Maar waarom Stijn hierboven denkt dat er een tip te vinden is bij die Margo, is me een raadsel.
Zo is iedereen die iets met televisie vandoen heeft verdacht... Tjaaaa.
sdr-dnr schreef:Jongens, laat dat meisje eens gerust, daar ga je echt geen tips vinden hoor.Ik kan je gelijk geven, maar zoals ook eerder gezegd: je beslist zelf over wat er al dan niet publiek zichtbaar is (en tot het publiek domein komt te behoren). Het gaat niet om kinderen hé, maar om volwassenen.
Tout court al dat napluizen in het privéleven van kandidaten en partners dat ik hier af en toe zie passeren... dat heeft uiteindelijk toch niets met het spel te maken?
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik heb bewust haar familienaam niet online gezet, net om haar privéleven wat te beschermen. Maar als ze zelf iets op Linkedin plaatst, dan mag ik toch wel eens kijken zeker?
Maar waarom Stijn hierboven denkt dat er een tip te vinden is bij die Margo, is me een raadsel.
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Van The XX: zouden ze niet veel voorzichtiger moeten zijn dan, als hij de mol is? Zo'n dingen lijken meteen verdacht.Inderdaad, is voor mij zelfs een aanleiding om te denken dat hij zeker NIET de mol is.
kristien.leys schreef:Wat mij opvalt, is dat Davey plotseling zo sluw en slim geworden is, hoe slim hij het spel met de hongergames speelt! In de eerste afl bij dierenproef, deed hij nog stuntelig! Volgens mij heeft hij een taktiek door gekregen, anders kan je dat niet zo onvoorbereid zo knap spelen! Hij heeft dan wel een vrijkaart gewonnen waar hij eigenlijk niets mee is, maar hij heeft ook 5000€ doen verliezen uit de groepspot. Davey blijft verdacht voor de mol voor mij!Mss heeft hij vaak gepaintballed of Playstation gespeeld.
Bonanza schreef:Davey is echt Vier-materiaal en zijn connecties met de mode- en tv-wereld doen mij ook onraad ruiken. Ook vaagheden over beroepen hebben in het verleden al een bel doen rinkelen (Magda!). Maar 't feit dat hij op bv-feestjes en premières enzo verschijnt is toch té opvallend voor een mol? Nee?Goh ja ... Er niet meer naartoe gaan zou hem wel heel verdacht maken bij vrienden en kennissen en dat gaat dan ook weer rond? Ik vermoed dat elke deelnemer gwn moet doen wat ie altijd al deed...
Masterofsuspence schreef:Goh ja ... Er niet meer naartoe gaan zou hem wel heel verdacht maken bij vrienden en kennissen en dat gaat dan ook weer rond? Ik vermoed dat elke deelnemer gwn moet doen wat ie altijd al deed...Davey en Margo...toch een koppel met star quality? En hoe ze die Hunger Games-opdracht samen deden...precies of ze drie maand getraind hadden... Heel straf!
marc.denys schreef:Davey en Margo...toch een koppel met star quality?Inderdaad: Davey Sagan & Le Beau Margo
marc.denys schreef:Davey en Margo...toch een koppel met star quality?Absoluut, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze bij Vier met voorbedachte rade te werk gaan.