sherlock schreef:Als, ALS, Robin de mol zou zijn dan past dit wel omdat ie zo de proeven op gang trekt. Anders zou bijvoorbeeld de dierenproef saai zijn afgelopen. Idem met de GPS-proef.Het zou (voor mij) niet de taak van de mol mogen zijn om proeven op gang te trekken (en zo de kans op slagen te verhogen).
Frolva schreef:Het zou (voor mij) niet de taak van de mol mogen zijn om proeven op gang te trekken (en zo de kans op slagen te verhogen).Het probleem aan een spelprogramma zoals De mol is wel dat het ook nog wel spannend moet zijn. Stel je eens voor dat Robin dat niet ontdekt in de dierenproef (tenzij het werd ingefluisterd door de productie) dan zou de tijd gewoon zijn verstreken en was er niet bijster veel te zien geweest.
De mol mag uiteraard zijn uiterste best doen om zijn deel van de proef te laten slagen indien er toch geen geld wordt verdiend (cfr. Gilles vorig jaar in de metroproef).
Maar als de mol het programma ook boeiend moet houden en daarom opdrachten moet doen lukken, dan wordt het wel een heel moeilijke zoektocht.
matthias.bouquet schreef:Goedendag mollenjagersMatthias je hebt een fantastisch werk geleverd met dit traject uit te zoeken. Alleen heb ik een kleine opmerking bij het einde. We weten met name zeker dat ze in Voortrekkersstraat 76 moeten zijn, Davey zegt dat 2x. Dus niet in de Baron van Reedestraat.
...
commisaris Witse schreef:Matthias je hebt een fantastisch werk geleverd met dit traject uit te zoeken. Alleen heb ik een kleine opmerking bij het einde. We weten met name zeker dat ze in Voortrekkersstraat 76 moeten zijn, Davey zegt dat 2x. Dus niet in de Baron van Reedestraat.Dat heb ik wel degelijk door: de Baron Van Reedestraat is enkel de straat waarin Davey keert en parkeert (N en O), het laatste stukje dat ze hebben gelopen (tot punt P, Voortrekkersstraat 76) heb ik niet in de routebeschrijving opgenomen omdat ze dan te voet gaan (en aangezien de tijd werd getoond vlak na het parkeren was het ook niet nodig nog een stukje te voet apart mee te laten rekenen in de reistijd), dat was misschien niet zo duidelijk.
commisaris Witse schreef:Matthias je hebt een fantastisch werk geleverd met dit traject uit te zoeken. Alleen heb ik een kleine opmerking bij het einde. We weten met name zeker dat ze in Voortrekkersstraat 76 moeten zijn, Davey zegt dat 2x. Dus niet in de Baron van Reedestraat.Er valt me ook iets anders op aan de foto: opnieuw een auto uit Gauteng. GP aan het einde van de plaat = Gauteng Province. Toch echt wel vreemd dat ze in de Kaap met auto's uit Gauteng rondrijden.
[ external image ]
eveline.vanhemel schreef:Er valt me ook iets anders op aan de foto: opnieuw een auto uit Gauteng. GP aan het einde van de plaat = Gauteng Province. Toch echt wel vreemd dat ze in de Kaap met auto's uit Gauteng rondrijden.Niet noodzakelijk vreemd als ze auto's huren waarmee ze van Kaapstad naar Jo'burg zouden rijden. Een eerdere huurder kan ermee van Jo'burg naar Kaapstad gereden hebben.
ex-molinator schreef:Niet noodzakelijk vreemd als ze auto's huren waarmee ze van Kaapstad naar Jo'burg zouden rijden. Een eerdere huurder kan ermee van Jo'burg naar Kaapstad gereden hebben.Klopt, is mogelijk, maar we hebben al vastgesteld dat dit met alle auto's zo is. Enkel in de 1e aflevering (het busje waarmee ze naar de loopproef reden) had een "Kaapse nummerplaat". Al de andere auto's kwamen uit Gauteng.
eveline.vanhemel schreef:Klopt, is mogelijk, maar we hebben al vastgesteld dat dit met alle auto's zo is. Enkel in de 1e aflevering (het busje waarmee ze naar de loopproef reden) had een "Kaapse nummerplaat". Al de andere auto's kwamen uit Gauteng.Misschien omdat het busje enkel nodig was in Kaapstad (hoogst aantal kandidaten), en vanaf dan voldoen 2 autos. Ik denk dat Woestijnvis wel serieus wat vervoersmiddelen heeft moeten huren (materiaal + personeel dat de kandidaten moet volgen)
zwartemol schreef:Iemand eigenlijk een idee in welk gebouw ze nu juist zaten?Bedoel je Voortrekkersstraat 76?