11:05

 26
Bij hem kwam het inderdaad als eerste. maar als je wat doorspoelt zie je dat dit bij alle kandidaten wel op hun schermpje staat uiteindelijk.
Gebruikersavatar

rvermonden07 feb 2017, 11:06

 1
Ik weet het toch zo niet hoor mannen, de kandidaten krijgen gewoon het logo van De Mol te zien omdat ze een tijdje niet moeten gokken op beroepen. Het logo wordt dus getoond tussen het gokken door. Maar ik apprecieer uw kritische blik wel. Dit kan een verwijzing zijn maar ook louter toeval.
Dit zou een hint kunnen zijn maar ook weer niet. De tijd zal uitwijzen of het daadwerkelijk een hint is, als er meerdere bewijzen zijn gevonden voor Bouba.
Laatst gewijzigd door rvermonden op 07 feb 2017, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Mollenklem300007 feb 2017, 11:06

 1
Ik zie in Bouba nog niet direct de mol, maar het is inderdaad een opvallend beeld, toch geloof ik niet in zo'n tips in de eerste aflevering
Gebruikersavatar

wvermeiren07 feb 2017, 11:07

 3
ja maar bij hem vespringt het net op het woord, bij de andere staat het er al. dat is dus zeer verdacht!
Gebruikersavatar

Jasperzoektdemol07 feb 2017, 11:08

 1
Wow goed gevonden!! Dit kan echt een aanwijzing zijn! Toch denk ik dat het bij alle kandidaten versprongen zou zijn, maar zo expliciet in beeld is toch wel verdacht 😉 goede mollenvanger ben jij zeg!! 😃
Gebruikersavatar

LassieVegas07 feb 2017, 11:29

 6
Jasperzoektdemol schreef:Wow goed gevonden!! Dit kan echt een aanwijzing zijn! Toch denk ik dat het bij alle kandidaten versprongen zou zijn, maar zo expliciet in beeld is toch wel verdacht 😉 goede mollenvanger ben jij zeg!! 😃
Dat zal binnen een paar weken blijken eh.. 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 11:37

 3483  Uma
Dat is de reflectie van het logo van DeMol. Zolang de timer nog afloopt is de sterke van het licht van de teller ruim voldoende om de reflectie onzichtbaar te maken.
Ik zou er niet veel belang aan hechten.
Gebruikersavatar

BertV09 feb 2017, 14:57

 19
Bij het raden naar de beroepen ligt de hand van Bouba ook altijd op de knop. Dit om reflectie van het scherm niet te tonen in de knop?
Als mol wil je niet teveel weten over de anderen, om je niet te kunnen verspreken.
Het juiste beroep kan via het scherm doorgegeven worden aan hem, maar dit mag niet gereflecteerd worden in de knop. Oplossing: hand op de knop.