Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Nielsb.07 feb 2017, 20:24

 4
In de eerste aflevering is Davey te zien met een pet. Op die pet staat een B en een B in de muziek staat voor een mol. Zou dit een subtiele hint zijn dat Davey de mol is?
[ external image ]
Gebruikersavatar

JonasSimoen07 feb 2017, 20:28

 4
Kan, maar ik denk dat het nog te vroeg is om daar conclusies over te trekken. Je kunt zo achter elke letter iets zoeken he...
Maar het is wel interessant om in de gaten te houden!
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 21:19

 3483  Uma
Het is een hoofdletter B en in de muziek is dat een si.
Een mol in muziektermen wordt met een kleine b geschreven.
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 22:11

 3547  Sven
Trouwens, tijdens het interview heeft hij een pet aan met een Saint Patricks klavertjes. Saint = (schijn)heilig?

Iets om in het ook te houden. Lijkt mij een goed topic om up to date te houden 😛
Misschien zelfs in het hoofd, met de verschillende petten 😉
Btw: hij draagt die ook niet constant, enkel indien hij iets wil doen uitschijnen???
Gebruikersavatar

Tomace08 feb 2017, 21:52

 2
... en kijk eens welk beeld er in het promotiefilmpje van de Mol wordt getoond... Net op het moment dat de Zuid-Afrikaanse spreker zegt: "En één iemand liegt!"... Jazeker.... de letter B!!
[ external image ]
Gebruikersavatar

MannemOL08 feb 2017, 22:00

 16
Tomace schreef:... en kijk eens welk beeld er in het promotiefilmpje van de Mol wordt getoond... Net op het moment dat de Zuid-Afrikaanse spreker zegt: "En één iemand liegt!"... Jazeker.... de letter B!!
[ external image ]
Is dat geen zes? 😃
Gebruikersavatar

masterveecee08 feb 2017, 22:10

 3547  Sven
ik denk toch ook een "B"


aja, nog aan iets gedacht: als Davey veel petten zou mee hebben (zullen dat nog wel zien e), dan moeten Jolien en Marzena dat ook gezien hebben tijdens de proef met de rugzakken
Gebruikersavatar

MannemOL09 feb 2017, 00:06

 16
masterveecee schreef:ik denk toch ook een "B"


aja, nog aan iets gedacht: als Davey veel petten zou mee hebben (zullen dat nog wel zien e), dan moeten Jolien en Marzena dat ook gezien hebben tijdens de proef met de rugzakken
De mol kan weten dat er in rugzakken gemoffeld wordt 😃 . Had hij volgens iemand niet veel hemden bij? Plus, de ploeg rond de mol zou dan ook een pakketje petten achterhouden.

Sla me dood maar is de muziekgerelateerde B vorig jaar al niet gebruikt?
Gebruikersavatar

masterveecee09 feb 2017, 08:46

 3547  Sven
MannemOL schreef: Plus, de ploeg rond de mol zou dan ook een pakketje petten achterhouden.
Stel dat Jolien en Marzena zijn bagage heeft gecheckt, en plots zien dat hij meer petten draagt dan er oorspronkelijk in zaten, dat risico wil de productie niet lopen denk ik
Gebruikersavatar

Frolva11 mar 2017, 11:26

 2204
Volgens mij zit er geen hint in de petjes van Davey.

Immers, ook voor zij die hem heel goed kennen moet geheim blijven of hij de mol is of niet. Als er dan plots een kandidaat met 'vreemde' petjes opdaagt zou dat voor sommigen een al te duidelijke hint zijn.