die mure het ore
Bij deze mag M. H. mijn complimenten doorgeven aan Davey: knap gespeeld en vooral zeer mooie geste tijdens de laatste aflevering: hartverwarmend!
ex-molinator schreef:die mure het oreOok net ontdekt dat M. H. Aanwezig is en dus meeleest
Bij deze mag M. H. mijn complimenten doorgeven aan Davey: knap gespeeld en vooral zeer knappe geste tijdens de laatste aflevering: hartverwarmend!
chicawah schreef:Ook net ontdekt dat M. H. Aanwezig is en dus meeleestWe zullen maar zwijgen over de snor zeker ?
Ze mag ook wegens mij deze boodschap doorgeven aan haar stoere teddybeer met het peperkoeken hart.
joachim.morrens schreef:Wat een observatievermogenNu De Mol gedaan is moeten we ons toch op iets anders kunnen focussen hΓ©
eveline.vanhemel schreef:Allez vooruit, heel wat bekende leden op het forum ondertussen. Enkele dagen geleden stond er ook als nieuwste lid: Eline.MichielsAha! En niet eens undercover?
ex-molinator schreef:We zullen maar zwijgen over de snor zeker ?Snor? Welke snor?
chicawah schreef:Snor? Welke snor?die patriottensnor
ex-molinator schreef:We zullen maar zwijgen over de snor zeker ?Ik schaam mij dood nu blijkt dat hij de mol niet is
glashelder schreef:Ik schaam mij dood nu blijkt dat hij de mol niet isTja, de combinatie mol-snor is niet voor iedereen weggelegd, hΓ©.
eveline.vanhemel schreef:Enkele dagen geleden stond er ook als nieuwste lid: Eline.MichielsJa, dat heb ik ook gezien. Ik had gehoopt dat ze nog een berichtje ging posten, maar toch niet.