Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

tamara.stael06 feb 2017, 22:54

 8
In het beginspel drukt hij af om sowieso mee te gaan naar ZA. Daarmee lopen de anderen mede 5.000 euro mis. Nadien worden alle kandidaten afzondelijk getoont die afgedrukt hadden, ofwel had ik niet goed opgelet, maar ik had davey daar niet zien tussen staan .

2X wordt de vraag gesteld "wie is de mol" doorheen de aflevering. En 2x is davey in beeld tijdens of net na die vraag.

Bij de loopproef stelt hij zich direct kandidaat om die te mogen doen. Als mol iedeaal om de boel te saboteren lijkt me. Ook bij de 2e proef stelt hij zich direct kandidaat om te mogen deelnemen.
Gebruikersavatar

giovanni.roelandt06 feb 2017, 23:01

 2
Ik kan helemaal mis zijn maar mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt...

Hij is ook te stil valt niet meteen op.
Ik had het wenen wel niet verwacht op het einde, het kan natuurlijk ook fake zijn.
Gebruikersavatar

lorenzo.verfaillie06 feb 2017, 23:13

 12
Heb hem ook in het vizier al vanaf minuut 1. Iedereen lijkt verbaasd dat er 11 wagens zijn terwijl hij gewoon voor zich uitkijkt. Net of hij het al wist. Drukt volgens mij als eerste af op de rode knop. Vervolgens stelt hij zich voor om te lopen waar hij natuurlijk de boel kan saboteren. Vervolgens lukt zijn opdracht met de ketting weer niet. Slaapt ook in de tent. Tuurlijk een molf leeft op/in de grond. En ja hoor 2 opdrachten deed hij natuurlijk met jessica die er vervolgens uitvliegt. Vertrouwdecç ze hem helemaal? Zijn naam is davey van rode. Rood molboekje en rode jas tijdens executie zit naast jessica die er vervolgens uitgaat daarnaast fake traantjes. Ik hou iedereen wel nog in de gaten .
tamara.stael schreef:In het beginspel drukt hij af om sowieso mee te gaan naar ZA. Daarmee lopen de anderen mede 5.000 euro mis. Nadien worden alle kandidaten afzondelijk getoont die afgedrukt hadden, ofwel had ik niet goed opgelet, maar ik had davey daar niet zien tussen staan .

2X wordt de vraag gesteld "wie is de mol" doorheen de aflevering. En 2x is davey in beeld tijdens of net na die vraag.

Bij de loopproef stelt hij zich direct kandidaat om die te mogen doen. Als mol iedeaal om de boel te saboteren lijkt me. Ook bij de 2e proef stelt hij zich direct kandidaat om te mogen deelnemen.
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 09:02

 3547  Sven
tamara.stael schreef:2X wordt de vraag gesteld "wie is de mol" doorheen de aflevering. En 2x is davey in beeld tijdens of net na die vraag..
Op het moment dat Gilles DC zegt "...een verrader..." komt ie ook in beeld
Gebruikersavatar

JMHW07 feb 2017, 09:44

 1
Op het einde bij de ontknoping steekt hij ook zijn hand op voor Bertrand, houdt zich dan in en wanneer Bertrand zijn hand opsteekt, steekt hij de zijne terug op en doet dan teken dat Bertrand eerst mag. Om de spanning er langer in te houden? :?
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 10:10

 3547  Sven
JMHW schreef:Op het einde bij de ontknoping steekt hij ook zijn hand op voor Bertrand, houdt zich dan in en wanneer Bertrand zijn hand opsteekt, steekt hij de zijne terug op en doet dan teken dat Bertrand eerst mag. Om de spanning er langer in te houden? :?
ook gezien
Gebruikersavatar

LassieVegas07 feb 2017, 11:35

 6
tamara.stael schreef:In het beginspel drukt hij af om sowieso mee te gaan naar ZA. Daarmee lopen de anderen mede 5.000 euro mis. Nadien worden alle kandidaten afzondelijk getoont die afgedrukt hadden, ofwel had ik niet goed opgelet, maar ik had davey daar niet zien tussen staan .

2X wordt de vraag gesteld "wie is de mol" doorheen de aflevering. En 2x is davey in beeld tijdens of net na die vraag.

Bij de loopproef stelt hij zich direct kandidaat om die te mogen doen. Als mol iedeaal om de boel te saboteren lijkt me. Ook bij de 2e proef stelt hij zich direct kandidaat om te mogen deelnemen.
Ik denk eerder dat hij meteen heeft afgedrukt omdat hij bij Eline in de wagen zat. Zij zei namelijk onmiddellijk dat ze sowieso zou afdrukken. Hij heeft dus - als hij zeker mee naar ZA wil - geen keus dan ook af te drukken. Lijkt mij een mooie poging als potentiële Mol (Eline), om die eerste proef te saboteren. Thoughts?
Gebruikersavatar

tamara.stael07 feb 2017, 12:31

 8
Voor de 1e proef toonden ze een shot van de ganse groep. Davey had toen een hemd aan met bruggen op afgebeeld... En hint naar de 2e proef? Want daar deden ze bungeesprongen, meestal doe je dit van een brug. Dus zijn hemd = verwijzing naar de proef?
Gebruikersavatar

Osquae07 feb 2017, 15:50

 12
Ik vind hem ook wel vrij verdacht.
Bij de proef met de ketting gaf hij meteen de zaken die niet werken. Als Mol weet je welke proeven er zijn en wat te doen om ze op te lossen en dergelijke. Hier heeft hij naar mijn mening alleen Jess op een fout been gezet door ze af te leiden van de juiste oplossing. De dingen die hij heeft genoemd hadden ook allemaal te maken met een handeling waarbij je met heel je lichaam moest werken. Zo om Jess van de knoop af te leiden.
Gebruikersavatar

Anoniem07 feb 2017, 18:47

 30
Als mol weet je goed genoeg dat minstens één iemand zal drukken op de knop. Dus waarom zou de mol zelf dan drukken?

Hij/Zij gaat toch zowieso door dus hij/zij heeft niks te vrezen...

Door niet te drukken zorgt hij/zij ervoor dat de andere kandidaten gaan denken dat hij voor het geld ging. Zichzelf onverdacht laten lijken... Handig toch?
Gebruikersavatar

noor.kerstens08 feb 2017, 15:26

 23
giovanni.roelandt schreef:Ik kan helemaal mis zijn maar mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt...

Hij is ook te stil valt niet meteen op.
Ik had het wenen wel niet verwacht op het einde, het kan natuurlijk ook fake zijn.

het wenen was niet fake opzettelijk wenen gaat hij toch niet doen om zich minder verdacht te maken want dat heeft geen enkel nut of wel??
Gebruikersavatar

Wack_a_mole08 feb 2017, 15:47

 26
Ik denk ook niet dat het huilen fake was. Het is perfect logisch dat in een groep mensen die met elkaar worden samen gezet meer tijd samen doorbrengen en al snel beginnen binden met elkaar. Er worden ook 3-4 dagen in 1 uur tv gemonteerd uiteindelijk hé... Plus die Jess was ook echt wel een heel toffe denk ik.