Bouba is niet De Mol
Gebruikersavatar

kim.baudart13 feb 2017, 22:43

 138
Voor 't geval Bouba hier een kijkje komt nemen: ik vond het erg jammer je te zien gaan. Je ziet er een super toffe kerel uit, ik werd helemaal vrolijk van je.
Gebruikersavatar

Laleia13 feb 2017, 22:46

 306
Compleet mee eens!
Een van de sympathiekste kandidaten eruit. Dat was vorige week met Jessica ook al.
Er zitten gelukkig nog een paar aangename mensen in, maar toch ook een paar ambetanterikken. Ik hoop dat de volgende selecties anders lopen...
Gebruikersavatar

ex-molinator13 feb 2017, 22:59

 3483  Uma
Zeker een sympathieke kerel met gevoel voor humor en zin voor relativering.
Maar wellicht nog echt te jong en te weinig ervaring met de valstrikken in het leven.
Spijtig dat er al zo snel een afscheid voor hem is, ik zal de energie en inzet die hij toonde, zijn spontaniteit en vriendelijkheid (en eerlijkheid) wel wat missen.
Gebruikersavatar

Mateo14 feb 2017, 00:08

 870
Zo jammer, Bouba. Ik had hem graag als winnaar of zelfs als super sympathieke Mol gezien.
Gebruikersavatar

Wack_a_mole14 feb 2017, 01:58

 26
Die had ook gewoon pech met dat 'm als enige zo fel geïsoleerd zat tijdens die proef met die dieren. Ge kunt tijdens heel dat spel niks volgen van de rest hé. Of ge beleeft het helemaal anders. Zo getuige zijn nogal zwakke 'jeej' aan het eind. Spijtig. Toffe gast denk ik!
Gebruikersavatar

billie.holiday18 feb 2017, 08:20

 462  Bert
Ik denk ook dat Bouba het daar niet leuk vond in dat geïsoleerd kot. Dit was nu echt niet de minst favoriete plaats om te staan.

Enige informatie dat hij meekreeg was doordat Robin riep over dat slot. Heeft hij door dat molslot voor Hans en Davey gegaan tijdens de eliminatie ? Maar volgens mij heeft hij ook gekozen voor Eline door het fragmentje , ik ben niet de mol. Heeft Marzena iets gezegd over Davey dat zij als een mollenstreek aanzag 'the swallow of London' of heeft Davey iets gezegd dat ze naar links liep.