Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Bonanza08 feb 2017, 16:20

 71
Dat tekentje met zijn hand tijdens de eliminatie blijft ook bij een tweede en derde visie redelijk louche.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 feb 2017, 16:46

 3483  Uma
Bonanza schreef:Dat tekentje met zijn hand tijdens de eliminatie blijft ook bij een tweede en derde visie redelijk louche.
Dat "tekentje" was gewoon zijn hand opsteken zoals Bouba en Sam dat gedaan hadden. Voor zover ik het kon zien stak Davey zijn op op ongeveer gelijktijdig Bertrand en Elise een hand op en Davey heeft hen laten voorgaan.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 feb 2017, 18:50

 3483  Uma
ex-molinator schreef:Dat "tekentje" was gewoon zijn hand opsteken zoals Bouba en Sam dat gedaan hadden. Voor zover ik het kon zien stak Davey zijn op op ongeveer gelijktijdig Bertrand en Elise een hand op en Davey heeft hen laten voorgaan.
Dat moet natuurlijk Jessica zijn (en er is geen Elise maar wel een Eline)
Gebruikersavatar

christof.demol09 feb 2017, 21:59

 6
masterveecee schreef:Op het moment dat Gilles DC zegt "...een verrader..." komt ie ook in beeld
Is inderdaad gek. En er staat iemand in beeld buiten naast de stilstaande vliegtuigen.

Maar bij Bouba wordt ook iets over de mol gezegd, evenals bij Robin.

En waarom geen twee mollen?
🙂
Gebruikersavatar

Andreas10 feb 2017, 11:41

Molerator  113
Is er hier nog iemand die het raar vind hoe Davey zich voorsteld in de auto t.o.v hoe de andere kandidaten het gesprek aangaan lijkt precies of hij de kandidaten al kent.
Gebruikersavatar

masterveecee10 feb 2017, 12:00

 3547  Sven
Maar zien we ook alles wat er in de wagen gebeurt? mogelijks niet 😉
Gebruikersavatar

Yvo11 feb 2017, 11:02

 1111  Uma
Mijn probleem met Davey is dat hij door montage te veel naar voren wordt geschoven als de mol.
Ik heb even een flash-back naar vorig jaar toen Bruno zo naar voor werd geschoven
door de montage en veel mensen hem toen verdachten.
Buiten dat vind ik hem ook verdacht.
Gebruikersavatar

OrthoMol11 feb 2017, 12:44

 219
noor.kerstens schreef:het wenen was niet fake opzettelijk wenen gaat hij toch niet doen om zich minder verdacht te maken want dat heeft geen enkel nut of wel??
Daar ben ik nog zo zeker niet van, gezien bij de vorige reeks De Mol Gilles gedetailleerd uit de doeken deed hoe hij op commando kan wenen bvb maar zn tranen inhoud wanneer blijkt dat de situatie een andere wending krijgt, en hij zich dan beter kan focussen op sociaal goed liggen in de groep. Wie weet heeft Davey daar wel een vb aan genomen?
Gebruikersavatar

OrthoMol11 feb 2017, 12:51

 219
Trouwens zie je Davey , met de vliegtuigscène, niet meetoasten noch drinken zogenaamd om het berouw to de overige kandidaten die op dat moment zich nog in de wagens bevinden , en dat terwijl hij als eerste kandidaat afdrukte....
wat dan voor mij weer overduidelijk wordt hoe into faken Davey wel is. Het is btw niet de eerste keer dat ik hem zoiets zie doen hoor.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 feb 2017, 13:59

 3483  Uma
aikoo.altitude schreef:Trouwens zie je Davey , met de vliegtuigscène, niet meetoasten noch drinken zogenaamd om het berouw to de overige kandidaten die op dat moment zich nog in de wagens bevinden , en dat terwijl hij als eerste kandidaat afdrukte....
wat dan voor mij weer overduidelijk wordt hoe into faken Davey wel is. Het is btw niet de eerste keer dat ik hem zoiets zie doen hoor.
niet de eerste keer? Wat was dan de eerste keer?
Gebruikersavatar

OrthoMol11 feb 2017, 15:58

 219
ex-molinator schreef:niet de eerste keer? Wat was dan de eerste keer?
In Davey's introductiefilmpje zegt hij duidelijk 'hoe niet show' hij het zou vinden om als eerste kandidaat af te vallen. Tijdens de kennismaking in de wagen met zn buur Eline vertelt hij dat hij niet zeker is of De Mol zal afdrukken. Vervolgens is hijzelf de eerste kandidaat die afdrukt. Men kan dit op twee manieren interpreteren maar uit zn zinspraak in zn introductiefilmpje blijkt duidelijk dat hij voor zichzelf heeft beslist om af te drukken. Toch praat hij in het bijzijn van Eline in geheimzinningheid erover. Tijdens het drinken en toasten met de andere vier kandidaten in het vliegtuig herhaalt hij zn strategie door te faken.
Ik weet niet of andere Molfans hier het op dezelfde wijze inzien, maar dit is alvast mijn voorlopige visie op het gedrag en handelen van Davey.
Gebruikersavatar

OrthoMol11 feb 2017, 16:36

 219
aikoo.altitude schreef:In Davey's introductiefilmpje zegt hij duidelijk 'hoe niet show' hij het zou vinden om als eerste kandidaat af te vallen. Tijdens de kennismaking in de wagen met zn buur Eline vertelt hij dat hij niet zeker is of De Mol zal afdrukken. Vervolgens is hijzelf de eerste kandidaat die afdrukt. Men kan dit op twee manieren interpreteren maar uit zn zinspraak in zn introductiefilmpje blijkt duidelijk dat hij voor zichzelf heeft beslist om af te drukken. Toch praat hij in het bijzijn van Eline in geheimzinningheid erover. Tijdens het drinken en toasten met de andere vier kandidaten in het vliegtuig herhaalt hij zn strategie door te faken. Pas wanneer Bouba op het vliegtuig stapt en zegt dat ook hij alcohol nodig heeft zie je Davey met 'n glas drank in zn hand, naar alle waarschijnlijkheid om niet door de mand te vallen bij zn vier medekandidaten die net na hem afgedrukt hebben. Davey weet dus als geen ander hoe zich op te stellen in het bijzijn van of zonder zn medekandidaten, in het bijzonder zn vier eerste medekandidaten.
Ik weet niet of andere Molfans hier het op dezelfde wijze inzien, maar dit is alvast mijn voorlopige visie op het gedrag en handelen van Davey.