Bouba is niet De Mol
Gebruikersavatar

billie.holiday09 feb 2017, 18:32

 462  Bert
Bouba is niet de mol. Hij is daar te jong voor. Hij is daar volgens mij nog niet mentaal klaar voor. Je moet liegen en bedriegen en dat zie ik die jongen niet doen. Hij mag van mij best het spel winnen want het is een sympathieke gast die een opvoeding heeft gekregen met waarden. Hij stelde direct bij zichzelf de vraag egoïst of geen egoïst. Hij belandde net in een wagen met 2 mensen die niet gingen drukken. Zet hem in een wagen met Jolien , dan drukt hij ook.
Gebruikersavatar

Jansen09 feb 2017, 18:35

 3423  Yens
Ja, volmondig mee eens... ik hoop dat Bouba het spel wint 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator09 feb 2017, 18:42

 3483  Uma
billie.holiday schreef:Bouba is niet de mol. Hij is daar te jong voor. Hij is daar volgens mij nog niet mentaal klaar voor. Je moet liegen en bedriegen en dat zie ik die jongen niet doen.
Ik denk dat er op liegen en bedriegen geen leeftijd staat hoor. Trouwens, de meeste leugens staan op FB en daar wordt serieus wat geoefend 😉 (dan kan je je afvragen hoe ik dat weet, want ik heb geen FB 😎 )

En ja, op basis van de eerste aflevering heb ik zeer veel sympathie voor Bouba omwille van zijn reacties tijdens de proef met het knopdrukken, zijn reactie tov de andere niet-drukkers die nog voor hem het vliegtuig binnen mochten en zijn idee om de "milt"-lijder wat steun te geven via het placebo effect. Het ziet er ook echt een sympathieke kerel uit.

En als hij de mol is (wat momenteel helemaal niet in me opkomt - kan nog veranderen natuurlijk), dan heeft hij me wel erg goed liggen gehad in de eerste aflevering.
Gebruikersavatar

Jansen09 feb 2017, 19:04

 3423  Yens
Ik sluit bij voorbaat alle jonge gasten met Gilles gehalte uit... Bouba dus niet en Davey ook niet. Dan blijven over: Robin, voor mij iemand die voor de overwinning gaat, Betrand, idem (ook al probeert hij heel hard om Gilles te imiteren), Hans (te moeilijk om hem nog als mol te beschouwen). Blijft dus bij de mannen Sam over... hij is voor mij een serieuze kandidaat. Dan komen we bij de vrouwen: Jessica is weg, Annelies lijkt me een echte sympathieke madam die volgens mij echt voor het plezier van het spel daar is. Dan zijn er nog Jolien en Marzena, dat zijn voor mij twee kandidaten die een hoog Cathy gehalte hebben: voor mij is Jolien de slimste, dus zij gaat voor mij ver geraken. Blijft dan nog over: Eline. Dus voorlopig zet ik Eline op 1 en Sam op 2 als de mol. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik die keuze gewoon maak omdat ik vind dat er nog eens een vrouwelijke mol mag komen 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator09 feb 2017, 19:13

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:...Ik moet daar wel bij zeggen dat ik die keuze gewoon maak omdat ik vind dat er nog eens een vrouwelijke mol mag komen 🙂
Geen probleem mee, maar dan moet de winnaar wel een man zijn 😛 't moet wel een beetje eerlijk verdeeld blijven he, vorig jaar waren de winnaars vrouwen en de slechterik was weer een man :cry:
Gebruikersavatar

Jansen09 feb 2017, 19:22

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Geen probleem mee, maar dan moet de winnaar wel een man zijn 😛 't moet wel een beetje eerlijk verdeeld blijven he, vorig jaar waren de winnaars vrouwen en de slechterik was weer een man :cry:
Slechterik vind ik overdreven, ik vind Gilles zeker geen slechterik 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator09 feb 2017, 19:26

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Slechterik vind ik overdreven, ik vind Gilles zeker geen slechterik 🙂
He's a bad man, a very bad man (althans volgens een echte slechterik 😉 )
Gebruikersavatar

billie.holiday09 feb 2017, 19:40

 462  Bert
Ik vraag mij soms af waarom ze er 6 mannen ingezet hebben en maar 5 vrouwen. Het is een man meer die de finale kan halen. Hebben ze schrik van 6 vrouwen .
Gebruikersavatar

Jansen09 feb 2017, 19:42

 3423  Yens
Daarom zou het toch leuk zijn dat de mol deze keer een vrouw zou zijn he? 🙂
Gebruikersavatar

christof.demol09 feb 2017, 21:52

 6
Hij salueert de afdrukkers, nadat hij ze judassen noemt. I salute you = een eerbetoon.
Hij komt aan zijn neus als ze het over de mol hebben gehad en de kans betrapt te worden als hij zou drukken. En hij drukt inderdaad niet.
Ze zetten hem bij twee anderen, 'toevallig', maar dan kan hij er ineens twee uithoren en tegen elkaar uitspelen.
Gebruikersavatar

masterveecee09 feb 2017, 22:26

 3547  Sven
Mijn gasten van 6 en 4 jaar kunnen ook al liegen ze ^^
Gebruikersavatar

geertn44409 feb 2017, 22:45

 236
eveline.vanhemel schreef:Ja, volmondig mee eens... ik hoop dat Bouba het spel wint 🙂
Er i s ergens een shot, "een ervan is de winnaar, een ervan is de mol" en bij winnaar komt Bouba in beeld. Ik heb nog eens naar afl. 1 van verleden jaar gekeken en daar kwam net hetzelfde in voor: "een ervan is de winnaar " - en toen kwam Cathy effectief in beeld, "een ervan de mol" , toen kwam Bruno of zo (enfin), dit stukje was fout.
Het zou dus kunnen....er zijn in ieder geval aanwijzingen